1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    oh jij bent snel! of ga je nu al positiekleding dragen? toevallig zat ik vandaag op de site van mama licious te kijken, ze hadden wel wat leuke aanbiedingen maar ja ik dacht dat het nog wat te vroeg was om te kopen:D

Ben niet bekend in arnhem of nijmegen

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ga het nog niet dragen want dan valt het op dat ik zwanger ben. Maar het is fijn om vast in huis te hebben en ik loop thuis soms al met de knoop van mijn broek open, m'n buikje begint een beetje te groeien:) ik heb 2 broeken in de aanbieding van noppies gehaald, en dan heb ik genoeg tijd om ze evt terug te sturen mocht de maat niet goed zijn.

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mi, dat was dan een goede start van de dag. Is het probleem nu weer opgelost?

@aardbei ik heb een hardcover blancoboekje die ik voorlopig invul als een soort dagboek. Ik denk dat ik later wel nog dat 9-maandenboek ga kopen.

@femhe, hoeveel weken ben je nu dan? Want je hebt wel eerder dan ik een intake. Ik weet niet eens of ik bij mn intake een echo krijg. Ik hoop t echter wel...

@Nathalie, nee ik ben daar niet bekent, maar je bent wel vlot met bestellen. Ik kijk wel stiekem rond maar ik durf nog niks te kopen.
    Er is bij schouwburgplein Rotterdam nog wel een leuke zwangerkledingwinkel en ik denk dat dat ook een noppies is.

Iedereen vandaag ook een goede dag gehad?
    Vanmorgen wel heel licht misselijk maar was snel met een rijstwafel opgelost. Alleen wel echt te vaak heel erge honger en dan gaan die rijstwafels wel echt vervelen. Ik heb continu trek in vleeswaren...

4. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een zwangerschapsbroek aan inmiddels. Mijn eigen broeken kunnen echt niet meer dicht.

Goeie dag gehad na gelukkig een goeie nacht slapen. Gister tegelijk met de kinderen maar bed gegaan!

Oh en vandaag contact met vk gehad, rond 11 weken eerste afspraak bij hun. Maar ivm eerdere mk mag ik wel contact opnemen met gyn voor een vroege echo rond 7 weken. Morgen ga ik de poli gyn bellen.

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik zat net te spieken bij de september mama's en Lentefris onze topic starter verwacht een tweeling:)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wow!!! Maar waarom schrijft ze nu daar dan? Maar fantastisch zeg!!!

Positiekleding: ik droeg ze nog regelmatig omdat ik 6 maanden terug pas bevallen ben dus hier valt het niet op. Moest eigenlijk nieuwe broeken omdat ik toch niet meer lekker zat in mijn oude...maarja nu dan maar even nog mijn positiebroeken aan.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ze was iets verder zwanger dan ze dacht. Wel handig ja dat je ze al droeg. Dan zal niemand het opvallen

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    http://youtu.be/3cjN5_VN7Us

Zo, even voorstellen: dit is mijn ventje!!! Morgen 6 maanden!!! Zit te bedenken om nog wat leuks te gaan doen...maar nog niks bedacht. Pas naar de kinderboerderij gegaan maar hij was in slaap gevallen :p

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik zit ook al met knoop los haha, beetje opgezet ofzo ik weet het niet, maar strakke broek zit niet erg lekker momenteel.

Vanaf wanneer kunnen ze zien of je tweeling krijgt? Ik had 2 eitjes, dus ben heeeeeeel benieuwd..

10. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

@MI87: wat een schattig ventje! Utrogestan idd, vieze boel is dat toch!

Ik werk in de medische sector, ik doe wekelijks 1 nachtdienst, en elke maand 1 weekend dienst (dat is dan van zaterdag 8u tot maandag 8u). Verder elke dag gewoon van 8-17u... Die diensten zijn natuurlijk wachtdiensten, voor spoedgevallen, dus je weet nooit op voorhand hoeveel werk je zal hebben. Maar er zijn toch regelmatig zware nachten bij. Ik weet niet hoe lang ik dat zal volhouden, maar de meeste van m'n collega s deden het nog tot opt eind, dus ik wil ook niet flauw doen, zeg maar...

