Zal ook eens koekeloeren op mp. Wordt hier wel lekker gemaakt 😊 Pascalle: fijn dat je de bevestiging hebt gekregen dat alles goed is. Je hebt wel een hele lieve vk die zo met echo's strooit 😅
@Mammievan6...Onze vk praktijk heeft 3 verloskundigem en bij elke afspraak krijg je standaard een echo dat is het mooiste van de praktijk haha ben weer gerust gesteld en volgens mij heb ik vanavond ook voor het eerst een duwtje of zo gehad van een voetje maar weet het niet zeker.... zo voelde het namelijk wel .. nou kom morgen weer bij lezen gr
Fijn Pascalle!! Misschien ook wat onder de leden? Tis ook raar weer. Warm, vochtig, onweer...ik ben daar in een zwangerschap gevoeliger voor. Misschien bij jou ook? Mp pakket klinkt ideaal! Had al zitten kijken maar mag je ook eerst passen? Ik ben nogal moeilijk met broeken. Heb lange benen. De meeste broeken hangen snel hoog water. Had al wel pakketten gezien maar durf niet zo goed.
Wauw Marijke, een mooi pakket voor50 euro! Mooie buikjes allemaal! Mijne begint nu heeeeeeeeeel langzaam te groeien! Word ook tijd, bijna 19 weken.. Pascalle; fijn dat je meteen langs kon komen, is toch weer een geruststelling hè! Mammievan6; fijn dat de vakantie zo heerlijk was, dan is het extra moeilijk om het dagelijkse ritme weer op te pakken vind ik altijd.. Yesss avonddienst erop zitten, nu drie dagen vrij! Zo naar uitgekeken Wat zal ik eens gaan doen morgen...
Bedankt voor jullie reacties op het wiegje. Ik zit er nu over te denken om deze te kopen Inovi Cocoon babybedje . Die kan ik dan overdag ook mee naar beneden nemen zodat beep beneden ook in de wieg kan slapen. Ik vind het fijn om de eerst periode de beep zo dicht mogelijk bij mij te hebben. Vandaag trouwens 17 weken dansje. Ik ben nu 1.5 kilo aangekomen. Gaat toch wel erg hard nu!
Pita, leuk wiegje Sorry misschien ben ik een amateur (nooit eerder iets gekocht van mp) maar hoor jullie praten over pakketten en zoveel kleding idd voor weinig. Zijn dit dan nieuwe kleding of tweedehands kleding? Haha sorry weet het dus niet en ben benieuwd aangezien velen van jullie hier kennelijk gebruik van maken.
Tweedehands Yankee, maar vaak weinig gedragen want hoe vaak ben je nu zwanger Ik koop ook altijd voor een habbekrats leuk speelgoed voor mijn zoontje. Pas een kinderboerderij gevaarte met knopjes, muziek en 3 zeiden die hij rond kan draaien. Voor 5! En hij vind hem fantastisch! Sopje erover en zo goed als nieuw. Maar kleding vind ik eng tenzij je eerst mag passen? Ik ben zenuwachtig hahaha zal alles gezond zijn? Het geslacht vertel ik ivm meelezers (je weet het nooit) zaterdag avond. Dan vertellen we het de familie namelijk.
Ik heb via mp in de buurt gekocht dus dan kan je gewoon gaan passen. Wel fijn want ik heb idd ook een aantal miskopen gedaan.
Idd als je het in de buurt vind mag e meestal wel eerst passen. dit komt van verder dus neem de gok, en t is zoveel voor so weinigndat ik t makkelijk voor t zelfde bedrag weer heb doorverkocht dus dat risico durf ik wel te nemen. Succes Mi!! hier toch weer een nare droom gehad.... ben helemaal kapot.... heb de mk van dec herleeft durfde vanmorgen niet eens naar de wc zo echt was t....
ah marijke, vervelend!! Gelukkig was het maar een droom. Hier ook laatste tijd enge dromen. Probeer er niet te lang bij stil te staan Oh thx voor de info. Heb extreme smetvrees dus mp wordt hem dan niet voor mij. Heb al moeite met kleding in de winkels soms. Bij de h&'m zie ik soms gwn foundation vlekken etc op nieuwe kleding (van anderen die het gepast hebben) en hoe mooi ik.iets dan ook vind, iets van binnen houdt me altijd tegen het te kopen.vind het soms wel jammer dat het zo extreem is Maat super leuk dat je ook je kleine leuke dingen kan scoren MI
Hier ook mp-fans. Als je hier heel hard roept: marktplaats ..valt ons huis uit elkaar 😃 Als je het schoon kan maken of wassen is het helemaal van jezelf vind ik. Hier vanacht ook een bizarre droom. Dat de 20-weken-echo niet goed zou zijn ed. Pfff...je angsten verwerk je wel in je slaap. BI87: veel succes bij de echo. Van tevoren is het rete-spannend en als alles goed is ga je achteraf genieten.
