Hallo Dames, Naar een tijdje heb ik dan weer is een keertje tijd om wat van me te laten horen. Inmiddels alweer bijna 18 weken zwanger en kan dan ook totaal geen gewone kleding meer aan. Gelukkig had ik nog kleding liggen van me laatste zwangerschap maar die worden langzaam aan ook te klein. Ook bij ons is het geslacht inmiddels bekend. We krijgen er een jongen en meisje bij. ♥♥ Namen van onze twee mopjes staan nu ook vast. Kinderen zijn ook helemaal gelukkig. Onze zoon (bijna 3) wilt alleen maar papa helpen met het klaar maken van de kamers. Zo geeft hij kleine dingetjes zoals een potlood of een schroevendraaier aan als papa ze nodig heeft en kan ie papa niet helpen dan wilt ie mama wel helpen met het verzorgen van z'n nu nog jongste zusje en als hij beide niet kan helpen dan is hij wel samen met z'n oudste zusje druk aan het spelen en knuffelen met onze husky's.♥ Het is hier momenteel een drukke boel in huis door de uitbouw en serre die er aan zitten te komen en de verbouwing van de slaapkamers. Maar we zijn het nu ondertussen wel gewend, maar wat ben ik blij als die uitbouw en serre er staan, dan word het hopelijk toch iets rustiger in huis.
Zo vanochtend het hartje weer gehoord, altijd weer een geruststelling! Ik ben ook niet zo van mp trouwens. Heb pas wel wat puzzels gekocht maar doe het niet snel. Kijk ook altijd wel bij wie ik het koop en maak het thuis altijd schoon. Maar kleding nee echt niet, dat koop ik gewoon liever nieuw! dan maar wat meer geld kwijt. Veel plezier in london Tunisiana! MI???Hoe was het? hoop dat alles goed is!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos: 27 jaar, 1e kindje Meisje! Rkd: ... jaar, 2e kindje Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (4) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (3) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje Miss28: 32 jaar, 2e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (6) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (3) Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 12 oktober (2) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (4) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! MamavanCG: 29 jaar, 3e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 50 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken mei! 11-05 KH82: "20 weken" echo 11-05 Mammievan6: Controle 11-05 Mamavascosofia: Controle VK 12-05 Pinac: Controle gyn 12-05 Veetje83: Controle gyn 13-05 Marijke88: Controle 15-05 Aardbei1707: "20 weken" echo 18-05 Mammie van 6: "20 weken" echo 18-05 Jossie81: "20 weken" echo 19-05 Nell: "20 weken" echo 19-05 Tunisiana: "20 weken" echo 20-05 B16: "20 weken" echo 20-05 Lycos: "20 weken" echo 20-05 Miss28: "20 weken" echo 22-05 Ilse1986: "20 weken" echo 22-05 Yankee: "20 weken" echo 22-05 Catlady25: "20 weken" echo 22-05 ProudMama90: "20 weken" echo 26-05 Lovare: extra onderzoek 26-05 Luna30: Controle 26-05 Mommytje: "20 weken" echo 26-05 Pinac: "20 weken" echo 26-05 Veetje83: "20 weken" echo 27-05 Mie88: "20 weken" echo 28-05 Marijke88: "20 weken" echo 28-05 Mamavasosofia: "20 weken" echo 29-05 Lovare: "20 weken" echo + controle 29-05 Najade: "20 weken" echo + controle gyn Afspraken juni! 01-06 Pitahaya: "20 weken" echo 03-06 Aardbei1707: Controle VK 24-06 Catlady25: Pretecho 30-06 Luna30: Controle
Hoi hoi! De echo was goed! Moest twee x door de kamer stuiteren want kleine kruimel dook alle kanten op en lag lekker dwars te doen. Kindje lag heerlijk met de armen achter in de nek gevouwen. Alleen de strandstoel ontbrak. Het buikje is wel boven de curve dus ik moet met 24 weken voor een suikertest. Bleeeeegggghhh zo geen zin in. Hoop niet dat ik zwangerschapsdiabetes ga krijgen. Kon ook zijn dat dit gewoon een dikke snoepert is zei de echoscopiste. We waren even langs babypark voor baby's eerste pakje. Maar niks naar smaak gevonden. Nou...wij weten wat we krijgen. Ik vertel het morgen avond na het feestje
MI87....spannend haha we wachten morgen geduldig af .. hier weer lekker dagje, bedden verschoond en kids lekker buiten aan het spelen. vanavond visite dus ben er vanavond niet Kom zo af en toe ff bij lezen en als het lukt wat bij schrijven Fijne dag meiden geniet nog ff van het weer Gr
@TCMM, leuk!! van allebei wat. Veel succes met de verbouwing @MI, haha, ik zie je al springen , maar fijn dat jullie het nu weten. Ik duim dat het snoepert is en geen suikerziekte
Ohhh MI; laat je ons in spanning, haha! Ik gok op een meisje! Zou leuk zijn, de jongens gaan nu wel heel hard namelijk Misschien is het inderdaad nu al wel een snoepkont, laten we het hopen! Theycallmemommy: wauw wat super leuk! Lijkt me inderdaad een drukke boel nu, maar ach wat een mooi vooruitzicht! Pascalle; gezellig, fijne avond vanavond! Dit weekend druk! Vanavond en morgeneen verjaardag, morgenavond ook nog uiteten, date met vriendinnen en zondag voorlopig nog niks gepland. Heb net een uurtje op de bank geslapen, had het nodig volgens mij , Hihi
Fijn dat alles goed was met de baby MI, toch geen vanzelfsprekendheid! Wij gaan vanavond bbq en met vrienden en morgen uit eten met mijn familie voor moederdag. Zondag niks gepland, nu al zin in!
