Hoi heeeel herkenbaar pfff ben ook bang dat het hartje niet meer klopt of iets ben zoooo bang en wil dan de vk ook wel bellen maar nee doe maar niet denk ik dan ik voel de kleine ook nog niet dus dan maakt het nog erger pfff vandaag doe ik mijn 17 weken dans yessss haha vandaag weer drukke dag man lief gaat laminaat leggen op de zolder en kan hij naar boven en is de slaapkamer leeg voor de kleine en kunnen we daar verder kom later wel weer bijlezen gr
Hier idem, maar denk dat dat erbij hoort! Verloskundige heeft me nog terug gebeld. Het is uitgesloten dat het van de baby komt. Het kan de maag zijn maar kan ook de groeiende baarmoeder zijn die ik voelde.. Ik mocht langskomen als ik wilde om het hartje te horen, maar het was niet perse nodig. Ik heb genoeg vertrouwen in hun kennis en kunde dus ik heb mezelf voorgenomen niet te gaan.. De pijn is trouwens ook helemaal verdwenen, vanacht en vandaag geen last gehad..
Heeeeel herkenbaar.... heb t ook steeds..... waren de bewegingen maar duidelijk dan is die angst zoveel minder...
Ja heel herkenbaar hier, soms zo onzeker! @lycos fijn dat je gerustgesteld bent! Zo ik heb net een lading positiekleding gekocht bij kleertjes.com! 30% korting op alles dus even gebruik van maken joehooeeeee!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos: 27 jaar, 1e kindje Meisje! Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 12 oktober (2) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 50 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken april! 29-04 Catlady25: Geslachtsbepaling Afspraken mei! 01-05 Najade: Geslachtsbepaling 04-05 Pitahaya: Extra echo 05-05 Luna30: "20 weken" echo 08-05 MI87: "20 weken" echo 08-05 Aardbei1707: Controle VK 11-05 KH82: "20 weken" echo 11-05 Mammievan6: Controle 11-05 Mamavascosofia: Controle VK 12-05 Pinac: Controle gyn 13-05 Marijke88: Controle 15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 18-05 Jossie81: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 19-05 Tunisiana: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 20-05 Lycos: "20 weken" echo 22-05 Ilse1986: "20 weken" echo 22-05 Yankee: "20 weken" echo 22-05 Catlady25: "20 weken" echo 22-05 ProudMama90: "20 weken" echo 26-05 Lovare: extra onderzoek 26-05 Luna30: Controle 26-05 Mommytje: "20 weken" echo 26-05 Pinac: "20 weken" echo 27-05 Mie88: "20 weken" echo 28-05 Marijke88: "20 weken" echo 28-05 Mamavasosofia: "20 weken" echo 29-05 Lovare: "20 weken" echo + controle Afspraken juni! 01-06 Pitahaya: "20 weken" echo
Wat wel belachelijk is!! na mijn bestelling bij kleertjes.com zag ik de kortingscode voor 10 euro korting bij aanmelding nieuwsbrief.. ik gemaild of dat er nog af kom. Krijg ik een mail terug dat het niet kan... pfff wat een onzin!! hoezo gierig! nou was 1 keer bestellen bij hun en nooit meer kom op zeg.. heb een bestelling geplaatst van 150 euro meer klantvriendelijk mag dan wel toch
Bij mijn beide andere zwangerschappen heb ik dit niet gehad hoor Lycos! Maar toen was ik jong en had ik nog geen miskraam meegemaakt. Ik weet zeker dat dat de grote oorzaak is van mijn angst.
@Aardbei....dat is mooi meegenomen jaaa... dus weer lekker wezen shoppen haha wat heb je besteld??? laminaat ligt er voor het grootste gedeelte in morgen de rest dan is dat ook weer klaar en kunnen deze week en of weekend de meubels erin pfff eindelijk klaar dan nu zo eten kom vanavond weer bij lezen en schrijven gr
Heb een broek, 1 blouse en 1 shirt en een korte jumpsuit gekocht! Ben erg benieuwd! Fijn pascalle dat het nu bijna klaar is!
