@Lycos, 3 maal is scheepsrecht zeggen ze. @Mi, hoe is het nu met je kleine man? Hoop dat het wat beter gaat met hem. Kh82, hele mooie echo's 😀😀 Hier ook heerlijk het huis voor mezelf ml is met kids lekker de marathon gaan kijken. Ze rennen vlak bij ons huis en daarna ging hij nog met ze het bos in. Zag ze net op tv voorbij komen. Mijn broertje rent dit jaar voor het eerst mee maar hij zal pas rond tussen 13-13.30 hier voorbij komen. Maar in plaats van te gaan relaxen moet ik zo echt de was gaan opruimen heb al 2 weken niet gestreken en de kledingkasten worden alleen maar leger en leger.
Wat een plaatje kh82!!!! Ventje is de vrolijkheid zelf zoals altijd. Dat kind lacht altijd gewoon Beetje slijm hoor je wel en hees hoestje soms maar verder gaat het super. Hij is veel slaap aan het inhalen. Wij gaan zo op visite dus helaas moet ik wakker blijven.
Hoi Ben er vanavond weer meiden ik moet met mijn kleine mannetje van 3 jaar Naar de huisartsen spoed dienst hij is van een stapeltje stenen afgevallen en tussen een ander stapeltje stenen weer terecht gekomen... nu heeft hij een behoorlijk gat aan de zijkant van zijn hoofd pffff dat was enorm schrikken zal wel gelijmd of gehecht moeten worden Jullie horen het wel hoe het afloopt verder alles goed hier heb voor volgende week woensdag een nieuwe afspraak gemaakt voor geslacht echo toch maar weer gedaan haha kan niet wachten.. Wij gaan er van tussen want zitten in de auto gr
@yankee, ik werk en studeer. dat wordt dus in oktober en daarna lekker hectisch. @Pitahaya, wel schokkend dat je steeds dat bloedverlies hebt. Ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid is hoe het komt en dat het dan stopt. Ik vind je in ieder geval geen zeur. Je maakt je zorgen en dit is wel de plek om je zorgen te delen naast met je echtgenoot. @Lycos, fijn dat het is gelukt met je haar. Gelukkig is het zieke inderdaad bij die ene avond gebleven. Heb je vandaag nog je kans gepakt in de tuin? Jij hebt ook geen geluk met die ster heh @Tunisiana, ik zie dat jij het ook zwaar gaat krijgen met baby, studie en werk, maar het komt vast wel goed @Aardbei, wat zielig van je kleine meisje, hoe is het inmiddels met haar bult? Ik vind het wel duidelijk een knul, maaaar ik lees net wel dat dit de periode is waarin ballen en (opgezwollen) schaamlippen nog wel eens met elkaar verward worden. De clitoris kan dan nog net zo groot zijn als een wat kleiner piemeltje... Verwarrend... @Pascalle, ik zou nog wel een nieuwe aanvragen denk ik. Wel jammer dat je niet nog een keer terug mag komen. Ook jammer dat je kleintje zich niet wilde laten zien.. Wat schrikken van je mannetje! hopelijk herstelt de wond zich mooi en gaat alles snel goed met je kleine mannetje. @MI, pijnlijke vergissing bij het geslacht van de kleine van je zus. Had ze al kleding gekocht? Qua spullen, heb ik nu alleen maar de dingen die ik heb gekregen als cadeaus en dat is nog best veel. Wat naar van je zoontje, hoe is het inmiddels met hem? Lastig dat je zelf niet even bij hebt kunnen slapen.. @Catlady, jij mocht hem nu al halen? Ik dacht dat het pas vanaf 26 weken was? Wel stom dat er een boekje in zit van de kerst... @Mamavsof, ik kreeg zelfs twee van die enveloppen van de baby-dump en nu krijg ik alle reclame zelfs dubbel... Wel leuk dat ze er babysokken bij doen. Haha, ik zie nu wel hoe dichtbij je woont & Jossie ook @Jossie, hoe is het met de kleine? @kh, gefeliciteerd met je 2e dochter op komst een lekker roze huis dus. Echt supermooie echo's Ik heb echt een paar dagen flink last gehad van mijn onderrug en het lijkt nu eindelijk een beetje weg te trekken. Wie heeft er ook last van haar rug en wat doe jij er dan aan? Nog 9 dagen tot de volgende afspraak bij de vk en nog 12 dagen tot de volgende echo. De tijd kan niet snel genoeg gaan voor mij
@Lovare ja ik weet het ook niet? Ik was zelf ook verbaasd Haha mooie foto's KH! @MI fijn dat het weer goed gaat! vanavond vroeg naar bed Haha
@Kh, gefeliciteerd met jullie prachtige echo! Een meisje! @aarbei, ik zou ook zeggen knul! @pitahaya, nee niet weer! Meid ik snap je ongerustheid! Hoop dat je een antwoord krijgt bij de gyn! @mi, ooo das zo eng! Wel fijn dat ie nu weer lekker rondhuppelt! @pascalle, och jee wat heftig! Hoop dat t meevalt! Ze kunnen ook zo onhandig zijn @lovare, mijn rug doet ook af en toe niet mee en dan vooral onderin.. ik probeer het dan heel rustig aan te doen en zoveel mogelijk te liggen. hier donderdag weer echo... ben r nu al nerveus voor....
