De lijst is weer up to date volgens mij!! Mooie buikjes, de mijne is nog vergelijkbaar met Lycos, misschien net iets boller. Kan wel al duidelijk mijn baarmoeder voelen, echt alsof er een ballon onder mijn huid zit! En broek zit ook echt al strakker. Morgen controle, nog tot 5 mei wachten voor de geslachtsbepaling. Spannend Pascalle, ik ben benieuwd! En gefeliciteerd met de 16 weken! Proudmama, jij moet dus ook nog even geduld hebben Yankee jammer dat het shoppen zo tegenviel! Misschien online een beetje rondkijken? Ja het viel mij ook op dat er veel meer kleding voor meisjes is! Lovare, ik heb nog geen bloedneus gehad (ook nooit gehad in mijn leven, tenminste niet spontaan, wel bij vallen, ongeluk etc.) Wel als ik mijn neus snuit dat er een piepklein beetje bloed bij zit. Maar heb gelezen dat bloedneuzen wel een typisch symptoom zijn hoor, dus geen zorgen maken! Verder qua symptomen echt bandenpijn, en mijn haar wordt echt veel minder snel vet! Op zich wel fijn. Maar het glanst niet extra ofzo. Mijn huid is normaal mooi en egaal en nu juist wat onrustig, ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Maar ach het is toch allemaal tijdelijk! Verder nog wel af en toe hoofdpijn moe, maar kan ook nasleep van buikgriep zijn.
Jammer dat hij of zij zo preuts is proudmama Babydump heeft inderdaad laagste prijsgarantie. Als jij het ergens anders voor minder vind en je laat dat ze zien dan gaan hun mee met die prijs. Ook als je kamer en wagen besteld. Tot aan de levering mag je ze dus bellen als hij ergens goedkoper blijkt. Heb er heeeeeeel veeeeeel gekocht. We hebben hem hier om de hoek zitten en hij is twee verdiepingen groot dus ik wip regelmatig binnen
Vind feetje ook wel leuk maar nog nooit wat gekocht. Mijn zwak is het merk z8 Daar ga ik straks zeker een pakkie bestellen hihi. En ja meiden krijgen rijen en hoeken met kleding en de jongens precies 3 rekjes ofzo pffffff
Ja ik vind z8 ook geweldig! die pakjes voor de baby's geweldig! (andere pakjes vind ik meestal niets alleen van z8 dus wel) ik ga daar ook zeker wat bestellen! Vind het alleen wel duur hoor, heb er ook wel eens wat voor me dochter gekocht maar die kwaliteit vind ik echt slecht...
Marijke: ik ga zeker voor een meid bij jou! Wanneer heb jij geslachtsecho? Voor meiden is er inderdaad veel meer keus inderdaad! Pascalle: ik ben wel benieuwd joh. Proudmom: jammer dat de kleine zich niet wilde laten bekijken 😮 Lycos: vergeleken met je andere buikenfoto is er wel echt verschil te zien. Pinac: prachtige buik!
Mooie fotos en berichten weer! @mammievan6, haha we zullen zien! Heb geen geslachtsecho moet wachten tot 28 mei!
@Joyce, met zn 1 en??? Klinkt eenzaam @Aardbei, de jeuk overleef je denk ik nog wel, maar hoofdpijn is echt rot! @Lycos, fijn dat jij nog nooit een bloedneus gehad hebt. Bij mij is het iets van de zwangerschap (had het de vorige ook). @Proudmama, jammer dat je niet mocht kijken. Dan weer wachten. Als alles maar goed gaat toch? @Mvm, ik weet eigenlijk niet meer wanneer de laatste keer is. Ik dacht volgende week... Ik merk het vanzelf wel wanneer ze geen kratten terug zetten hahaha. Ik zie die kaart nergens meer.. @Pascalle, ik wacht vol spanning op je echo @Yankee, babypark is veel duurder inderdaad. Sommige dingen schelen 200 euro. Babyentiener en babydump zijn veel goedkoper Wat betreft kleding shoppen, je kan altijd alvast online inspiratie opdoen. @Nell, daarom vind ik shoppen voor jongens niet leuk. En de meeste shirtjes, overhemden en broeken vind ik ook gewoon echt niet leuk @Luna, gelukkig maak ik mij geen zorgen over bloedneuzen. Al is het wel irritant. Zeker zo vlak voor bed . Buiten de zwangerschap om heb ik denk ik 2 keer een bloedneus gehad door een tik op mijn neus. Tijdens de zwangerschappen 3 keer een spontane. Dus valt reuze mee! Mijn haar is echt veel te droog... Vandaag weer een beetje functioneel geweest en de dagelijkse dingen gedaan. Ik werd onderweg behoorlijk misselijk, maar dit trok gelukkig weer weg. Tja rijden en emesafene mag niet samen dus dan doe ik dat niet.
