Thanks MI. Ik denk een jongen! We wachten het af. Zo lang hij/zij maar helemaal gezond is ben ik super happy Haha jouw voorgevoel houdt het spannend dus. Hoop dat je vrijdag weer helemaal fit bent!
Mijn voorgevoel klopte dus niet. Ik dacht een meisje. Manlief ook trouwens. En de chinese kalender zei dit ook.. Maar toch echt een jongetje. Maakt ons ook echt helemaal niks uit. Inderdaad, we hopen op een gezond kindje. Dat is belangrijk. Maar nu een jongetje vinden we wel echt heel leuk! Heb al zin om stoere kleertjes enzo te kopen... Hihi.
Luna; geeft niks hoor, was gewoon nieuwsgierig! Ik zag namelijk meteen witte stranden, palmbomen en (alcoholvrije haha) cocktails voor me
Wat leuk Pita! Dan wordt het echt he! Ik hoop dat ze het hier a.s. dinsdag kunnen zien en anders nog 2 weken wachten. Heb voorgevoel van meisjes, maar lees hier dar voorgevoel niet altijd klopt . Wij hebben gister flinke slag geslagen, kamertje behangen enzo en morgen verven. Via marktplaats van een andere tweelingmoeder ledikantjes, commode en wipstoeltjes overgenomen, die gister ook gehaald. Lief dat spul hoor, maakt het ook weer echter .
@babyvoelen. Meestal:: Trapjes voel ik voornamelijk rechts (ver) onder mijn navel. Gekriebel (handen?) en grotere stoten (hoofd?) links onder. @Catlady, zolang je het voelde op de hoogte van je baarmoeder is het zeer waarschijnlijk je uk @Pita, jongens aan kop!! Wat formaat betreft. Je moet dan wel de maat nemen van kop naar stuit. Dan zal 13cm wel ongeveer kloppen. Sowieso groeit elk kind vanaf nu anders. @Lycos, goed bezig!! Mijn balkon en ramen kunnen ook wel een beurt gebruiken, misschien moet ik dat volgende week ook eens gaan doen. @Luna, ik wist niet dat jij in het buitenland woonde ik dacht dat iedereen in NL woonde. Blijkbaar hebben ze daar wel de zelfde manier van echo's inplannen als in NL dus? @Mi of luna in engeland of amerika australie zou ook niet slecht zijn @Pinac, koningspaar is ook leuk Wat een heerlijk weertje vandaag! (net als altijd op 4 mei de afgelopen 14 jaar...) Blegh, moet zo spelen voor dodenherdenking. Ik doe het al zo lang, het komt me echt mn strot uit. Die stukken kan ik wel dromen... Wat me trouwens nog meer frustreert is dat ik mijn ademsteun voor het spelen kwijt ben en hierdoor regelmatig moet stoppen met spelen. Vanmiddag werd ik zelfs licht in mijn hoofd door het spelen . Erg naar zeker omdat ik dit bij de vorige nooit had en bij deze al vanaf 8 weken.
Luna veel succes en plezier morgen! hopelijk is alles goed met jullie baby, is altijd zo spannend he! en ben erg benieuwd wat het bij jullie gaat worden!! @pitahaya toch een jongen haha! Gelukkig maar he want je was miss al een beetje aan dat idee gewend! B16 fijn dat je weer thuis bent! @lovare succes vanavond met spelen Hier gaat het verder zijn gangetje, Ik ben alleen soms zo loom/moe zo vervelend. Ik sportte voor de zwangerschap niet en vraag me nu dus af of ik me zo loom en moe voel doordat k geen conditie heb of dat het door de zwangerschap komt. Het is gewoon vervelend. Vanmiddag naar de buiten speeltuin geweest en het voelt dan zo zwaar als ik me dochter moet helpen of als ik zit en dan opeens omhoog moet, snappen jullie wat ik bedoel? ook als ik 2 trappen hebben gelopen thuis ben ik soms bekaf t lijkt net of ik alleen maar kan zitten en geen fut heb bah. belemmerd je ook zo in je doen. sorry voor me geklaag vandaag een chag dag, vanochtend om niets zitten huilen snapte er niets van? ik dacht waarom huil ik nou, ik had er geen antwoord op... bleh
Jeeehhhhh ook de darmen van mn nicht zijn goed!! Wss is daar dezelfde zeldzame schimmelinfectie terecht gekomen!!
Marijke, topnieuws!! Na al die tegenslagen helemaal super voor haar!!!! Aardbei, heb ook van die dagen. Heeft niks met conditie te maken hoor.
Succes lovare! Ik morgen de hele dag blazen en gaat mij ook opbreken.. Spannend al die 20 weken echo's!! Wordt steeds echter allemaal! Aardbei, herkenbaar hoor! Hier ook moe en moet mezelf dwingen tot actie. Vandaag teveel gedaan en 10 vuilniszakken uit de kamer gehaald die de kamer van Joep moet gaan worden. Nog veel werk.. Hoop dat je snel blijer voelt, lekker met ijs op de bank Fijne avond allemaal!!
Jeej Marijke wat fijn! Mi beterschap!! Fit zijn voor de 20 weken echo hoor Succes morgen Luna! Spannend ook! @beeb voelen. Ik voel de kleine niet vaak maar als ik hem voel dan rechtsonder. T zijn de welbekende plopjes Bij de 1e lag de placenta voor maar voelde haar toen met 19 weken. Als t goed is ligt de placenta nu achter.
Ik word net wakker. Kijk op m'n telefoon. 2 oproepen gemist van het Bronovo om 21.58 uur. Ojee help wat is er aan de hand?!!! M'n gynaecoloog had gebeld, voicemail ingesproken om te laten weten dat de cyste zelf ook goedaardig is!!!! Zo ontzettend fijn!!
Pff heb extreem last van maagzuur sinds een paar dagen.. rennie komt me de strot Uit.. nog tips wat tegen maagzuur helpt?
Wauw wat een goed nieuws Marijke en B16! Een hele opluchting voor jullie beiden Luna; succes vandaag! Hier is een collega langdurig ziek gemeld dus we moeten deze weken extra lang/veel werken. Benieuwd hoe lang ik dat volhoud
Lycos: aan de bel trekken als het je niet lukt he!! Jouw gezondheid en doe van de kleine staat bovenaan!