Ilse , wat leuk!! Gefeliciteerd!! Nu kan ik al hele aal niet wachten tot het maandag is.. Marijke, wat heftig. Veel beterschap! Hier ga ik vanmiddag ook de Etos box ophalen. Jeetje wat een heerlijk weertje! Lig lekker in de tuin te ontbijten Vanmiddag afspraak bij de vk. Hartje luisteren.. Jullie nog leuke plannen voor deze zomerse dag? Oh en ik doe samen met vriendin die even ver is samen wel de zwangerschaps cursus. Zij krijgt een tweede en heeft er veel aan gehad gaf ze aan. En dacht waarom ook niet. Ook ga ik zwangerschaps zwemmen.
30januari licht positieve test. 8maart duidelijk positief getest. Uit gerekend op 12okt. Word in geleid met 38 weken (eind sept/begin okt)
Jemig wat is er weer veel gekletst! Welkom zonnetje! Wat leuk een tweeling! Je bent uitgerekend op mijn verjaardag Marijke; wat heavy zeg! Hopelijk valt het dit keer allemaal mee.. Ik duim voor haar! Ik heb ook de uitnodiging gekregen voor de zwangerschapsbox! Denk dat ik deze vrijdag of zaterdag ga halen! Echt heerlijk weer! Vanacht slaapdienst gehad dus ik heb vanochtend na de boodschappen een uurtje geslapen buiten op de lounge bank, heerlijk! Vanavond bbqen bij m'n ouders.. Ter ere van paps verjaardag! Temperatuur is hier nu 25,5 graden! Zooo genieten..
Och Marijke, wat een hoop tegenslagen bij je nichtje. Wist niet eens dat het kon kanker van een donor nier. Knuffel! Hier laatste dagen niet zo lekker. Veel misselijk en vannacht overgegeven. Mijn borsten hebben besloten toch mee te doen en zijn nu opgeblazen en zitten in de weg. Hoofdpijn en word beroerd van gezond eten....enkel chocola en snoep volstaat. Veel dorst. Bleeeeegh
Zodeju, wat gaan de berichten snel. Ik probeer ze te volgen maar helaas lukt dat niet altijd. Afgelopen maandag geslachts echo gehad & het wordt een meisje! we zijn uiteraard super blij!!😁 Aankomende dinsdag heb ik en afspraak bij de klinisch verloskundige, ben heel benieuwd. & voor de mensen nieuw in het topic, welkom!!😁
Ah lief dat je me vernoemt, ik heb hele heftige weken achter de rug. Met overlijden van client & crisisopvangen. Vandaar zodra ik thuis kwam gelijk richting mn bed. Nu is de rust weer wedergekeerd en kan ik weer meer mee lezen
Hoi allemaal, zo lang niet meegeschreven zeg.. Oeps sorry niet veel te melden gehad. Heb wel altijd meegelezen. Wat een mooie echo foto's heb ik al voorbij zien komen en wat goed dat het weer wat beter gaat met iedereen. Ik heb een geslachtsecho gehad en we krijgen een dochtertje!!! We zijn zo blij. Ook waren de uitslagen van bloedtest binnen en daarvan ook alles goed. Hoop dat jullie lekker van het zonnetje hebben genoten en een leuke dag hebben gehad! Ik zal nog even mijn echo foto's bijvoegen. Mijn uitgerekende datum is verplaatst naar 9 oktober
Haai Moppies! Ja, ik leef ook nog...mèèèn wat een drukke weken gehad! Wat leuk dat er nog een tweeling bij is gekomen. Welkom zonnetje! Volgens mij zijn de meisjes nu in de meerderheid Ik slik alleen nog foliumzuur. Maak het potje gewoon op. Verder slik ik geen extra vitamines. Wat een wonderful weertje vandaag! Veel buiten geweest. Heerlijk. Ships, ik bedenk me net dat ik nog kraamzorg moet regelen! Morgen gelijk achter aan gaan...pfff...😯
Ooo wat een prachtige berichten weer! @mi, wat vervelend dat je je ineens zo beroerd voelt! Hier zijn mn borsten ook nog steeds aanwezig.. lijken wel 2 meloenen... zelfs de douche doet pijn... @mammievan6, hier ook nog niet geregeld. Als mn afspraak morgen goed is dan ga ik t ook regelen. twijfel wel nog over t aantal uur ik wil... hier een ziekenboeg... de oudste gooit sinds gisteravond alles eruit... en sinds vanmiddag ml ook al... dus heb net maar een patatje voor mezelf gehaald want hun hoefden toch geen eten...
