1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Beterschap Marijke, ik weet hoe je je voelt!

Vraagje: Hoe voelen harde buiken?

2. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Tunisiana....ben benieuwd
    wel laten weten he haha..

heb hoofdpijn pfff
    net alle bedden weer opgemaakt
    dus dat is ook weer klaar
    verder vandaag lekker bank hangen en
    vanavond optijd naar bed
    kom vanavond of vanmiddag later wel weer lezen
    en bij schrijven

gr

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    #3143 aardbei1707, 18 apr 2015
    Laatst bewerkt: 18 apr 2015
    Ben benieuwd tunisiana!

Beterschap voor de zieken!

Jongensnamen nog geen idee dus wordt nog wat hoor!Poeh! meisjesnamen had ik al een leuke maar ja dat wordt hem niet meer;)
    Voorgevoel was een meisje, maar zat er naast. Bij de 1 zwangerschap zat ik er ook naast, dacht toen een jongen en werd een meisje, aan de voorgevoelen bij mij heb ik niets haha
    Oh ja en die NUB klopte bij mij dus niet he;)

Hier lekker aan het genieten van ons weekendje weg:) Dochter ligt nu even op bed, moe van het zwemmen! Straks naar bollo's show:) en uit eten! Fijne zaterdag iedereen!

Zal zo de lijst eens bijwerken!

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Bevallingslijst 1 - 15 oktober

1 oktober (3)
    Simkins: 30 jaar, 3e kindje
    Poefie: 30 jaar, 1e kindje
    MI87: 28 jaar, 2e kindje

2 oktober (3)
    Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje
    NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje
    Kh82: 32 jaar, 2e kindje
    Meisje!

3 oktober (2)
    Femhe: 30 jaar, 2e kindje
    Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje

4 oktober (5)
    Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen!
    Lycos: 27 jaar, 1e kindje
    Rkd: ... jaar, 2e kindje

Miranke: 37 jaar, 3e kindje
    Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje!

5 oktober (4)
    MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje
    Jade86: ... jaar, 2e kindje
    Mie88: 26 jaar, 2e kindje
    MissCandy: 29 jaar, 2e kindje

6 oktober (6)
    Catlady25: 25 jaar, 1e kindje
    Bloem19: ... jaar, 2e kindje
    Beautevil: .. jaar, ?e kindje
    Luna30: 30 jaar, 1e kindje
    Jossie81: 33 jaar, 2e kindje

Veetje83: 31 jaar, 2e kindje

7 oktober (3)
    Chayennah: 34 jaar, 4e kindje
    Miss28: 32 jaar, 2e kindje
    Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje

8 oktober

9 oktober (1)
    Mom13: 32 jaar, 4e kindje
    Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje!

10 oktober (6)
    Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje
    Lovare: 25 jaar, 1e kindje
    mloes89: ? jaar, 1e kindje
    xxBloesem: ? jaar, 1e kindje
    TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje
    Joyce1: ? jaar, 4e kindje

11 oktober (3)
    Kimmartijn: ? jaar, ? kindje
    keepvogel: ?jaar, ? kindje
    Yankee: 27 jaar, 1e kindje

12 oktober (2)
    Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje

13 oktober (6)
    proudmama90: 24 jaar, 2e kindje
    Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen!
    Marijke88: 27 jaar, 3e kindje
    B16, 31 jaar, 1e kindje
    Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje
    Nell, 30 jaar, 3e kindje

14 oktober (1)
    Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje

15 oktober (4)
    Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje
    Najade: ? jaar, 4e kindje
    MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje
    Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje

20 oktober (1)
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede)

Totaal: 51 zwangeren

Sterretjes;
    NathalieD - 6 wkn
    Shendari
    2moekes - 5 wk 5 dg
    Pinkcloud
    Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz
    Laana - bbz
    Ilse1980

Afspraken april!
    18-04 Tunisiana: Geslachtsbepaling
    18-04 Veetje83: Geslachtsbepaling
    20-04 Veetje83: Controle Vk
    20-04 Ons2ewonder: GUO (uitgebreide 20 weken echo bij 15 weken)
    21-04 Lovare: Controle
    21-04 Sterre01: Controle VK
    21-04 Catlady 25: Controle
    22-04 ProudMama90: Echo
    23-04 Luna30: Controle
    23-04 Lycos: Geslachtsbepaling
    24-04 Mie88: Controle
    24-04 Lovare: Erasmus geslacht
    28-04 Najade: Controle gyn
    30-04 Catlady25: Geslachtsbepaling

