1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    hebben jullie al veel gekocht?

Ik nog echt niks! Verbaasd me wel maar heb de behoefte nog helemaal niet. Ik kijk al wel maar omdat ik nu niet weet of ik de dames of herenkleding mag bekijken ga ik er een beetje vluchtig langs.
    Behalve dat setje van Marijke ;) die wil ik wel graag halen hahaha

Bij de eerste had ik al wel kleertjes gekocht etc. Maarja omdat het toen een verrassing bleef kon ik al beginnen met mijn neutrale collectie ;)

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    K heb ook nog niks gekocht MI! Ik wacht tot de geslachtsecho :D
    Vl. En ik gaan na de echo samen de stad in om samen een eerste setje te kopen, gewoon voor de gezelligheid..

Morgen alweer 15 weken! Ondanks de spanning voor de echo gaat het toch best snel.. We kletsen hier dus al bijna 11 weken met elkaar! :)

3. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Balen aarbei!

hier ook niks gekocht behalve dat ene setje. En dat blijft de komende weken ook zeker zo

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Hier ook nog niks gekocht behalve paar slofjes voor de foto van de aankondiging (had geen zin om in de zakken kleding te gaan zoeken, want had vast wel wat neutrale gehad haha)
    Ga na vrijdag ook lekker los!

5. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen een trui gekocht (paar pagina's terug) wel al heel veel gekregen!

ik heb net de ouders van nu box opgehaald bij de etos, best leuke spullen alleen de magazines zijn van december Haha leuk al die kerstversiering!

6. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    #2946 kh82, 11 apr 2015
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Wat kruipt de tijd :(
    @Aardbei, jij weet t dus nog niet helemaal zeker (voor zover dat kan ;) )

Onze vrouw geeft echt advies als ze er volledig van overtuigd is. Ze doet normaal ook geen pretecho's voor de 16 weken. Maar dat is voor mij over 6 dagen en dan heeft zij 3 weken de praktijk dicht, daarna zijn wij op vakantie en een halve week later heb ik al een 20 weken echo.
    Ze gaat voor ons dus echt een uitzondering maken, maar heeft er wel al bij gezegd dat ze ons niks kan beloven. Wij mogen anders ook terug komen, maar dat zal voor ons (om bovenstaande reden) niet zo veel zin hebben.

Ben nu goed nieuwsgierig

Ik heb eigenlijk ook nog niks gekocht en ook nog niet die behoefte gehad ;) Als het een jongetje is kan ik de boxen met meisjeskleding (bijna 200 stuks?) van onze dochter gaan uitzoeken, hahaha.
    Mocht ik wat stiller worden ;)

Zijn er hier dames bekend met een kidsit en/ of Lascal buggyboards? Iemand nog tips daarover?

7. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Heb eigenlijk ook nog niks gekocht.
    Bij de andere twee rende ik naar de winkel toen ik 12 weken was om een pakje te halen. Wel in neutrale kleuren en nu heb ik zoiets wacht wel tot de 20 weken als we weten of het een jongetje of meisje is.

Vandaag een grote envelop gekregen van de baby-dump.
    Zaten sokjes in een catalogus dus de eerste sokjes zijn binnen.
    Zag ook dat er een nieuwe baby-dump een kwartiertje rijden van ons huis is.
    Ga er toch wel even neuzen van de week.

Kh82, Heb geen ervaring met buggyboards helaas geen tips voor je.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @kh82 nee nu dus niet helemaal zeker. Maar ga der wel al een beetje vanuit, me vriend gelooft het wel (die is wat nuchtiger;)) maar vind het wel fijn dat ze ons terug laat komen. Ze zei ook dit komt niet vaak voor soms krijg ik vrouwen die nog maar 13 weken zijn en dan zie ik het ook, het was voor haar gewoon nog niet duidelijk genoeg. en komt heel weinig voor dat ze bij 15 weken toch nog twijfelt dus voor haarzelf had ze zoiets kom maar terug, nou vind ik prima hoor! Hoor het liever 3 keer als 1 keer bij de 20 weken echo want dan zeggen ze altijd ja ik weet het niet 100% zeker, ja heb ik niets aan en blijf ik twijfelen ;) Ik koop nu nog niets of ik moet echt iets heel leuks zien dan bewaar ik de bon gewoon!

