Dat is echt erg.. wat een raar mens. En dat ze niet feliciteert. Mvm: dit keer niet mede door mijn misselijkheid. Vorige keer wel meegedaan.
Hoi Ik doe niet mee aan moeders voor moeders omdat het hier nog een geheimpje is en niemand verder nog iets weet, en dit houden we ook eerst zo hoelang het nog kan. verder had ik vannacht hele erge rugpijn in het midden van de rug? Iemand ervaring hiermee? Ga de echo verplaatsen naar 12/13 februari wanneer het kan hoor ik nog vk belt of mailt me nog terug vanmiddag gr
Hoi hoi hier doe ik niet mee aan moeders voor moeders niemand weet het hier verder nog en houdt het nog stil hoelang het nog kan. verder behoorlijke rugpijn vannacht echt in de midden van de rug iemand ervaring hiermee? ga de echo verplaatsen naar 12/13 februari kan niet meer wachten tot de 16e (erg he haha) Vanmiddag zal de vk mij bellen of mailen dus ff afwachten gr
@ mamvsof, dat idee had ik dus ook, van zoveel om kennis mee te maken. Zoveel om je verhaal t te leggen. Ik weet nog niet waar ik zou willen bevallen, daar wil ik zelf naar kunnen kijken.. @ pinac, gefeliciteerd!! @pasc. Ik merk wel dat mn rug gevoeliger is, maar echt pijn niet echt... En nu voel ik me weer alsof er niks aan de hand is...
Ik had net opeens een soort naalden-prik in mijn onderrug aan de linkerkant, geen idee of dat iets met de zwangerschap te maken had. Daarna nog een paar keer vaag. Welkom nieuwe meiden! Hier nog geen verdere symptomen, behalve wat ik al had. Nog geen echte misselijkheid meegemaakt, hopelijk blijft het weg.....
Welkom nieuwe zwangeren!!! Hier gaat het goed. Precies als verwacht. Maarja kan zomaar weer knappen maar voor nu niks. Begin nu wel wat meer gerommel in de buik te krijgen. Maar meer een vermoeid gevoel. Alsof je duizends sit ups hebt gedaan hahaha Verder moe en weinig eetlust. Lukt wel om te eten maar zit snel vol. Vandaag lekker het hele huis door. Gaat twee keer zo langzaam met een ukkie maar lekker afleiding. En na het weekend is het hier altijd een vuilnisbelt Zo ff luiers in slaan en naar de bakker. Zonnetje schijnt heerlijk!
@MI Ja zal wel even slikken zijn zo met 2 kleintjes, maar superfijn dat alles nu weer goed gaat @luna, bij een prik in mn rug zou ik niet zo snel zorgen maken. Kan een spiertje zijn die klem zit? Net een afspraak gemaakt met VK voor 6 mrt. Nu hopen dat dit een plakkertje is en ik lekker rustig kan wachten tot die tijd. Mijn keuze was uiteindelijk redelijk makkelijk. Bij een van de twee praktijken waren ze alleen maar op maandag aanwezig en dat is voor mij heel onhandig. Dus nu documenten invullen en wachten Voor zo even op bezoek bij mn neefje. Had toch vandaag al mn afspraken afgezegd vanwege die supermisselijke ochtend..
Hallo allemaal! Wat zijn jullie al met veel! Ik heb niet alles terug gelezen hoor, maar ik kom graag met jullie mee kletsen! Ik ben 34 jaar en heb gister positief getest. 31/12/14 was mijn laatste menstruatie, dus ben volgens de berekeningen nu 4 weken en 5 daagjes zwanger. Whaaa....klinkt nog heel onwerkelijk. Ik ben al mama van drie dochters van 13, 12 en 2 jaar en nu kindje 4 op komst Groetjes!
Welkom nieuwe zwangeren! Ik heb sinds vandaag opeens zo'n ongelofelijke last van mn borsten, bij elke beweging die ik maak heb ik pijn! Pfffff Ik ben trouwens momenteel verslaafd aan verst geperste jus, maar nu las ik op een of andere vage site dat het een miskraam kan veroorzaken?? Verder kan ik er ook niets over vinden... Raar! Ik heb de äfgelopen week dagelijks verse jus gedronken Weet iemand hier meer over?
