1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @catlady ik snap t gevoel, vanwaar dat ik t eng vond om een afspraak te maken bij de vk... zo bang voor de teleurstelling

@mammiev, hier ook heel de dag ermee bezig terwijl ik eigenlijk andere dingen moet doen... Erg vermoeiend ook

2. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi hoi

@Lovare...ik ben dan 6 weken en 3 dagen of ik ben dan
    6 weken en 6 dagen (dus op een dag na 7 week)
    stel er is nog niet veel te zien mag ik een week later eventueel wel
    weer komen als mij dat rust geeft.
    maar stel ik ben 6 week en 3 dagen of 6 weken en 6 dagen
    er is als het goed is een hartje te zien
    dus ben ik in ieder geval iets rustiger dan wat ik nu ben
    wil gewoon zekerheid of het allemaal wel goed zit ja of nee

gr

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik snap het wel, maar bij mij zag je met 6w4d alleen maar een vruchtzakje... Vanwaar.
    Maar ik hoop dat jij wat zal zien dat je gerust stelt. Ik verlang eigenlijk naar hetzelfde, maar ik moet nog even wachten :(

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik had met 5 weken en 6 dagen al een kloppend hartje :D was met de eerste ivf dus wisten op de dag af hoever ik ben.

Zeg, gaat de tweede veel sneller? Net mijn broek open gezet. Begin al een opgeblazen buik te krijgen zeg! Zal wel puur darmen wezen maar dit gaat toch sneller!

Ik voel me trouwens verder goed...ga ik me daar weer druk om maken. Ik beken maar vast: ik ben een zenuwpees soms.

En ik herken het slechte slapen! Zo onrustig in mijn hoofd. En je gaat met de zwangerschap in je hoofd naar bed en je staat er mee op. Gelukkig heb ik overdag veel afleiding en gaan ze snel voorbij.

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Welkom catlady!
    Ik heb precies hetzelfde.. Ook ons eerste kindje en je hoort zo ontzettend veel verhalen! Hopelijk mogen we ons allemaal wel gelukkig prijzen dat het allemaal goed mag (blijven) gaan!

Lovare: ik moet tot 8 weken wachten op eerste echo :( pffff nog 3 weken!

6. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn symptomen zijn, gevoelige borstem, lage rugpijn, met regelmaat heel erg koud, geen trek en hoofdpijn verder voel ik me heel goed!
    Alhoewel ik vandaag ineens misselijk werd van de geur van thee die ik al heel lang drink.. maf!

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48

Ik heb al een concept in m'n gedachten, nu nog kijken of het mogelijk is!
    Ik kan niet wachten om het te vertellen, nog drie weekjes geduld.. Pfff

8. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel opgelucht dat ik niet de engie ben die aan het stressen is! Fijn dat ik het kan delen. :)

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik vind t ook eng hoor, als je hier altijd leest hoeveel miskramen er voorkomen. Moet er echt niet aan denken.. Zal blij zijn als de eerste tijd voorbij is, al kan het natuurlijk altijd nog fout gaan.

Site van verloskundigen eens bekeken, vanaf 6 weken mag je bellen. Moeders voor moeders haalt hier niet, komt mooi uit want hier in de straat zitten nogal wat niet werkenden met kids die verschrikkelijk kunnen roddelen.. Wel meerdere brengpunten in de buurt, dus doe ik dat.

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Ik ook pas echo met 8 weken hoor. Na de wintersport helaas 😁
    Bij m'n zoontje had ik (na miskramen en kwaadaardige zwangerschap) met 7 weken een echo en toen zagen we niets wat op een zwangerschap leek.. Ik een week in de stress gezeten en daarna was hij opeens zichtbaar met 9 weken! Toen al eigenwijs haha! Daarom gewoon maar netjes afwachten tot 3 maart (duurt lang!!). Met al een kleintje die rondloopt gaat de dag wel sneller voorbij.