Goed nieuws, ik mag binnenkort bij 2 woning kijken. Ik heb min of meer mijn zin gegooid op 1 woning (deze vrijdag). Deze is namelijk veel goedkoper (ruim 200 euro p/m) dan de andere woning. Beide woningen zijn groot zat en liggen redelijk gunstig! DuimDuimDuim Ik had mijn zeurmodus eerder aan moeten zetten, want nu lijkt er eindelijk wat te gebeuren. Wat ook heel lief is, is dat ik veel creatieve vrienden heb die allemaal leuke dingetjes voor pukkie maken <3 love mijn vrienden! Wat wel echt schijt irritant is, is dat alweer al 5 dagen mijn verwarming eruit ligt en dat het hier echt steenstervenskoud is :x . Het gaat nog een paar dagen duren voordat ze de onderdelen hebben om de cv te reperaren :x @B16, ik hoop zo dat alles goed gegaan is met jou en de kleine!! @MI, ik ga morgen toch voor dat gevoelige een blaasontstekingtest laten doen. Beter het zekere voor het onzekere. Het voelt zo onbekend. Wat heb je al lekker vroeg je 20 wekenecho . Wel weer wat leuks om naar uit te kijken. Dat klaarstomen voor een operatie is meestal niet zo snel. Vorig jaar moest ik me ook melden om 8 uur en ik was pas rond 11 aan de beurt... Zat tijd om jezelf gek te maken. @Pitahaya, het zou wat wezen als volgende week ineens dat piemeltje zich teruggetrokken had. Hahaha @Yankee, leuke kleding! @Lycos, raar dat jouw vk niet altijd bereikbaar is. Hier zijn ze 24/7 bereikbaar en dat is ook hoe het hoort vind ik. Leuke rompertjes en shirtje! @Marijke, ja helaas stelt die etosbox weinig voor. Waar heb je dat leuke dekentje vandaan? @Mie, welkom aan de mannenkant. Je trekt ons weer een beetje naar een jongen/meisje evenwicht @Pinac, mee eens over mvm. We mogen trots zijn, maar haha gelukkig geen gedoe meer. Gewoon lekker normaal plassen. Is jouw kamertje al leeg? @Aardbei, fijn dat je uiteindelijk alsnog die 10 euro terug kreeg. Was anders ook geen service geweest. Zeker niet als je voor zoveel geld inslaat. @Kleding: Ik ben nu een lijst aan het maken met wat ik al heb aan kleding. Zo kan ik turven wat ik wel en niet nog moet kopen. (heb ook niet zoveel budget, dus moet zuinig doen) @Onzeker, ik ben gewoon blij dat ik een angelsound in huis heb (ik heb m pas enkele keren gebruikt, bij echte zorgen). Ik ben echt onzeker als de nete en net als jullie voel ik nog steeds geen beweging. Elke keer denk ik, oh als het maar goed zit. Nog even en we zullen getrappel voelen en dan heb je meer zekerheid.
Sorry beetje late reactie, maar ben erg moe! Operatie geslaagd. Baby doet het goed!!!!! Ik ga nu weer slapen, morgen lees ik bij en geef ik uitgebreidere reactie! Xxx
Oh b16 wat fijn om te lezen meid! Lekker rusten en bijkomen de aankomende dagen, laat je maar goed verwennen!
@lovare: wat fijn voor je! Ik hoop dat je het huis krijgt wat je graag wilt, en dat je daar een fijn plekje mag maken voor jou en de kleine!
@B16, wat super om te horen!! Lekker uitrusten en laat je maar flink in de watten leggen de komende dagen. Wat is de hersteltijd die ze bij je verwachten? @Nell, thanks, dat hoop ik ook. Gewoon lekker een kamer inrichten voor de kleine. Ik heb nog geen foto's gezien van het huis, dus heb geen idee hoe het er van binnen uit ziet. @Catlady, welcome to the club!! Jij trekt jongens/meisjes weer gelijk !