Afspraken mei!
    01-05 Najade: Geslachtsbepaling
    05-05 Luna30: "20 weken" echo
    08-05 MI87: "20 weken" echo
    08-05 Aardbei1707: Controle VK
    11-05 KH82: "20 weken" echo
    11-05 Mammievan6: Controle
    11-05 Mamavascosofia: Controle VK
    13-05 Marijke88: Controle
    15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo
    18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo
    18-05 Jossie81: "20 weken" echo
    19-05 Nell: "20 weken" echo
    20-05 B16: "20 weken" echo
    20-05 Lycos: "20 weken" echo
    22-05 Ilse1986: "20 weken" echo
    26-05 Luna30: Controle
    26-05 Mommytje: 20 "20 weken" echo
    28-05 Marijke88: "20 weken" echo
    28-05 Mamavasosofia: "20 weken" echo

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Degene die het niet willen weten of wel willen weten maar niet vertellen, zet dan even in je berichtje voor de lijst, geheim of verrassing in kleur, kan ik dat achter je naam zetten :) is wel leuk om het lijstje up tot date te houden!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mamavsof, beterschap. Het maakt weinig uit wanneer je tijdens de zwangerschap een naam hebt :p als je kind maar een naam heeft na de geboorte anders is het zo lastig in te schrijven :p

@Tunisia, spannend! Wat vonden je ouders er van?

@Proudmama, welke PI heeft er vandaag dan open dag?

@Marijke, wat naar. Kan ook "gewoon" last van je darmen zijn. Daar word ik ook altijd erg misselijk van.

@Aardbei, haha misschien kan je de meisjesnamen veranderen in jongensnamen ;). Aan je voorgevoel had je dus duidelijk wel wat, want als jij heilig ervan overtuigd bent dat het een jongen is, dan moet het wel een meisje zijn :p
    Wat denk je bij mij ;) ahahhahaha

Ik wilde vanmorgen nog wat extra positiekleding halen, maar het shoppen was geen succes... Bij winkel 3 heb ik een kwartier op een bankje gezeten omdat ik gewoon steeds misselijker werd. Uiteindelijk maar naar huis toe gegaan zonder iets te vinden :(. Echt al de zoveelste keer in de afgelopen dagen dat ik niet lekker ben.

@ Wat leuks:: Ik was bij de hema vanmorgen en wist dat deze (in ieder geval voorheen) positiekleding verkoopt. Dus ik stond al bij de baby's te kijken en bij de dames en had alles inmiddels gehad, dus ik liep naar een medewerkster toe. Ik stelde haar de volgende vraag: "Hebben jullie ook nog positiekleding" (we stonden bij de babyspullen).
    "Ja hoor, maar niet zoveel meer. Ik zal het u even laten zien. We hebben eigenlijk alleen nog maar positieondergoed. Zoekt u dat?"
    "Nou ik zoek bh's en shirts. Dus ondergoed is al goed..."
    "Hier is alles wat we hebben." Vervolgens loopt zij weg.
    Ik kijken tussen de spullen... Heeft ze me afgezet bij de figuur corrigerende ondergoed... Tja, het is maar wat je onder positiekleding verstaat... :(:p

Weet iemand een plek waar je goedkoop positiejassen kan halen? Ik pas namelijk bijna niet meer in mijn jas... (ik heb zo'n strakke jas)

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha Lovare, daar sta je dan ;) Goede verkoopster haha :) Online kan je denk ik wel jassen vinden? Bij zalando hebben ze een hele berg.

8. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Hi Ladies,

Ik ben nogal een tijd weg geweest. Sorry daarvoor. Diegene die niet meer weten wie ik ben; ik ben dat meisje met die grote cyste....

Inmiddels heb ik meerdere bezoeken aan de gyn gehad en is het zo ver dat ik geopereerd moet worden. Op 29 april a.s. word ik geopereerd. Niet zonder risico's natuurlijk. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden, maar ik moet het even van mij afschrijven.

Ik zal onder algehele narcose gebracht worden via het infuus. Doordat ik onder narcose ga, gaat de baby automatisch ook onder narcose. Helaas wordt de baby tijdens de operatie die 1.5 uur duurt niet in de gaten gehouden. Dit omdat de baby zonder mijn baarmoeder niet levensvatbaar is. Dus mocht er iets mis gaan met de baby, dan kunnen ze er ook niet zoveel aan doen.

Voor de operatie zullen mn darmen leeg gehaald worden. Doordat ik natuurlijk niet de medicatie kan krijgen tegen de pijn na de operatie, zullen ze een infuus in mijn rug aanleggen waardoor ik eigenlijk iedere keer als nodig een ruggenprik krijg. Dit betekent natuurlijk dat mn onderste gedeelte van mn lichaam verdoofd is. Ik kan dus ook niet uit bed. Ik zal dus ook een katheter ingebracht krijgen. Ik moet minimaal 3 a 4 dagen in het ziekenhuis blijven.... Elke dag dat ik een ruggenprik ga krijgen zal het herstel weer iets langer duren.

