B16, blij van je te horen dat het iets beter gaat en hopelijk snel weer thuis. Hier weet ik ook de waardes niet, ze gaven alleen aan dat alles goed was dus dat was voor mij voldoende 😜 Verder hebben wij ook geen vakantieplannen omdat we niet lang geleden geweest zijn, maar lijkt me toch lekker een weekje ofzo voor t 'laatst met z'n 2' weg te gaan.. Dus even de acties in de gaten houden want ben er wel weer aan toe.. Tenzij het hier binnenkort heerlijk weer wordt, dan vindt ik het prima.
Had deze zwangerschap ineens twee wat verdacht uitziende plekken op mn rug. Omdat huidkanker voorkomt en vorig jaar opa en tante eraan zijn overleden maar even laten checken. De dokter zag dat het nu nog onschuldig was maar dat het wel tot iets uit kan groeien dus beter om het in de kiem te smoren. Wegsnijden tijdens zwangerschap was niet zo goed dus heeft hij de twee plekjes met stikstof aangestipt. Viel op zich mee maar daarna blijft het wel een poos doorbranden. Maarja daar ben ik weer vanaf. Nu kan ik alleen niet zo goed leunen whaha beetje voorover zitten.
@Mi wat eng! wel fijn dat de ha er zo alert op reageert! hopelijk kan je snel weel normaal zitten Haha Bijna vergeten! hierbij de echo van geslachtsbepalinh en een 3d echo die ze gemaakt hebben!
Ik neem 6 weken & plak er 3 weken vakantie bij die ik nog moest opnemen. Met 31 weken heb ik dan al verlof. Nog 13 weken werken😜
Ik 4 weken voor verlof en ga eind mei, begin juni nog op vakantie naar Mallorca, dat breekt een beetje 😃👏☀️ Mooie echo! Het gezeur begint nu al: 'wat een mooie, grote, bescheiden blablablabla buik' iedereen heeft z'n mening weer klaar en ik vind dat zooooo irritant (zo, das eruit)
Brr eng Mi! O ja cursus, heb me er eens in verdiept naar lijkt me niks eerlijk gezegd. Neem aan dat ze het in het ziekenhuis ook wel vertellen en gelukkig is er kraamhulp. Vanmorgen de ouders van nu doos opgehaald, in die van de babydump zat meer idd. Maar altijd leuk en kreeg er 2 haha. Las iets over moeheid, hier na inspanning nog erg, lig sowieso uur per dag kapot op de bank.
@verlof, geen idee. Ik sta nog ingeroosterd tot september en ik denk dat ik me daarna niet laat inroosteren. School doe ik tot halverwege of eind september. Ik moet even kijken wat lukt. Wie weet ga ik alleen maar de 1e week naar school. Hahah @Lycos, wij doen hier niet aan peet ooms en tantes... @Luna, ik lijk sinds een paar dagen weer uit die plasfase te zijn. Bij koninginnedag en de dag daarna was het zo erg dat ik elk half uur moest plassen.... @MI, fijn dat je huisarts zo goed reageert! Nu kan je weer even met een gerust hart door. @Catlady, mooie echo's @Buik, ik heb telkens mensen die aan mijn buik willen voelen @Pinac, haha, dubbele tijdschriften, lekker handig. Waarom maken ze niet gewoon tweelingpakketten. Ik heb me eindelijk aangemeld bij een verloskundige praktijk . Dat werd tijd. Deze praktijk dekt rotterdam en den haag. Dus dan maakt het niet uit waar ik ga wonen. Duimen jullie zo mee. Ik ga zo huisje kijken en ik hoop zo dat ik m krijg. Ik weet dat ik 8e in de rij ben....
Wat mooi catlady! Al een echt mensje zo hè! Lovare; succes zometeen! Ik duim voor je.. Hier net bestelling prenatal binnen gekregen! Het vestje dat ik zo mooi vond en dus maar in maat 68 had besteld (enige maat die er nog was) is er toch niet bij Ik zal zo foto's maken van het andere vestje en shirtje, heel mooi!
@vakantie: ja wel in NL gelukkig. @hbwaarde: mijnes is altijd laag geweest, mijn probleem zir hem Vooral in de ijzervoorraad. Mijn hb kan dmv pillen beat wat omhoog komen naar de 7,5 ofzo, maar de voorraad blijft altijd laag. En dat maakt het lastig omdat ik het bloedverlies van een bevalling niet goed kan opvangen. Na mijn eerste hing ik op 5,1 en was echt een wandelend lijk.
Ik neem 6 weken ervoor en 10 weken erna. Maar omdat het dan precies tussen kerst en oud en nieuw valt, begin ik in het nieuwe jaar weer. En ik ga dan 24 uur werken (nu 36) dus ook wel relaxt... Kijk er nu al naar uit! Ben gewoon al aan het aftellen. Erg he? Hier gisteren mega onzeker dus had eergisteren een doptone besteld. En gisteren heel snel het hartje gevonden. Zo fijn!!!
@Lycos het begint nu echt op een mensje te lijken inderdaad! Wat een schattige kleertjes!! Wij gaan morgen ons eerste blauwe setje kopen Haha mijn verlof begint 1 september en dan begin ik weer in januari! heerlijk. ik twijfel nog of ik een doptone koop, ik vind het idee dat ze nog niet weten of het het schadelijk is best eng...maar ja het duurt nog 3 weken tot onze volgende afpraak.... op 24 juni hebben een pretecho zou die al op de agenda mogen?
Hoi hoi, Daar zijn we weer. Terug van vakantie. Wat was het heerlijk even weg zeg. We hebben op een wandeling en boodschappen na helemaal niks gedaan. Heerlijk uitgerust en in de jacuzzi liggen was op ons lijf geschreven . Nu weer terug naar de realiteit en alles gaan uitpakken en wassen. Ga vanavond alles bij lezen.
tsja, stress voor de mama is ook schadelijk denk ik dan. En dat is nog veel erger volgens mij... Dus mij geeft het zo veel rust dat het voelt goed om af en toe even (maximaal 1 minuut) te luisteren. Maar je moet natuurlijk doen wat goed voelt. Ik ben er enorm blij mee in ieder geval!!
Helaas ben ik het niet geworden Ik wilde dit huis echt heel graag het was echt helemaal goed voor mij en de kleine en nu moet ik weer verder zoeken en hopen. Zo @#$%^! Want de woning gaat nu naar iemand toe die in z'n eentje helemaal niet die ruimte nodig heeft, of naar een koppel wat nog geen kinderplannen heeft. Ik baal echt zo erg! @lycos, ik hoop dat je niet al betaald had voor dat vestje? Want anders is dat extra zuur... @Pitahaya, lekker heh als je jezelf die geruststelling kan geven @Catlady, ik zou me niet al teveel zorgen maken over de schadelijkheid. Deze angelsound die ik heb is bij 4 zwangerschappen voor mij (in de familie) gebruikt en geen van die kinderen mankeert wat. @Mamavsof, jammer dat je na een vakantie altijd zo hard aan de slag moet, zoals met kleding wassen . Bij mij is dan altijd gelijk het vakantiegevoel weg...
Wat ontzettend balen Lovare. Maar nu kom je wel steeds hoger op de lijst toch? Hopelijk dat het volgende huisje wel wat word dan!! Is het in principe waar je nu zit ook goed of moet je echt wat anders?
Lovare. heb je densvastgoed.nl al geprobeerd? zou ze even bellen en staan ook genoeg betaalbare huisjes onlinr. heb een vriendin die huurt ook van hen.