Ondanks alle tegenslag toch nog wat leuks . Dat is ook de reden dat ik een hekel heb aan snelwegen...
Oh balen Lovare. Hopen dat je alsnog snel een huisje krijgt. @mi....irritant he. Maar gelukkig maakt de kleine alles goed Verlof: 4week voor die tijd en dan 3week vakantie na die tijd er bij op plakken. Super leuke setjes komen er voorbij. Geen ervaring met jongens kleding nog. Iemands tips waar je voor jongens leuk kunt shoppen?
Jeeeej ze komen zo mijn nieuwe mama fiets leveren!!! Lekker fietsen met mijn draakje! Die kruipt alweer vanaf 7 uur door de woonkamer en dat ook op zaterdag. Dus dames die hun eerste kindje krijgen: koester nog even die ochtenden dat je uit kan slapen
Goedemorgen, Uitslapen kunnen wij beide niet, nu al kansloos haha. Wat ontzettend balen Lovare! Had ook telefoontje van ouders van nu, afgepoeierd haha.
@MI, gelukkig kan ik heel deze zwangerschap al niet uitslapen. Staat niet meer in mijn boekje En de 17wekendans
Hahaha uitslapen word straks een vage herinnering 17 weken, jeeej wat hard gaat het he! De eerste weken waren spannend of het wel door bleef gaan en nu gaan we richting de 20 weken echo en is het spannend of alles gezond is.
Ohh leuk een nieuwe fiets. Vind t ook zo gezellig om samen met de kleine meid te fietsen! Enne...uitslapen kunnen wij regelmatig. Onze dame vind t vaak ook fijn je zult zien dat nr 2 er anders over denkt
Wat fijn om de kleine al echt duidelijk te voelen! Ik hoop dat dat bij mij ook snel gebeurt. Al ben jij wel 2 weken verder dan mij zie ik...
Ooo heerlijk mi! Hier is t nog niet elke dag maar voel m wel regelmatig! wii mochten zowaar uitslapen tot half 9! De oudste is altijd een uitslaper geweest, de jongste alles behalve... toch weer een voordeel dat ie t gister niet nodig vond om een middagslaapje te doen.. zo richting zwemles, eindelijk weer s na 4 weken... o aj en goed nieuws! Mn nicht heeft toch geen hodgkin in dr longen!! Darmen zijn og even onzeker maar in dr longen zit een of andere zeldzame schimmelinfectie maar 100%zeker geen hodgkin!
@marijke wat fijn.. Toch een opluchting!! Hopelijk ook niks mis met de darmen.. @verlof werk niet dus heb onbeperkt verlof ben van plan als de baby 6 maanden is rustig te kijken naar een parttime baan met schoonma als oppas (geen voorstander van kdv na alle filmpjes die ik gezien heb) @kamer ik hou juist totaal niet van het te drukke .. Schijnt ook niet goed te zijn voor de zintuigen van de baby. Wil alles wit met baby blauw of mintgroen denk ik.. Durf nog niks zeker te zeggen maar wil alles wit verven en 1 muur een schilder laten komen voor een prachtig muurschilderij.. @mi ik heb de baby gisteren voor Het eerst overduidelijk en meerdere malen gevoeld! Echt zo bizar! Denk dat k eerder al wat voelde ma elke x dacht nee is niet zo. En zoals de echoscopiste verwachtte, voelde kk het alleen rechts (omdat m'n placenta links voor ligt) @uitslapen.. Jaa dit wordt ons eerste dus dat wordt nog wat! Weekend slaap ik uit tot 9-10 maar m'n man slaapt zo tot 11 dus denk dat we nu maar extra moeten genieten voor het voorbij is..
MI; balen he, alhoewel dat momentje het dan weer helemaal goed maakt! Leuk een mama fiets! Volgens mijn ouders ging ik vroeger heeeel graag mee fietsen.. Hier ook niet echt uitslapers.. Slaap slecht de laatste tijd! Marijke; wat een opluchting zeg! Nu hopen dat er vanuit de darmen ook goed nieuws komt! Ik doe morgen al de 18 weken dans.. Gaat snel nu! Tijd voor een buikje / tijd voor de echo / tijd voor vakantie en klussen in de babykamer
Wow, morgen alweer 18 weken dansje? Dat gaat hard zeg! Ik ben hier altijd de laatste. Wij gaan vanmiddag weer de woonkamer beneden verven en dan hopelijk is beneden dan helemaal af. Dan nog de hal en zo langzaam aan naar boven werken. We moeten ook nog gordijnen en plinten kopen... das ook nog een heel gedoe. Maar wel leuk allemaal. Ik hoop dat het voor 15 oktober allemaal af is. Ik wil trouwens bij de bakker iets van kleine taartjes met zo'n gekleurde vulling erin kopen. Kan dat gewoon bij elke bakker? En dan op moederdag bij onze ouders dit geven... dan weten we namelijk wat het word en dat is dan de verrassing!
Ik had cupcakes gemaakt (kan je ook zo kopen natuurlijk) en een tube roze creme van action, en een rondje bovenaf gehaald, erin gespoten en weer dicht, creme laag eroverheen. Dat werkte ook heel goed. Het was erg duidelijk geworden 18 weken dans!!!
Ik heb trouwens ook de laatste dagen dat ik het kleintje echt een beetje voel bewegen. Een beetje borrelig gevoel.
Tunisiana, dat ben ik volgende week zaterdag ook van plan! Een gender reveal cupcake! Weet niet of ze ook blauwe tubes hebben? Anders maak ik gewoon blauwe Crème eventueel, geen probleem. Blue or pink, what will it be? Take a bite and you will see!
Uiteraard Maar ik vind dat heerlijk haha lekker bakken en kokkerellen. Wij zijn volgende week zaterdag 7 jaar getrouwd en de dag ervoor de echo. Dus dan doen we even gezellig met de familie trouwdag vieren en combineer ik dat met de onthulling van het geslacht.
Leuk Tunisiana! Die legging heb ik ook, maar dat shirtje.. zoo leuk! Waar heb je die van? Toch niet ook van de hema.. Die heb ik niet gezien namelijk hoe plaats jij trouwens twee foto's in één bericht? Bij mij lukt dat niet...