Ook het litteken word ik niet vrolijk van. Ik had zo gehoopt op een snee a la een keizersnee, maar helaas. De snee gaat van mijn schaambeen langs mijn navel omhoog. Hoe hoog, hangt af van de dikte van de buitenkant van de cyste. Als die dun is is de kans dat de cyste barst te groot. Dan zullen ze dus een grotere snee maken....

Ze weten helaas ook niet wat er in de cyste zit. Ik hoor pas circa 2 weken na de operatie de uitslag (kwaadaardig of goedaardig).

Voorlopig ben ik er dus in ieder geval zes weken uit. Mag in ieder geval 6 weken niet werken, niets tillen etcetera.

Om het plezier mbt de zwangerschap toch een beetje te gaan krijgen (alles, maar dan ook echt alles draait om de cyste..) hebben wij een geslachtsecho gepland. A.s. vrijdag (op mijn verjaardag). Ik hoop dat de kleine er goed voor wil gaan liggen :)

Zo dames, dit moest ik even kwijt. Sorry dat ik niet eerder op jullie heb gereageerd. Het lukt mij nu even niet. Zit er toch een beetje doorheen...

Knuffel!

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jeetje bi wat een verhaal!

zo heftig! Ik duim voor je dat alles goed gaat!

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Ach B16, wat een rotperiode!! En de operatie moet echt tijdens je zwangerschap? Wat een naar idee zeg! Wel fijn dat je een geslachtsecho gaat doen en even kan genieten ipv zorgen maken.. Heeel veel sterkte en hoop dat alles goed gaat!

aardbei, leuk een jongen!!! Ik dacht omdat ik niet op jongensnamen kan komen dat het een meisje zal zijn maar dat zegt dus niks 😁😃
    Geduld! (Of toch stiekem ook een echo boeken.. ;))

Lovare, wat rot dat je zo misselijk werd! En wat slecht van de Hema zeg.. Gewoon h&m binnenlopen die positiekleding heeft of prenatal of online?

Ik heb een heerlijke dag gehad met m'n fam op de camping van m'n ouders en morgen ga ik weer voor het eerst naar de sauna met een vriendin. Zinin!!!

11. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @B16....heftig verhaal
    duim voor je dat alles goed gaat..

@Tunisiana...ben benieuwd
    wel laten weten he, hoezo nieuwsgierig hihi

hier nu lekker voor de tv
    Zo lekker ff een warme douche want heb het koud
    en heb nog steeds erge hoofdpijn
    meer meiden hier last van?
    woensdag herkansing geslacht echo en donderdag vk
    Kan niet wachten
    hoop dat ze het dan beter zien want ben dan 16 weken zwanger :)
    Gr

12. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    B16: wat een heftig verhaal wordt het zeg! Maar meid, schrijf hier lekker van je af hoor! We zijn niet alleen voor de mooi weer praatjes!
    Maar je krijgt wel een spannende tijd. Ik hoop voor je dat alles helemaal goed komt! Zal hier voor je duimen!

Aardbei: er is ergens op de wereld echt een naam die jullie allebei leuk vinden ☺ euh....maar welke 😅

Lovare: echt een dummie die verkoopster...

Marijke : beterschap!

O, ja voor het lijstje: verrassing

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    B16, wat ontzettend spannend zeg! Ook het stukje dat de baby ook mee onder narcose gaat. Toch wel eng...krijg je na de ingreep wel regelmatig echo's om de kleine in de gaten te houden?

Hopelijk heb je zo min mogelijk de ruggenprik nodig. Maar gaat het zoveel napijn geven dan? Volstaat paracetamol 1000 niet? Heb geen idee hoor. Of omdat het overal aan vast zit. Pffff word er zenuwachtig van voor jullie. Bah
    Maar we gaan gewoon voor een goede afloop en een cyste die meewerkt. Hij heeft al genoeg tegengewerkt.

Hier was de bruiloft super leuk. Mannetje vond de band geweldig en probeerde mee te schreeuwen/gillen en klappen en headbangen whahaha mannetje van 8,5 maand.
    Maar 22:00 was hij op. We waren daggasten dus al hele dag in touw. Ben toen met hem naar de kamer gegaan. Wilde dan aflossen met een familielid zodat ik nog naar het feest kon maar ik was zooooo moe ( chronisch de laatste tijd) dat ik lekker mee ben gaan slapen. Al voelde ik me wel schuldig hoor... om tien uur al op je nest. Ik sta normaal tot het einde op de dansvloer dus zo laag ben ik gezonken :D

Ooo en ik sta verdorie bovenaan de lijst!!!!! En mensen onderaan weten al wat ze krijgen. Tsssssssss niet eerlijk!!! :D. :D

14. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Hoi! Hier is de echo. ik vind het duidelijk. geen twijfel. sws voelde ik dit al vanaf week 8 !