@Lycos...ik drink zelf ook verse jus dus kan geen kwaad, heb er nog nooit iets over gehoord dus fabeltje gr
Oeh zere borsten, hier vanaf eisprong al maar nu ook echt steken en net of staan ze op knappen. Ze groeien ook als een tiet . Ik zal vanavond hier even terug lezen! Fijn dat ik mee kan kletsen . Had mezelf voorgenomen pas na Nod te testen, die is aankomende woensdag. Maar had echt opeens zo'n testdrang vrijdagmiddag . Was nog maar 9 dpo maar toch een streepje! Twijfelde nog of het de pregnyl was, maar dat leek me al stug. En nu is ie helemaal duidelijk, nog niet echt te bevatten .
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Staffie84: 30 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober 7 oktober 2moekes: 29 jaar, 1e kindje Chayennah: 34 jaar, 4e kindje 8 oktober 9 oktober Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje 11 oktober Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 12 oktober Jossie81: 33 jaar, 2e kindje 13 oktober Pinac: 29 jaar, 1e kindje 14 oktober 15 oktober Afspraken! 04-02 2moekes: Intake Vk 11-02 MI87: Intake Vk en echo 12-02 Pascalle1980: Intake Vk en echo 13-02 Mie88: Echo Ha 14-02 NonAmanda: Intake Vk en echo 16-02 Mom13: Echo Gyn 16-02 Jade86: Intake Vk en echo 16-02 Rkd: Echo Gyn 19-02 Mamavascosofia: Intake Vk en echo 19-02 2moekes: Echo zh 23-02 NathalieD: Intake Vk en echo 23-02 Lycos: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 27-02 NonAmanda: Echo Vk 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 06-03 Lovare: Intake Vk en echo 09-03 MOMMY1987: Echo Vk
Hoi meiden mijn afspraak staat nu op 12 februari Ik kan niet langer wachten duurt me te lang en wil gewoon weten of het goed zit en als er een kloppend hartje te zien is Gr
O ja, ik ben 29 jaar! En zal van de week ziekenhuis bellen, geloof dat ze met 6 en 8 weken echo doen..
Hoi meiden, @MI87, wat fijn dat het nu weer goed gaat met je. @Luna, Heb geen idee wat de steken in je rug zijn. @Chayennah, Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. @Lycos, Pijn in de borsten komt me bekend voor. Jus kan je gewoon drinken hoor lekker veel vitamine C. Ben net door de verloskundige gebeld heb echo en intake 19 februari. Iedereen nog een fijne avond
Yeeey 19 februari 1ste echo in het zh en 4 februari intake vak Hier een darm activiteit waar je bang van word! Ieieiieie geel slijmerig dun spul ( sorry voor de smerigheid) Vanmorgen ietwat misselijk maar na een zoute creaker ging het weer prima!!!
Hallo iedereen! Hopelijk mag ik rond 6 oktober de trotse moeder van ons eerste kindje worden ik ben de tel kwijt geraakt van de rondes maar afgelopen week teste ik 4 dagen voor mijn NOD al duidelijk positief! 19 februari krijg ik een vitaliteits echo waarna er een intake afspraak gemaakt wordt! Door alle enge mk verhalen die ik gelezen en gehoord heb vind ik het nog lastig er echt van te genieten, hopelijk wordt ik de 19e gerust gesteld... oja ik ben 25
@chayenna, gefeliciteerd ! Lekker vol huisje straks @lycos, je moet wel opletten dat je niet teveel drinkt omdat er veel suikers inzitten (geld voor al het fruit). Maar zover ik weet kan t geen kwaad @Pinac, lekker genieten dan toch @pascalle, maar dan ben je pas 6 weken? Een hartje kan je dan waarschijnlijk niet zien... @2moekes: gelig spul? Klinkt als een darminfectie.... Maf iedereen is al met 6 weken aan de beurt, terwijl ik moet wachten tot 8 weken . Ik zou al met 7 weken willen dat is al sneller... 6 weken weet ik nog dat er niet veel te zien is. Net even op ziekenbezoek geweest in t ziekenhuis bij mn neefie. Die is ook weer aardig te been na zijn operatie
Het wordt gezellig druk hier! Welkom nieuwkomers. Hier maak ik echt onrustige nachten. Veel in m'n hoofd bezig. Sta met kleine beebje in mijn hoofd op en ga ermee naar bed. Heel herkenbaar hoor catlady. Ik zit de eerste 12 weken gewoon voorbij te kijken!