Hier is geen discussie over mogelijk Zo fijn im alles te zien het zag er iok allemaal goed uit zei ze.. hij heerlijk aant zwaaien! Al helemaal verliefd♡ Nu weet ik weer waar ik al dat niks doen en gelukkig af en toe spugen voor over heb, had ik weer ff nodig. Kan nig steeds nauwelijks iets.. zit al 5weken thuis.. mjah this vior een goed doel Morge weer op controle bij de verloskundige. Nu maar vant lekkere weer genieten
Ah super Ilse!! Een jongen ben je bij Babylook geweest? Wij mogen vrijdag terug! gek he jij bent minder ver als mij en bij jou is het wel goed te zien, toch apart! maar gefeliciteerd! Hoe voel je je verder?
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje Yankee: 27 jaar, 1e kindje 12 oktober (2) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 51 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken april! 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 18-04 Tunisiana: Geslachtsbepaling 18-04 Veetje83: Geslachtsbepaling 20-04 Veetje83: Controle Vk 20-04 Ons2ewonder: GUO (uitgebreide 20 weken echo bij 15 weken) 21-04 Lovare: Controle 21-04 Sterre01: Controle VK 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling 24-04 Mie88: Controle 28-04 Najade: Controle gyn 30-04 Catlady25: Geslachtsbepaling Afspraken mei! 01-05 Najade: Geslachtsbepaling 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 08-05 Aardbei1707: Controle VK 11-05 KH82: "20 weken" echo 11-05 Mammievan6: Controle 15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 18-05 Jossie81: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 20-05 Lycos: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle Moet ik bij sterre nu ook meisje erachter zetten? of wachten totdat ze het zelf komt zeggen? dat vind ik lastig...
Tunisiana; zo'n cursus is ook niks voor mij.. Denk niet dat ik er een ga volgen.. Eens met vriend over hebben Jossie; veel beterschap! Ilse; daar is inderdaad geen twijfel over mogelijk Aardbei; ik zou even wachten.. Misschien reageert ze nog... Hier vanochtend al benedenverdieping gepoetst, Nu even lekker relaxen, een grote wandeling met hond en dan slaapdienst.. Ik heb aangegeven op het werk om tot de eerste week van juni slaapdiensten te willen draaien.. Ik slaap sowieso al slecht en de nachten op het werk zijn soms echt hel!
Die is duidelijk Ilse, leuk! Beterschap Jossie Ik ga ook geen cursus doen, doen ze ook bij de fysio waar ik wel kom. Had er vorig jaar eens zicht op vanuit de wachtkamer, toen dacht ik dit ga ik nooit doen . Vanmorgen weer naar ziekenhuis geweest, alles was goed! Andere ijzerdingen gekregen, ben benieuwd. Moet tussen de 20-24 weken halve dagen gaan werken en stoppen met 28, dat is al best vlot. We hebben het net ook maar eens op facebook gegooid, die ontploft nu .
O jossie biet best. Beterschap. Ik heb een cursus gedaan. Het was leuk om met andere dames te kletsen maar qua info heb ik niks nieuws geleerd. Puffen leren was in twee minuten. En tijdens de bevalling als je eenmaal op dat punt bent dat je denkt het niet meer aan te kunnen denk je niet meer aan die pufoefeningen hoor. Ik was blijer met de vk die mij even opgang hielp.
