1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, heeeeel herkenbaar. Ik heb na het plassen ook nog even dat het zeer gevoelig is en wat krampjes.

Joyce, wat leuk!!!! Was je man door het dolle? Was dit ook jouw voorgevoel? Hahaha

Kilo's: 1,5kg erbij. Netjes dus. Mijn ervaring dat ik weinig tot niets aankomt en dan in ene 10 a 13 kilo in de laatste tien weken... maar ik heb dan de totale 15 kilo extra er ook aan het eind van mijn kraamweek er alweer af. Dat glijd zo weg :D

En ja weer herkenning: mijn buik ging heel hard maar staat ook al een paar weken stil. Ik denk omdat de baby meer omhoog gaat zitten. Je baarmoeder gaat nu langzaam voorbij je navel dus word je buik langer ipv boller. Tenminste...is mijn eigen bedachte theorie :D

Pinac, super!!! Dat is zoveel beter. Tweelingen zijn altijd al kleiner en van rust groeien ze het beste. Toppie dus dat je dat nu voor ze kan doen!

Hmmm volgende week twintig weken echo en droomde vannacht dat we naar het ziekenhuis reden ervoor. Ik had er zo'n zin in, was spannend of alles gezind was maar ook wat het geslacht word. Maar op de een of andere manier waren we steeds verdwaald of vast in het verkeer of andere gekke dingen en ik zag dat we bijna te laat kwamen en ik werd zenuwachtiger en zenuwachtiger. Verdorie want als je te laat komt dan gaat de echo niet door en moet je een nieuwe afspraak maken. Maar dat wilde ik niet. Pfffff hopelijk geen voorspellende droom :D

2. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Tja vind ook veel.. Bij de eerste totaal maar 10 kilo aangekomen..
    Maar doe nu niet anders dan anders.. Maak me d'r nog nie zo druk om.. Buik weet z'n weg ook goed te vinden.. En hoor van velen dat alles bij een tweede veel sneller gaat
    Hoop de kilo's na tijd ook😆
    Het maatbekertje dacht ik ook te bewaren.. Uiteindelijk toch weggegooid.. Geen zin om schoon te maken😆

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aardbei ik heb nu het gevoel dat het een jongetje wordt maar eigenlijk alleen omdat iedereen om mij heen het denkt

@joyce wat leuk! Gefeliciteerd! die zal vast vertroeteld worden door al die meiden

@Yankee wat een leuke kleertjes!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaaaw super schattig Yankee!!! Hier ga ik ook lekker veel boxpakjes halen. Ideaal!!! Maar moet zeggen, ik zie er zo weinig MET voetjes....nog even beter zoeken ;) sokken is zo'n drama met die kleintjes... de pakjes die ik tegenkwam en leuk vond hadden geen voetjes.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MI , thanks!

Ja snap ik.
    Ik heb enkel Bokspakjes besteld met voetjes gelukkig!
    Vind dat ook wel belangrijk.

6. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wat leuk Joyce! Wat zal hij verwend worden met al die zussen!

Wat een lieve pakjes Yankee!

Nee ben nog nooit gewogen, jullie wel dan?

Als ik die kleertjes zie heb ik zin om te shoppen! Over 4 weken 20 weken echo, daarna mag het hihi.

7. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    Waar heb jij kleding besteld yankee?

Lycos: al gebeld met de verloskundige?

MI87: nee hij was in shock. Van hem Had het een 4e meisje mogen worden. Hij was er letterlijk even stil van. Maar een jongen vind hij natuurlijk ook leuk, hij Had het alleen niet verwacht

Hier ook 27 mei de 20 weken echo. Dan nogmaals bevestiging of het echt een jongen is. Ze heeft nog gekeken of het uitstulpinkinkje niet toevallig de navelstreng was. Maar dat was niet zo. Maar ze wilde geen garantie geven. Maar ik weet t wel vrij zeker

Bijgevoegde bestanden:

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Leuke kleertjes Yankee! Ik ben niet zo van de boxpakjes vind alleen die van z8 leuk en daar koop ik er denk ik 1 van;)

Hier word ik trouwens ook niet gewogen bij de vk hoor. Afgelopen keer vroeg ze het nog geen eens. Wat ik nog van de vorige keren weet dat ze het later pas ging vragen maar niet dat zij erbij ging staan als ik op de weegschaal stond of zo;)

Nou MI op tijd weg gaan dus als je de 20 weken echo hebt;)

Ben beniewd catlady of het ook echt een jongen is! De meiden lopen nog steeds voorop:)

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier werd/word ook nooit gewogen of naar gevraagd for that matter...
    Ik weeg zelf wel af en toe maar maak me er ook weinig druk om. Komt wel weer goed...en als je, je 'slechte' vreetbuien niet dagelijks aan toegeeft zal het wel meevallen toch?