Pytahaya, vervelend Joh! Vind je totaal geen zeur. Ik zou er ook meteen achteraan gaan en wel eens willen weten waar het vandaan komt/hoe het te stoppen. Heerlijk genoten vd zon vandaag. Over drie daagjes hartje beluisteren en over 8 daagjes maar eens kijken of het een knul of een meiske is! Toch stiekem heeel benieuwd. Vooral als je hier leest dat een aantal het al weten!!! Superleuk! Hier ook nog niks gekocht. Wel veel neutrale dingen gekregen van m'n schoonmoeder. Super lief natuurlijk, ze is helemaal enthousiast met haar 1e kleinkind. Dat idee van de soesjes vind ik super leuk! Ga ik ook even navragen bij m'n bakker om de hoek.. Aankomende week wordt het weer prachtig weer! Wordt daar wild enthousiast van!!
Oh nee Pascalle! Schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je kleine mannetje? Lovare; rugpijn heb ik ook af en toe last van, niet dagelijks gelukkig! Het zal er wel allemaal bij horen Hier net een grote coupe ijs naar binnen gewerkt, nu behoorlijk misselijk Morgen mag ik weer op controle, kan niet wachten het hartje weer te horen! Nog 11 dagen tot de geslachtsecho....
@MI87 wat is dat wat je zoontje precies had dan? ik heb geen idee... of zeg ik nu iets heel raars? Hoe gaat het nu met hem? @kh82 mooie echo! alleen als ik naar de echo kijk zie ik het zelf niet maar ja ben ook geen expert @pascalle hoe gaat het nu met je zoontje? hoe is het afgelopen? @lovare dat is precies waarom de vrouw van de echo twijfelt. Schaamlipjes kunnen nog opgezwollen zijn waardoor het lijkt of er iets uitsteekt... moet zeggen vindt het wel lastig dat ik nu niet zeker weet hoor poeh! Zal blij zijn als het vrijdag is... wat nu als het toch opeens een meisje is, je gaat er nu toch vanuit dat het een jongen is... zou gek zijn, maar ja als het is dan is het zo beter nu als bij de geboorte Ohhh ik vind het ook zo spannend wat jullie allemaal krijgen!! ben erg benieuwd! Rugpijn heb ik nu nog geen last van (klopt het af) maar bij de 1e zwangerschap had ik er echt veel last op het einde... Vanochtend de soesjes gedaan maar helemaal mislukt bleeeehhhh! baalde echt enorm!! Ik had de soesjes besteld bij de bakker in de woonplaats bij me ouders (die was open op zondag) dus me ouders zouden ze ophalen en daarna gelijk hier naar toe komen. Ik had nog gezegd dat je het aan de buitenkant niet mocht zien (lijkt me ook wel duidelijk) maar toch was ik bang dat ze het al zouden weten, me vriend zei nog zal wel mee vallen ze zijn daar toch niet dom of zo... Me ouders kwamen en het 1e wat ik zei, jullie weten het zeker al en ja hoor.. die vrouw bij de kassa had gezegd de soesjes met de blauwe vulling!!! zo ontzettend stom toch me moeder zei ook gelijk oh denk niet dat ik dat al mocht weten! pff idd... op de bon stond het zelfs ook, blauwe vulling. slecht toch? ik had ze via fb benadert over deze bestelling paar weken eerder, morgen ga ik er toch wat van zeggen.. de verrassing was er helemaal af maar ja ouders waren wel gewoon blij hoor, maar ja probeer je het op zo'n leuke manier te doen verpesten hun het! Met me dochter en der bult gaat het gelukkig goed! het is al veel minder dik maar nog wel erg blauw! Balen Lycos van je misselijkheid na je ijs. ik heb daar ook ontzettend last van. Gisteren dus een taartje op een verjaardag op en het was echt niet goed gevallen, bleh voelde me opeens misselijk en draaierig.. heb ik normaal dus nooit last van!
He balen aarbei! Zou er ook zeker wat van zeggen! slikken jullie zwangerschapsvitamines? Zo ja welke??
@kh super leuk een meisje! Geniet er van @aardbei ik heb een zelfde echo waarvan ze ook zeggen eeb jongen. Garantie wil ze nog niet geven maar iedereen die de echo ziet zegt een jongen @pascalle oei wat naar. Hoe is t afgelopen? @mi87 ah wat zielig voor de kleine man. Lijkt me ook zo naar voor jou!