Bijgevoegde bestanden:

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik had een bericht geplaatst via mijn telefoon, maar deze is nergens meer te vinden...

@Luna, zalando vind ik meestal belachelijk duur, maar ik kijk wel even. Wie weet.
    Wat de verkoopster betreft, ik vraag me af of dat feedback was op mijn figuur? :p

@B16, wat verschrikkelijk heftig! Ik hoop zo dat alles goed gaat komen met jou en je kleintje. Ik hoop in ieder geval dat je vrijdag een sneakpeak kan nemen en je toch kan genieten van je verjaardag

@Jossie, ik kon er wel om lachen om die fout. Laten we haar maar blond noemen :p .
    Wat betreft de H&M, ik ben er 2 afgeweest en niks in mijn maat. Of superskinny en dat vind ik niet lekker lopen. Prenatal ligt boven mijn budget zonder korting en online ben ik al een beetje aan het zoeken. Ik wil gewoon heel graag de kleding echt kunnen passen... Ik weet niet of jullie dat ook hebben?
    Ik weet niet of je gewend bent aan de sauna, maar daar moet je wel mee opletten tijdens je zwangerschap.

@Pascalle, ik heb hier ook vaker hoofdpijn dan normaal. Maar dan 1 keer in de week...

@MI, partypooper :p. Wat een schatje, maar tot 22.00 heeft hij dan goed volgehouden. Trouwens jullie samen, want mij kan je ook afschrijven om 22.00 na een drukke dag.
    Wat betreft je geslachtsecho, had je het inderdaad beter kunnen regelen ;)

@Tunisiana, duidelijk :) Meisiej!

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wauw tunisiana, duidelijk hoor! Gefeliciteerd :)

B16; wat een heavy verhaal. Heel veel sterkte en beterschap de komende tijd! Schrijf maar gerust van je af, vinden we niet erg! We leven allemaal met je mee..

MI; gezellig.. Nu lekker samen slapen.. Over een half jaar kun je weer volop partyen :D

Jossie; gezellig geniet ervan!

Pascalle; ik duim voor je mee dat je deze keer zekerheid krijgt!

Ik heb een heerlijk dagje gehad met vriendlief! Eerst lekker gaan shoppen. Heb mn eerste positie broek gekocht.. Deze van h&m.
    Bekijk bijlage 453505
    Hij past nog niet, is veeeel te wijd bij de band, omdat ik nog geheel plat ben, maar ik vond m zo leuk dat ik m niet kon laten hangen. Zo heb ik er eentje mocht er opeens een buik verschijnen.. :D
    Daarna heerlijk gaan wandelen met de hond, wezen uiteten en nu lekker relaxen op de bank..

Morgen de 16 weken dans!! :D donderdag eindelijk geslachtsbepaling!!

17. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens wat kleding gekocht op wehkamp. gewoon een hele lading besteld en een paar stuks houd ik. zit wel duur bij maar je kan gewoon selecteren op prijs. ik vind het wel te doen voor een paar stuks. jammer dat primark geen positiemode heeft !

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    @hoofdpijn: hier ook wat meer last van. Maar rond 16 weken word er geen extra hcg meer aangemaakt maar meer progesteron. Dit zal denk ik invloed hebben op de hoofdpijn. De hormonenswitch....
    Tenminste...dit kwam ik tegen en vond het geen gek idee :D

19. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo, ik ben er ook weer even. Jeetje zeg, wat voel ik me beroerd. Dan doel ik meer op de bronchitis die ik nu heb dan op mijn zwangerschap. Benauwd zijn, hoesten, twee jonge kinderen en een zwangerschap is geen fijne combinatie ;)

B16, wat een heftig verhaal. Wens je heel veel succes.

Geslachtecho: ik wil ook!!!!!!! Donderdag ga ik weer naar de gyn, misschien wil hij even spieken. Denk niet dat hij daaraan wil beginnen (ervaring vanuit vorige zwangerschappen) omdat hij het nog te vroeg vindt.

positiekleding, niet te vinden in een grote maat. Heb veel broeken met elastiek....moet maar ff.

20. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Tunisiana...duidelijk idd een meisje
    van harte gefeliciteerd...

@MI87...ja zoiets had ik ook al gelezen
    ben ook wakker geworden met hoofdpijn pff

@Lycos...ja hoop dat ik woensdag idd zekerheid heb
    ik ben dan 16 weken en moet lukken toch als de kleine er