Bevallingslijst 1 - 15 oktober[/B] 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje Yankee: 27 jaar, 1e kindje 12 oktober (2) Mommytje: 20 jaar, 1e kindjeMeisje! Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 51 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken april! 14-4: Pinac: Controle gyn 16-04 Marijke88: Intake VK 18-04 Tunisiana: Geslachtsbepaling 18-04 Veetje83: Geslachtsbepaling 20-04 Veetje83: Controle Vk 20-04 Ons2ewonder: GUO (uitgebreide 20 weken echo bij 15 weken) 21-04 Lovare: Controle 21-04 Sterre01: Controle VK 21-04 Catlady 25: Controle 22-04 ProudMama90: Echo 23-04 Luna30: Controle 23-04 Lycos: Geslachtsbepaling 24-04 Mie88: Controle 28-04 Najade: Controle gyn 30-04 Catlady25: Geslachtsbepaling Afspraken mei! 01-05 Najade: Geslachtsbepaling 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 08-05 Aardbei1707: Controle VK 11-05 KH82: "20 weken" echo 11-05 Mammievan6: Controle 15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 18-05 Jossie81: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 20-05 Lycos: "20 weken" echo 26-05 Luna30: Controle
Gefeliciteerd Sterre en Mommytje! Ik heb de lijst aangepast Nu kan ik helemaaaaal niet meer wachten tot volgende week donderdag...
@Pascalle, ik hoop dat je dochter een mooie leuke week krijgt Ze heeft het inderdaad geschoten met dit weer! @Marijka, wat ontzettend *piep* ! Dat verwacht je toch niet van een donornier... Ik hoop dat de vooruitzichten goed gaan en dat hij lichaam nu meer bestand is tegen de behandelingen. Mijn duimen draaien voor haar. Beterschap ook aan alle zieken mensen bij jou in huis. Hopelijk blijf jij onaangetast daardoor. @Catlady, ik ben inderdaad teleurgesteld in de inhoud qua tijdschriften. Ik ga niet verklappen wat er in zit, want dat is niet leuk voor de rest, maar er zaten ook zeker leuke en handige dingen bij. Dus dat ene tijdschrift... Tja... @Liva, oh wauw wat heftig dat jij ook hodgkins hebt gehad. Gelukkig dat je er nu weer bovenop bent, maar ik snap je oplettendheid. Hoe groot is de kans dat zoiets terug komt? @Yankee hoe was je afspraak? @zonnetje, leuk, nog een tweeling in tha house ! Drukke boel hier @MI, wat naar dat je alweer beroerd bent... Je zou toch denken dat dat nu inmiddels voorbij moet zijn. Heb je misschien niet toevallig een griepje te pakken? @Sterre, gefeliciteerd met een meisje. Haha, het forum is ook niet verplicht, maar je merkt wel dat je vermist werd als je een tijd niet reageert @Mommytje, gefeliciteerd met je meisje! mooie echo's! Gelukkig zijn alle uitslagen goed en kan je oprecht genieten van het goede weer. Vandaag weer hevige steken in mijn buik gehad. Had ik een paar weken geleden ook (ik geloof week 10). Bleek toen "niks" te zijn. Wie heeft er ook echt felle steken gehad? Ik heb gisteren nog het hartje gehoord dus ik maak me geen echte zorgen. Ik moet ook nog kraamzorg regelen, maar ik ga misschien naar een andere stad verhuizen. Het is misschien dan wel handig om te wachten tot ik verhuisd ben of niet? Moet ik dan ook van vk wisselen? Poehpoeh het is nu echt aftellen tot dinsdag (vk) en vrijdag (geslachtsecho).
Wat leuk!! 2 meisjes erbij!! Super!! Hoop dat ik maandag ook kan melden dat er een meisje bijkomt haha!!! Maar een jongen is ook leuk om de balans te houden! Afspraak vanmiddag ging helemaal goed. Mooi hartje gehoord, baarmoeder lag helemaal goed. Nu 14,5 week en 0 kilo aangekomen (in vergelijking met week 9) was niet erg zei ze.. Meeste vrouwen komen pas echt in het tweede trimester en derde aan.. Dus moest me vooral geen zorgen maken. Lovare, ik heb al vanaf het begin flinke steken. Nog steeds heb ik daar last van. Meestal laag rechts boven m'n schaamstreek.. Lig er soms krom van, dus heb het vandaag toch aangekaart bij de vk. Ze gaf aan dat dit normaal was, en dat het te maken had met het groeien van de baarmoeder. Dus het is vervelend i know, maar maak je er vooral geen zorgen over..