Hier ook sneller een opgeblazen buik dan bij m'n eerste.
    Fijne avond allemaal!

11. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik met 10 wk pas 1e echo. Ook niet fijn haha. Aan de andere kant kan ik t dan ook snel bekend maken ;)
    @m187 ik heb savonds ook echt veel meer last van een opgezette buik. Bij de 1e hoefde ik pas rond 21 weken zwangerschapsbroeken aan maar nu....ben benieuwd of ik dat red

12. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Morgen komt hier mvm ..
    Heb nachtdienst vannacht en moet ochtendurine opvangen voor de test van mvm hahah dus nog even kijken hoe ik dat ga doen aangezien ik s nachts vaak veel drink🙈

Bij mijn eerste had ik ook een echo rond de 6 weken met een duidelijk kloppend hartje..

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #353 NathalieD, 2 feb 2015
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
    Bevallingslijst 1 - 15 oktober

1 oktober
    NathalieD: 24 jaar, 3e kindje
    Simkins: 30 jaar, 3e kindje

2 oktober

NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje

3 oktober
    Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje
    Staffie84: 30 jaar, 2e kindje
    MI87: 28 jaar, 2e kindje
    Femhe: 30 jaar, 2e kindje
    Miss28: ...jaar, 2e kindje

4 oktober
    Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje
    Kh82: 32 jaar, 2e kindje
    Lycos: 27 jaar, 1e kindje
    Rkd: ... jaar, 2e kindje

5 oktober
    Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje
    Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje
    MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje
    Jade86: ... jaar, 2e kindje
    Mie88: 26 jaar, 2e kindje

6 oktober
    Catlady25: 25 jaar, 1e kindje

7 oktober
    2moekes: 29 jaar, 1e kindje
    Chayennah: 34 jaar, 4e kindje

8 oktober

9 oktober
    Mom13: 32 jaar, 4e kindje

10 oktober

Luna30: 30 jaar, 1e kindje
    Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje
    Lovare: 25 jaar, 1e kindje

11 oktober
    Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje

12 oktober
    Jossie81: 33 jaar, 2e kindje

13 oktober
    Pinac: 29 jaar, 1e kindje

14 oktober

15 oktober

Afspraken!

04-02 2moekes: Intake Vk
    11-02 MI87: Intake Vk en echo
    12-02 Pascalle1980: Intake Vk en echo
    13-02 Mie88: Echo Ha
    14-02 NonAmanda: Intake Vk en echo
    16-02 Mom13: Echo Gyn
    16-02 Jade86: Intake Vk en echo
    16-02 Rkd: Echo Gyn
    19-02 Mamavascosofia: Intake Vk en echo
    19-02 2moekes: Echo zh
    19-02 Catlady25: Echo
    23-02 NathalieD: Intake Vk en echo
    23-02 Lycos: Echo Vk
    26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo
    27-02 NonAmanda: Echo Vk
    02-03 MOMMY1987: Intake Vk
    04-03 Lycos: Intake Vk
    04-03 Miss28: Echo Vk
    06-03 Lovare: Intake Vk en echo
    09-03 MOMMY1987: Echo Vk

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mi, 5w6d is echt snel om een hartje te zien O_O. Dan lag hij zeker in een goed zichtbaar gedeelte?
    Hier ook dat mn broek niet lekker zit...

@lycos, dan lijden we samen, al moet ik nog 4 weken wachten.. Ik ben gewoon zo nieuwsgierig, maar nu kan je toch niks bij mij zien...
    Laat je de foto hier ook zien, ik ben nieuwsgierig :)

@catlady: eigenlijk is een zwangerschapsgroepje meer een soort gezamenlijk stressgroepje. Kan iedereen even zn ei kwijt :p

@pinac, dus nog even geduld hebben met bellen. Ik voel me nu ook nogal snel met 4 weken...