En je gaat toch vocht, vet, borsten, baby, placenta, baarmoeder, vruchtwater en extra liters bloed erbij krijgen.

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Leuke pakjes yankee!

Catlady; och dat duurt nog even. Heb je wel goede afleiding vandaag?

Joyces; gefeliciteerd! Leuk een zoontje, kun je lekker blauw shoppen nu!

Ik heb nog niet gebeld met de verloskundige. Er is geen spreekuur vandaag, alleen voor spoed.. En dit vind ik niet bepaald spoed..
    Misschien dat ik de huisarts eens kan bellen? Wat vinden jullie. Momenteel heb ik weer nergens last van...

Ben wezen shoppen met vriendin bij primark. Een setje rompertjes gescoord en een super leuk shirtje.. Zal zo even een foto maken

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat een geweldig leuke kleertjes heb ik zien langs komen!!
    Ik heb nog helemaal niks gekocht voor beep. Alleen 1 knuffeltje na een goede echo. Was niet heel slim want nu hebben we er een stuk of 10 want die knuffeltjes krijg je overal enzo.. Haha. Maar ach.

Ik had ook een hele tas met kleertjes van een vriendin gehad. Dus als we dit weekend eindelijk eens de woonkamer af hebben dan kunnen we aan de babykamer en dan de kasten in elkaar en dan kan ik allemaal uit zoeken wat ik nog nodig heb.

Volgende week nogmaals geslachtsbepaling en dan even kijken of het nog steeds een jongetje is. En dan ga ik ook meer shoppen. Heb zo'n zin in maandag!

Ik word elke keer bij de verloskundige gewogen hoor. De eerste keer moest ik mijn gewicht opgeven en nu dan elke keer op de weegschaal. Ze gaat er niet naast staan en kijken. Ik moet het gewoon zeggen. Weeg thuis wel minder omdat ik dan geen kleding en schoenen aan heb. Maar ach...

12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Joyce, alles is besteld van nextdirect.com
    Betaalbaar en snelle levertijd.

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wordt ook elke x gewogen bij de vk. Laatste keer wasmet 14 weken en ik ben tot nu nog geen kilo aangekomen.

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook fan van Next!!! Heb pas daar een tuinbroek met vest van de collectie Roarrrrr gekocht :D

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik ben zojuist bij de huisarts geweest. Toen ik belde en mijn verhaal vertelde moest ik meteen komen..

Urine en bloeddruk waren allebei goed. Nu moet ik morgenvroeg bloed laten prikken en de vk beebje laten checken morgen.
    Baal ervan dat ze nu dicht zijn. Mocht ik vanavond meer pijn krijgen moet ik meteen de huisartsenpost bellen..

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O Lycos hopelijk is het een buikgriepje of zo ik hoor er meerdere over... wel vreemd dat de vk het niet ernstig vind maar de huisarts wel.
    Wanneer zijn ze open dan? Hebben ze geen spoedlijn? Als je zegt dat het moest van de huisarts.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O ff teruggelezen maar de vk heb je nog niet gebeld. Wat zijn ze weinig bereikbaar zeg...

18. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Lycos ik zou toch de VK spoedlijn bellen. Dan mag je in ieder geval vandaag nog langs komen. Anders gaat er nog een nacht overheen, kan me voorstellen dat je daar ook niet rustiger van wordt! Gewoon doen, wat heb je te verliezen???

19. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Wat is nextdirect trouwens geweldig zeg!! Ik weet nu al dat daar een heleboel besteld gaat worden 😃 Zijn hier nog mensen met ervaring hoeveel je van welke maat en soort kleding nodig hebt? Ik dacht al iets op dit forum te hebben gelezen, maar kan het niet 123 terug vinden. Of anders een site waar een hele mooie voorbeeldlijst staat??

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik heb teruggelezen maar ik kan het niet vinden? Zijn er problemen Lycos?

Deel Deze Pagina