Als je dat wil, kun je die toch zelf inplannen? Doen wij ook... kost wel 50 euro maar dat heb ik voor beep over. Wij krijgen nu een echo met 16.4 weken. Hopelijk kunnen ze weer bevestigen dat het een jongetje is.
Pitahaya; 50 euro? Wat zit er dan enorm verschil in prijs. Bij ons kost t morgen 27,00. Een geslachtsecho van een kwartier 2D met foto's
Wow, serieus? Wat een verschil inderdaad. Volgens mij 50 inderdaad... of 40 zou ook kunnen. Weet niet meer wat ze zei. Maar 27 euro echt niet!
Hoi hier was de geslacht echo 40 euro heb 3 foto's mee en een dvd dus super leuk... wij zijn net thuis en eten staat net op daarna nog kinderen douchen en op bed daarna nog ff overal doekje over heen en ben dan vanavond laat weer online of anders plaats ik morgen de echo jullie zien hem wel verschijnen gr
Hier kostte het 50 euro plus 15 euro avondtoeslag. Half uur 4D echo en 5 kleuren foto's meegekregen in mooi boekje waar ik nu ook alle echo's in heb gedaan
Pascale, is er een reden dat je niet gewoon vertelt wat het geslacht is? Hahaha sorry kan aan mij liggen, maar snap niet waarom iemand ervoor kiest de 'spanning' erin te houden. Want we kennen elkaar niet eens toch?? Althans niet persoonlijk. Misschien ben ik gwn dom en snap ik het niet haha maar geniet van je avond!!
@pitahaya, we hebben hier sinds een half jaar geen echobureau meer en anders moer ik er 45 min coor rijden + echokosten, vink zonde van me geld
@Marijke, als je het geduld hebt en het geld aan leuke dingen wilt uitgeven zou ik ook wachten. Ik doe het ook alleen maar vrijdag omdat ik dan meedoe aan het onderzoek, dus voor mij is het gratis.
Bij ons koste de geslachtsbepaling 20 euro. En kreeg 6 foto's mee. Ik lag vandaag op de bank en m'n buik leek wel een zee slag bad echt bijzonder om te zien! 😍 Vandaag ons kamertje besteld bij de babydump!
Wat leuk Ilse! Welke kamer heb je besteld? Ik ga zondag naar babydump! Ben benieuwd Vond babypark wel hele mooie kamertjes hebben!! En jeetje best een verschil qua kosten vd geslachtsbepaling En Marijke idd, als je kan wachten lekker wachten. geld kun je beter uitgeven aan iets voor je kleine uk !
Oo ja hoor wachten is geen probleem, ml wil het graag weten anders had ik t mss helemaal niet willen weten... leuk ilse! Heerlijk he! Voel het hier ook steeds meer, gisteravons op de bank zei ik nog tegen ml daar gaat onze kinderloze avond,mis iemand aanwezig Hier lijkt t weer terug naar af qua beroerheid, net als in de eerste weken.... alweer paar avonden niet gegeten omdat ik kotsmisselijk was,...
We hebben een bopita kamertje gekocht. Serie cobi. Hadden we als eerste gezien en uiteindelijk kwamen we van alles tegen maar werd het toch de eerste hahaha. We hebben ook al een wagen. We hebben een joolz. Deze hebben we kunnen overnemen van een vriend van ons die heeft hem maar voor 1 kindje gebruikt.mhebben het over kunnen nemen voor een leuk prijsje. Ze willen het nog even gebruiken. Kindje wordt bijna 2 maar als ons prulleke wordt geboren is tie voor ons
Pascalle, dus morgen zien we wat je krijgt????. Leuk Ilse! Nu word het echt he. Heb je al een thema in gedachten of kleuren voor jullie prulleke? Marijke, hier kan ik juist eindelijk beter eten. Heb ook echt zin in het avondprakkie. Was je bij je boys ook zo beroerd?