Je zal het nu wel weten kh82, ben ook zo benieuwd! :D

Vanmiddag verjaardag gehad en zo'n kinder taart op (met van dat marsepein etc) en die is weer zo verkeerd gevallen, voel me gewoon niet lekker. Heb het al een keer eerder gehad met iets anders., terwijl ik hier dus nooit last van heb, herkenbaar bij jullie?

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier gaat het wederom weer niet zo lekker. Sorry hoor, dat ik zoveel over mezelf klets.
    Vanochtend weer bloedverlies. En maar weer de verloskundige gebeld ook. Ik voel mij echt een zeur maar ik moest bellen wanneer ik het weer had dus tsja..
    Ze gaat mij nu doorverwijzen naar de gynaecoloog voor extra controle want ze vind het een beetje abnormaal worden. Maandagochtend gaat ze bellen en dan horen we wel wanneer er een afspraak ingepland staat. Ik ben benieuwd. Ze zei wel dat er 9 van de 10 keer niets gevonden word en als er wel wat gevonden word dat er ook nog eens 9 van de 10 keer niks aan gedaan kan worden. Maar toch, dan hebben we tenminste iets geprobeerd. Ik heb nu het gevoel dat we gewoon aan het wachten zijn wanneer het een keertje mis gaat...

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik heb nog niks gekocht. Na de 20 wekenecho zal het wel allemaal gaan komen. Als het een meisje is dan heb ik aanbiedingen genoeg om haar 3 keer per dag te kunnen omkleden dus het komt vast goed :). Ik heb zin om ienieminie rompertjes te kopen enzo.

11. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Ja...... ik weet het!! ;)

12. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Ojee pitahaya:( verlies je veel? Hopelijk is het loos alarm maar fijn dat je een extra check krijgt!

@mamavascosophia: Nieuwe babydump, woon je toevallig ook dichtbij Capelle? Hier ook een nieuwe babydump, ga ik los als we de 20 wkn voorbij zijn!

Ons mannetje is ziek geworden vandaag.. Gedroeg zich heel rustig met boodschappen doen, doet die anders nooit en daarna opeens 39,1.. Met zetpil leek hij beter maar vanavond weer 39,5.. Vanaf 18:15 op bed, hopelijk snel beter!

13. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    En?????💙of💗?????

14. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ennn?????? ik ben zo benieuwd!!!:D

15. mamavascosofia

28 jan 2015
    147
    0
    0
    @Jossie, woon inderdaad in de buurt van capelle. Had helemaal geen idee dat er een baby dump in de buurt kwam. Nu hebben we 3 grote babywinkels in de buurt. Prenatal en baby superstore is ook lekker dichtbij :D;).

@Pitahaya, hoop zo dat het niks is voor jullie, dat het allemaal reuze meevalt. Wel fijn dat je nu meer controles krijg.

@Kh82, en????? Je maakt ons wel nieuwsgierig zo!!!!

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik ga toch mijn echo foto van vanochtend erop zetten dames, kijken jullie eens mee?

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ben er veels te veel mee bezig haha! Wat denken jullie? :)

18. mamavascosofia

28 jan 2015
    147
    0
    0
    ik zou zeggen een jongen.
    foto is van onder genomen toch? Tussen de beentjes?

19. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Onze dochter krijgt een zusje!!! Wij blijven dus in het roze :)

@Aardbei, vast een jongen??? Al weet ik op de foto van een ander nog niet waar ik moet kijken hoor, hahaha.

@Pitaya, ohh neee... Ik heb dit tijdens de eerste zwangerschap ook veel gehad. Maar het kan ook goed gaan hoor. Ik weet hoe zenuwslopend het is, sterkte

@ Jossie81, beterschap!

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @kh82 nog een meisje wat leuk!!! gefeliciteerd!!

Foto is inderdaad van onder genomen, baby ligt er wel goed voor maar toch die 100% zekerheid kon ze niet geven ;)

@pitahaya wat rot zeg, maar goed dat je gebeld hebt hoor! beter te veel als te weinig!

Deel Deze Pagina