MI87: superfijn dat alles er goed uit zag! Was je vermoeden voor het geslacht goed? Lovare: je hebt groot gelijk dat je lekker thuis bleef. Dan zit je er aardig doorheen! Inderdaad bedoelde ik ster-bobbelsteek! Als je patroon kan sturen. Helemaal toppie! Dan kan ik op mijn gemakje gaan beginnen. 😊 Thetcallme: wat leuk! Van allebei wat! Is het nu extra zwaar met een tweeling? Of valt het met deze termijn nog mee?
Fijn om te horen dat alles goed is met de kleine MI!! Ben benieuwd of je een jongen of meisje krijg maar dat horen we morgenavond wel 😄
O wat leuk tweeling met jongen en meisje!!!! Gefeliciteerd!!! En Mi, je houd ons lekker in spanning! Ik ben vandaag los gegaan met shoppen voor mijn grote man en kleine man en toch maar eerste pakje voor de baby gekocht, kon niet wachten tot de 20 wkn echo en deze is ook leuk voor j/m.
@jpssie jaaa leuk!!! Die hebben wij gekregen van een vriendin.. zooo schattig!!! @Mi fijn dat alles goed is, duim voor je dat het geen suiker is! erg benieuwd naar wat het wordt! ik denk nog een jongetje @TCMM wat leuk!! Gefeliciteerd! @Aardbei fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!
Jeej mi...wat fijn.. ik denk een jongen voor jullie Tcmm oh wat leuk. Van beiden 1. Weet niet of ik wist dat je er 2 zou krijgen. Zit t in de fam? Super leuk pakje Jossie! Waar weg?
Leuk pakje jossie! Nog even en dan weet jij het ook! Truste dames.. En nu hopelijk voor niemand meer nare dromen vanacht!
wat leuk dat babypakje hier alleen een rompertje en mini uggs hihi als slofjes voor in november verder al bergen hydrofiele doeken, badje en kan binnen kort een wagen op halen. bugaboo. overgenomen van vrienden .. voelen jullie de baby ook al bewegen? hier is het mega actief met momenten vooral de avond en ochtend. iverdag merk ik niks. buik is stuk minder dik door de darmen die minder opgezet zijn. maar mijn onderbuik gaat wat bol staan. Net deed de baby aan ochtend gymnastiek. als ik met jn hand een beetje duw tegen mijn buik voel ik het tegen mijn hand bewegen. bijzonder. kamertje en namen hebben we nog helemaal niks 29 mei 20 weken echo en weten we het geslacht. spannend
Jeetje, jullie voelen allemaal jullie beeps al maar zijn er ook mensen die het nog niet voelen? Ik dacht een paar dagen terug iets te voelen maar de afgelopen dagen weer helemaal niks. Dus gisteravond nog even de doptone gepakt en hartje meteen weer gevonden.... Dus met beep gaat het goed. Maar wil het nu ook wel voelen hoor!
Vanaf de 18e week werd het voor mij ineens heel duidelijk. Daarvoor was het ook maar vaag en twijfelde ik soms. Kan zo van de een op andere dag ineens goed voelbaar worden. Normaal bij een eerste is rond 20 weken. Bij mij ook placenta voor.