@jossie, ook nog even zenuwpezen dan. Haha ik snap niet dat je het niet waardeert dat je zoontje al verstoppertje speelde? Hij was er blijkbaar erg goed in

@miss, ok je bent de winnaar ;) . Ik ben blij dat ik nou ook weer niet zo lang hoef te wachten. Is dat omdat het druk is daar of is dat hun beleid?

Pff echt watten in mn hoofd nu en zachte hoofdpijn erbij... Ik wil slapen, maar moet het even uitzingen tot de wasmachine klaar is...

15. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovare. Geen idee eigenlijk. Bij de 1e was het rond 8 weken. Misschien ligt t er aan wie de telefoon aan neemt haha. Op zich is t ook prima maar ik ben net als jullie ook zo nieuwsgierig en je wilt graag een bevestiging :)

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Zo dames ik ben ook weer terug:) en wat is er veel gekletst heb even nodig gehad om bij te lezen!

Welkom nieuwe en gefeliciteerd!

Hier trouwens ook pas bij 8 weken een echo dus mag nog even geduld hebben! ik twijfel alleen nog over mvm. bij me vorige zwangerschap niet gedaan maar miss dat ik het nu wel wil doen maar ik lees hier dat sommige het niet doen omdat andere mensen in de buurt er achter kunnen komen, dat wil ik natuurlijk ook niet. Maar op de site had ik gelezen dat ze geen reclame dragen etc, klopt dit dan niet?

Wat hier nu nog het geval is, dat ik soms vergeet dat ik zwanger ben. zo waren wij zaterdag in plopsaland en ik was van een hoge glijbaan gegaan totdat ik daarna opeens het bordje zag dat zwangere vrouwen niet mochten en zo heb ik nog wel in meer dingen gezeten die niet mochten... zo stom dat ik er niet op let:( ook gisteren in het bubbelbad ik zat erin en toen dacht ik opeens oh mag dit wel, ik wist het niet dus ben er maar gelijk uit gegaan en las op internet dat je er beter niet in kan gaan... met eten let ik dan wel weer op. het voelt allemaal nog zo onwerkelijk!

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @miss een huisecho zou fijn zijn die microbenzicht heeft zodat je vanaf dag een al kan zien of er ergens een baby plakt :p

@aardbei. Ik bedoel het niet als reclame, maar ze komen toch die flessen brengen en ophalen... En dat zal misschien een paar keer ongezien gaan, maar in zo'n lange tijd zal het mijn buurmannen toch ook wel opvallen.
    Ik ken je onoplettendheid maar al te goed. Zoals ik al eerder schreef dat ik op mijn nieuwe massagemat ging liggen en pas na 5 minuten bedacht of dit wel of niet mocht (deze tril namelijk ipv kneden)...
    Misschien moet je t op je hand schrijven :p.
    Ik had gisteren ook een pak salami gekocht, maar die ligt nu lekker in de vriezer tot er bezoek is :p want ik mag t niet

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oh aardbei goed dat je het zegt! Zat namelijk laatst te googlen of je nu in het bubbelbad mocht of niet en ik las overal dat het geen kwaad kon... Terwijl mij ook bijstond dat het niet mocht. Toch maar even vragen aan de vk dan...
    Gaan in maart naar center parcs...

19. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Ik heb 4 maart de intake bij de vk.

Savonds een echte opgezette buik.
    mijn darmen lijken zich wel helemaal te verplaatsen. Best pijnlijk!

Stress!!!! blijft het vruchtje lekker zitten!!

Morgen gaan we het aan onze ouders vertellen.
    Niet dat we het nu perse al willen vertellen, maar ik rook dus nu niet meer en drink maar 1 kop koffie per dag...ddat gaat opvallen. Dus eigelijk om vragen te voorkomen!

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @2moeke, ja dat valt op. Wel spannend hoor :). Veel succes en plezier daarmee.

Deel Deze Pagina