@Luna30 dat heb ik ook! ik kan helaas niet alles eten daardoor @Pitahaya heel veel plezier!!! spannend :-D
@Catlady ja echt irritant. Over de baby, die voel ik meestal links of rechts onder tot net iets hoger, maar wel stuk onder mijn navel. En het zijn altijd plofjes. Als dat jullie wat zegt
Ik denk dat ik het voel net 1,5 cm onder mijn navel. Heel wisselend, friemeltjes, vlindertjes, kleine beukjes af en toe. Vooral savonds tussen 19-21. Mijn oudste was altijd tussen 1-3 en13-15 actief en mijn jongste op wisselende tijden.
Ik voelde vanochtend constant plofjes, iets wat ik nooit eerder gevoeld heb maar ik voel het in mn onderbuik vandaar dat ik twijfel!
Als je het nooit eerder gevoeld hebt zou ik ervan uitgaan dat het de baby is . Hier is hij/zij ook vooral actief als ik langere tijd stilzit of lig. 's avonds op de bank en in bed, en 's ochtends in bed. Maar als ik soms een lange tijd stil zit achter mijn bureau komt er ook een plofje voorbij..
Jaaaaaaa!! We zijn net naar de verloskundige geweest voor een echo. Wow, wat is hij alweer gegroeid zeg. Al 15 cm! En ja... het is een jongetje! We zagen echt een duidelijk piemeltje. We konden er niet om heen. Zo prachtig. We zijn verliefd. Ik was toch weer zenuwachtig of alles goed zou zijn... Ze heeft verder ook nog gekeken en alles zag er voor nu goed uit. Natuurlijk niet zo uitgebreid als bij de 20 weken echo, maar voor nu was alles goed. Ik ben zo blij!!! Een jongetje. Een zoon. Wow! Mijn plancenta ligt wel aan de voorkant. Dit kan er voor zorgen dat ik de beep wat later voel. Maar toch heb ik het gevoel dat ik hem af en toe al stiekem voel. Maar dat lijkt mij dan toch niet of wel?
Gefeliciteerd Pitahaya! Wat leuk een jongetje!!!! Nu kan je echt gaan shoppen! Met mij gaat het langzaamaan wat beter. Kan nog niet heel veel, maar ben in ieder geval thuis en kan zelf m'n bed uitkomen. Het litteken is wel echt verschrikkelijk zeg, is toch schrikken! As donderdag alweer controle bij de gynaecoloog. Ik hoop dat hij een echo wil gaan maken. Eerstvolgende echo is pas de 20 weken echo op 20 mei... Nou dames, ik ha weer even slapen. Kom later weer even spieken! Xxx
Wat goed Pitahaya!!!! Gefeliciteerd. B16, mooi dat je weer thuis bent. Lekker in je eigen omgeving. Krijg je trouwens hulp in huishouding en zo? Ik lig met griep op bed. Bah. Mijn hoofd knalt bijna uit elkaar. Zo'n pijn aan de holtes ondanks paracetamol. Misselijk ook. Heb mijn zoontje bij opa en oma laten brengen. Kan nu even weinig. Heb ook nergens zin in.
Heftig zeg. Een operatie tijdens je zwangerschap. Neem zoveel mogelijk je rust! Ik denk wel dat als je op controle moet bij de gyn dat ze dan wel een echo maken hoor!
Zo, ik heb even mijn banner veranderd in een echte jongens-banner. Hihi. Maar hier staat dat de baby 12.4 is en verloskundige zei dat hij nu ongeveer 15 cm is. Ze nam dan wel de beentjes erbij. Vreemd toch?
Jaa gefeliciteerd Pitahaya! Leuk hoor. Ik denk dat de banner van hoofd tot billen meet, net zoals op voorgaande echo's. Dus zonder de benen. Anders zou je wel erg afwijken van je termijn. Nu lekker shoppen jij! Haha. B16 Fijn dat je weer thuis bent, ook al moet je nog opknappen. Maar in elk geval in vertrouwde omgeving! Laat je maar lekker verzorgen. En lijkt me dat de gyn. zelf ook wel even wil kijken na zo een operatie! Dus denk dat je wel een echo krijgt hoor! MI Veel beterschap! Ziek maar even lekker uit! En vooral lekker niks doen. Morgen mijn echo, spannend!
Spannend!! Jij morgen. Maar is nog niet je 20 weken echo toch? Willen jullie ook weten of het een jongetje of meisje word? Echt zooo leuk!! Gaat nu ook meer 'leven' ofzo... Ik zit op een grote blauwe wolk! Wil ook shoppen maar wil eerst de babykamer opruimen maar die moeten we ook nog verven. Want ik wil dan even rustig kijken wat we nog nodig hebben. Heb zoveel van vriendinnen gehad... Echt zo leuk!
Leuk hoor, wij wachten ook tot deze echo en daarna gaan we actie ondernemen met wat we nodig hebben en met shoppen. Wij wonen in het buitenland dus kunnen verder helaas weinig overnemen van vrienden en familie. Maar het komt zo ook wel goed! We hebben wel al veel lieve kado'tjes opgestuurd gekregen Ja morgen is wel mijn 20 weken echo, ze doen hem in mijn praktijk tussen 17 en 21 weken. Ik ben morgen 18 weken. En zeker willen we weten of het een jongetje of meisje is
Beterschap MI! b16; rust maar goed uit! Het litteken zal vanzelf wat minder zichtbaar worden met de jaren.. Goed gaan smeren straks met bio oil ofzo! Fijn dat je weer thuis bent! Pitahaya; yes, nu kun je shoppen! Zooooo leuk! Luna; spaaaaaannnend! Je wilde weten wat het wordt toch? Hopelijk een meisje.. De jongens zijn nu flink in de meerderheid Heb je zelf een voorgevoel? Hier een productief dagje! Om 9.30 was ik thuis van het werk! Samen met mams plantjes gehaald voor in de vensterbankbakken en de potten in de achtertuin! Ziet er meteen zo vrolijk uit! Meteen maar even de ramen mee gepikt want die waren ontzettend smerig! Nu met een voldaan gevoel op de bank.. Wachten op het dipje dat komen gaat
Haha Lycos dat bespreek ik liever niet openbaar ivm privacy, hoop dat je het niet erg vindt Jij hebt idd een heerlijk druk dagje achter de rug zeg! Ik vind het ook heel spannend! Nog even wachten en dan weten we het! Verder zat ik net op het forum te lezen en dan kom je toch af en toe wat horror verhalen tegen (ik moet ze ook gewoon niet lezen) dus ben ook gewoon blij dat we straks de scan gehad hebben en alles hopelijk goed is.
Luna, succes morgen. Allereerst dat alles gezond is natuurlijk Ik was ook benieuwd waar jij geld op zou inzetten...jongen of meisje? Ik hoor het vrijdag. De dagen gaan me niet snel genoeg!! Ik dacht in het begin toch echt een meidje maar heb steeds vaker de neiging naar een jongetje haha ben er dus niet over uit. Bij mijn zoon was mijn voorgevoel goed!