@miss28 oh echt waar? kan je die echo eens plaatsen wil wel eens vergelijken! wanneer heb je de echo gehad dan? @marijke ik slik geen zwangerschaps vitamines, ik heb in het begin wel die van kruidvat geprobeerd maar kreeg ze niet doorgeslikt en doorbijten was zo smerig bah!
@Aardbei, je hebt dus wel al definitief voorgenomen voor de blauwe soesjes? Ik hoop dat je dan inderdaad een koningspaar hebt zou anders ook zo gemeen zijn. Wat een domme mensen zijn dat dan... Aan de ene kant zou ik wel snappen dat jullie het gewoon zelf op komen halen. Aan de andere kant, jeetje ... Als jullie zeggen dat het een verassing is, dan hou je toch gewoon je mond over de kleur tegen wie dan ook... Blij dat je meis haar gezicht weer een beetje opknapt. @Marijke, ik slikte die van de etos, maar die zijn nu op en die hadden ze niet liggen dus nu heb ik een doosje davitamon gekocht. Ik doe het toch voor de zekerheid, omdat ik niet altijd aan alle groente toekom door mijn neus. Fruit is geen probleem. Voordeel van davitamon is dat die pillen veel kleiner zijn en wat hoger gedoseerd, in die van de etos zat ik altijd half te stikken. @Lycos, mijn milkshake was van de week ook niet zo lekker gevallen. Ontiegelijke maagzuur van gehad Ik net klaar met douchen, zitten mijn handen ineens onder de uitslag. Natuurlijk draaien mijn hersenen nu overuren over de oorzaak van deze uitslag. Ik hoop gewoon dat het lichte irritatie is van wat dan ook en voor de rest niks betekend. Zo af en toe word ik gek van de zorgen, zo ken ik mezelf niet meer maar ik wil zo graag dat alles goed komt met dit kleintje.
Wat balen aardbei! Het was zo'n leuk idee.. Ik zou er zeker iets van zeggen. Had je wel doorgegeven dat je ouders ze op kwamen halen? Lovare; herkenbaar! Bij elk wissewasje maak ik mezelf gek en speur ik google af, helemaal niet goed eigenlijk! Kan gewoon door de warmte komen, misschien heb je te heet gedoucht? Marijke; Ik slik Davitamon mama en ik slik visolie capsules. De visolie slikte ik al langer, voor mn krachttraining en dieet.
Pascalle, jeetje arm manneke....hmmm man ik me ook voorbereiden op zulke dingen? Of kunnen meisjes er ook wat van? Hoe gaat het nu? Aardbei, stom mens. Lekker zeg bah! Zou er inderdaad wat van zeggen. Waarschijnlijk heeft ze die hele bon niet gelezen. Lovare, tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik jeukende uitslag van mijn trouwring. Vanaf dag 1 al! Die heeft dus 9 maanden aan een ketting om mijn nek gehangen. Na de geboorte kon ik hem weer om. Echt raar. Deze zwangerschap totaal geen last van. Dus kan zijn dat je nu ineens niet tegen een product kan. Ik slik foliumzuur en ijzer. Die was wel goed maar mocht nog wel hoger vonden ze. Verder niks. Eet alleen nu nog niet veel fruit....is weer even iets waar ik aan moet denken. Maar vergeet het steeds. Dus tja...zal ik pillen halen...weet het niet. Bij Levi ook nooit geslikt maar ik at ook heel gezond naast mijn taartenverslaving...
Jammer @aardbei het was zo'n leuk idee!! Echt wat van zeggen inderdaad!! @Lycos veel plezier morgen! Zo leuk om te horen!! @Marijke ik slik van Orthica de Prena Fem
@aardbei, lekker amateuristisch van ze!! Heb je wel van te voren gebeld om aan te geven dat je ze niet zelf ophaalt en ze dus niets mogen verklappen. Zo ja, had ik ze morgen meteen gebeld en klacht ingediend. Daar gaat je verrassing dus snap je wel Marijke, ik slik al vanaf het begin mama compleet van Davitamon. Das die waar ook visolie inzit.. Blijf ze ook nog wel slikken aangezien ik niet zo goed en met groente maar vooral fruit.
Goedemorgen, wat gaat het hier snel zeg! Mooi stom Aardbei.. Daar ging het idee van leuke verrassing. Je zoontje gehecht Pascalle? Schrik je ook zeg. Wat leuk weer een meisje KH! Ik slik een xxl dosis foliumzuur en ijzer uit voorzorg. Van de ijzer word ik echt beroerd dus nu al week niet gehad. Niet misselijk van de zwangerschap en dan steeds kokhalsen en erg beroerd van ijzer..'geloof het wel. Eet wel veel fruit en groente.