Goedemiddag, Iedereen aan het genieten van het mooie weer? @Jossie, Beterschap hopelijk voel je je snel weer beter. @Ilse, Wat leuk een jongen! Gefeliciteerd. @Lovare, Helaas geen echofoto gekregen. Der doppler was kapot en met het echo apparaat kon ze het hartje ook luisteren. Ging zo snel allemaal. Heb bij de eerste een cursus gedaan. Het was meer een theekransje met zwangere vrouwen bij elkaar. Heb er niet echt veel van opgestoken. Was er wel gezellig. En inderdaad wat MI zegt de Vk help je wel op gang. Vandaag is onze grote man 9 jaar geworden. Nu nog even rustig maar morgen kinderfeestje en zaterdag feest voor de familie. Word een lekker druk weekje voor me. Heb gelukkig heel veel hulp deze week. Hoop alleen dat ik het overleef. Nog even voor de lijst. 11 mei controle bij de VK 28 Mei 20 weken echo
@Ilse. .wat leuk een jongen, gefeliciteerd. .. @Jossie....Beterschap. . hier alles goed Ik ga zo de kinderen douchen en in de pyama Ze waren vroeg wakker vanmorgen pfff ik kom vanavond weer bij lezen en wat meer schrijven als het lukt.. gr
Hier ook net de zwangerschapsbox mogen ophalen en guess what, bij mij ook een kerstuitgave van kek mama.... Leuk die gratis spullen, maar een beetje up to date mag ook wel.... @Marijke bedoelde je mij niet? @Pascalle, gelukkig gaat het op zich goed met je manneke. Hopelijk knapt hij snel op! @Lycos, daarom ben ik zo blij met mijn leendoppler hahaha, ik kan altijd live luisteren maar doe het niet meer dan een keer per week. Ik vind jouw plan geniaal dus volgende week ga ik het bij de VK opnemen <3 @MI hahaha, sinaasappelsap is het laatste wat je moet drinken bij maagzuur. Wat een schat dat hij je toch wilt helpen @Zwangerschapscursussen. ik ga alleen zwangerschapsyoga doen via mijn werk. Ik ken de docente en ik kan die rust nog wel gebruiken. Geen idee of het bij de bevalling gaat helpen, maar de lessen zullen vast leuk zijn met haar. @Jossie, beterschap. Soms kan je niet anders @Ilse jep, niet te missen! Gefeliciteerd @Pinac, dat is inderdaad al best vlot. Leuk dat je bij fb zoveel reacties krijgt @mamavsof, wat jammer dat je die niet kreeg Gefeliciteerd met je ventje! Je overleeft het vast wel, maar de vraag is hoe
@lovare, oeps hormonen Hier echt een bleghdag... kan overal wel om janken.... en dan ook nog t nieuws dat mn nicht haar hodgkin terug is... is even teveeel vandaag... yuk...
Hallo allemaal, Leuk, Ilse, gefeliciteerd! Maar wat jij zegt, MI, is niet altijd waar, mijn zoon is echt een jongens jongen, om knuffel moet je nog vragen Ik ga ook zwangerschapsyoga doen, vorige keren helemaal niks gedaan, dacht misschien leuk voor een keer. Morgen schijnt een warme dag te worden, genieten allemaal! Wij zijn van plan om naar Tiengemeten te gaan, even in de natuur rollebollen
@Marijke, kan gebeuren Wat ontiegelijk rot van je nicht!! Wat zijn voorlopig de vooruitzichten voor haar? zijn ze er op tijd bij?
Hoi meiden **** 15 weken zwanger **** de bouwvakkers zijn alweer bezig Morgen wordt de trap geplaatst ben benieuwd hoe het dan is verder gaat onze dochter van 9 op school kamp Ze gaat vandaag weg en komt vrijdag weer ze heeft er mooi weer bij kom later weer ff bij lezen en schrijven gr
@Lovare, het is een heel verhaal. Vorig jaar heeft ze een niertransplantatie gehad waar ze als zeldzame bijwerking hodgkin kreeg. Ze heeft toen 1 hele zware chemo gehad waaraan ze bijna overleden was. Toen was ala een wonder de kanker weg. En nu dus net zo haed terug alleen op meerdere plaatsen... Vooruitzicht hebben ze nog niet eerst meer ondersoeken... maar als ze weer zo heftig reageert op de chemo houd ik mn hart vast....
Goedemorgen! @Ilse leuk!!! gefeliciteerd! @Lovare jammer is dat hé, ben benieuwd of de blije doos wel up to date is @Marijke jeetje wat heftig! @mamavascosofia alsnog van harte gefeliciteerd! ik ben gisteren helemaal mijn 15 weken dans vergeten te doen... Dus bij deze hahA :-D
Hier ook de uitnodiging van de etos box binnen. Moet hem voor 15 mei ophalen. Ben benieuwd of hij veel verschilt met de vorige 2.
Heftig marijke..hopelijk is het Hodgkin en niet de.non Hodgkin. Ik heb zelf in 2006 een ernstige vorm van Hodgkin gehad..zater overal vooral tussen mijn hart en longen. 7 maanden elke 2 weken chemo gehad. Gelukkig genezen maar.blijft elke dag spannend. Moet er mee leren leven..hoop dat ze goed reageert. Gaat zo snel nu..al weer 13+3 bleef de 2e zwangerschap wel anders als de eerstemnu weet je wat er komen gaat. Som sa vergeet ik het gewoon. Merk nu wel dat mijn buokje gaat groeien. Tussen mijn heupbotjes/schaamheuvel en navel gaat het wat strakker staan De bolling van mijn buikje zijn mijn darmen maar daar al trots op