Ik droom de hele tijd dat er een jongen geboren wordt, die ik Vervolgens maar 1 keer per dag voed en continue vergeet.... Voel me elke keer schuldig als ik wakker word :s.
Oh jee wat een enge dromen allemaal weer zeg!! Heb ze gelukkig zelf nog niet gehad. Hier ook een mp-fan. Zat gister nog te neuzen bij de positiekleding maar helaas nog niks leuks gezien. MI, Heel veel sterkte bij de 20 weken echo. Ben nu wel nieuwsgierig geworden hoe het was gegaan. Kom strakies wel weer ven spieken.
@Babyfoon. Voor die van mijn nicht had ik ook geen babyfoon nodig. Ik denk voor de mijne ook niet. @MI, veel plezier. Ik ben nu al nieuwsgierig naar zaterdagavond ! Ik hoop dat je het geslacht te zien krijgt @Mammiev6, goed onthouden, ja klopt. Het zijn inderdaad bobbelsteken. Welk patroon zoek je? De sterren? Hartjes, ik ben nu ook bezig met het ontwerpen van letters in hetzelfde formaat, dus als je wilt kan ik daarvan wel de weblink delen. Ik verwerk namelijk de letters van de kleine in de deken Heb van de week echt superlief zacht blauw fleece gekocht voor de achterkant. Lekker warm voor de winterdagen. @Pascalle, wat naar 4 dagen achter elkaar hoofdpijn. Ik herken het hebben van veel hoofdpijn wel, maar ik kan gelukkig telkens voorkomen dat het doorzet door veel te bewegen en op tijd te slapen (of een extra dutje). Gelukkig heb je even mogen spieken bij je kleintje en is alles goed met jullie. @Marijke, zeker een mooi pakket! Bah dat je die nare ervaring weer te boven kreeg. Echt typisch hormonending... Gelukkig is alles goed met je kleintje en kan je vandaag weer lekker gaan genieten! @Yankee, ik zou ook geen kleding kopen waarop vlekken zit en normaal ook geen 2ehands kleding kopen, maar heb dat nu wel gedaan. Scheelt toch veel geld en thuis gooi ik het gelijk in de was. Natuurlijk kijk ik wel naar de persoon waar het vandaan koop of ik het wel of niet wil. @Nell, haha bekende droom. Gelukkig zal jij straks echt je kindje niet vergeten hoor . Ik vraag me wel altijd af waarom je droomt dat je iets wat je lief hebt vergeet te verzorgen.... Ik ben nog steeds opgelucht dat ik gisteren thuis ben gebleven. S avonds kwamen de tranen bijna weer toen ik het mijn moeder vertelde. Die zei ook dat ik er dan goed aan gedaan heb. Vandaag even een rustige dagje en vanavond een concert. Ohja en morgen zwangerschapsyoga na mijn werk
Goedemorgen! De droom dat ik mijn kindje vergeet heb ik ook meerdere keren gehad. Dan wil ik haar voeden maar komt er steeds iets tussen. Straks een weekendje naar London! Toch nog even weg, zal wel voorlopig de laatste keer zijn. Mijn man werkt eigenlijk in de weekenden. Zondag is het moederdag dan wil ik op facebook posten dat ik moeder word met een leuk engels rompertje erbij ofzo.. Fijn weekend iedereen!
Leuk idee tunisiana! Veel plezier in londen! De kleine heeft er zin in. Hij zit al een paar minuten op 1 plek te schoppen. Hij is duidelijk omgedraaid want de schoppen die ik nu links krijg, krijg ik normaal rechts
Wat een nare dromen allemaal hier gelukkig nog geen last van. Ik ben ook geen type dat kleding etc tweedehands koopt, wel oude meubels die ik dan vervolgens een nieuw jasje geef, dat vind ik dan wel weer leuk! Maar idd met zwangeschapskleding, je hebt het maar zo kort nodig! Nu kan ik al mn eigen kleding nog aan.. Dus om voor die 5 maanden nieuwe kleding te gaan kopen Ik wacht nog even totdat mijn buikje echt begint te groeien en de broeken strakker beginnen te worden!
Bij de broeken die ik kocht stonden ook lengtematen en anders kun je het vast weer kwijt op mp. Vind het ideaal, maar ben ook zuinig haha. Wat een gekke dromen zeg! Hier ook een rotnacht, van1 tot 5 wakker gelegen, klaarwakker en steken in m'n buik. Nu bekaf, maar m'n collega die zich om de haverklap ziek meldt is er weer niet dus zal zo invallen. Hoe was het MI??
Idd wat jii zegr lycos. Koop normaal.nooiiiiit kleding 2dehands maar dit is maar voor zon korte periode dat ik t wel doe. Mi???hoe was t??? veel plezier in Londen tunisiana