Sinds ik last kreeg van m'n endometriose moest ik al vaak m'n broek openzetten als ik zat. Twas alsof er altijd druk op mijn buik zat. Nu heb ik dat ook weer... (Dus niemand vindt het raar :)) Positiekleding daar durf ik nog niet aan te denken.

Verder ben ik best misselijk als ik een tijdje niet heb gegeten... Hoop dat het niet te erg wordt.

11. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Hallo allemaal,
    Leuk om in een groep te zitten met mama's die allemaal begin/halverwege oktober bevallen. Wij hebben vrijdagavond (op NOD) een test gedaan en het was gelijk een knaltest! Binnen een halve minuut kwam de tweede streep tevoorschijn.
    Het is ons tweede kindje! Heel spannend allemaal!
    Ik kan de weken wel wegkijken.. Als het goed is, ben ik 6 oktober uitgerekend: dus 5 weken zwanger. Ik vind het nu allemaal nog erg spannend, nu het zo pril is. Ik wou dat ik al een paar weken verder was!

12. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk voor Lentefris, gelijk ook een vijfde, ben beetje jaloers:D maar ik kan me het moment dat ze hier wegging niet herinneren, had ze het hier gezegd dat ze toch september mama wordt? :(
    @NathalieD ik kijk ook af en toe naar positiekleding, verleiding is groot, maar ga niks kopen, heb al genoeg verzamelt:D
    Welkom nieuwe mama's, wordt lekker druk hier:)

13. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

Ik kom hier ook elke dag even spieken dames :) Leuk dat er toch een behoorlijk grote groep is ontstaan! Iedereen van harte gefeliciteerd!! Het wachten voor de eerste echo zo spannend allemaal. In het september groepje zijn inmiddels de hele week door wel mensen met echo's. Jammer genoeg ook wat dames waarbij het niet goed zit, je merkt dat de spanning er de eerste weken wel inzit. Hopelijk zie ik hier over een aantal weken ook positief nieuws en mooie echo's!

En bloed zegt niks... Ik heb inmiddels al 2 periodes van bloedverlies doorgemaakt en nog steeds in blijde verwachting. Van 2 kleine bengeltjes nog wel mijn man krijgt het al spaans benauwd ;)

Als jullie het goed vinden blijf ik hier ook nog wat meekletsen. Aangezien ik het toch niet kan laten om hier elke dag weer te kijken hoe het met iedereen is.

14. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd! Hoop voor iedereen op een fijne zwangerschap :)
    @M187 6 maand al die kleine man. Gaat snel he :) Kan het van mijn dochter niet eens meer heel goed heugen. Tijd vliegt echt.

15. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lentefris. Een tweeling!! Spannend hoor. Wel vroeg een echo gehad of niet? Super fijn dat alles goed zit. Ja de 1e weken is maar niks. Vooral als je ook nog verhalen leest waarbij het niet goed zat :(

16. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

@Miss28: klopt, eigenlijk zou ik pas met 8 weken een echo krijgen. Alleen had ik 2 weken geleden heel veel bloedverlies en mocht ik eerder langskomen (ook ivm eerdere miskramen) en toen was te zien dat het er goed uitzag. Voor de zekerheid wilde ze me toch deze week even terugzien en weer was het goed. Nu mag ik over 2 weken weer. Ik heb ook eigenlijk geen idee of je veel meer echo's krijgt bij een tweeling dan bij een eenling.

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wauw lentefris, gefeliciteerd! Wat leuk een tweeling:D
    Fijn dat het allemaal goed zit.
    Hopelijk krijgen wij ook allemaal goed nieuws bij onze echo's! Duim je voor ons mee?

18. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Lentefris.... Twee stuks!!!! Je schreef toen al dat ze ook een tweede vruchtzakje meenden te zien. Spannend hoor!

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lentefris: ik vind dit super! En wat een kadootje...2 van die schatjes!

Bloem: van harte welkom! Leuk dat het zo gezellig druk wordt! Dan is het de moeite om elke dag ff te kijken wat er gekletst is door mensen in hetzelfde schuitje!

Hier gaat het z'n gangetje. Sons pijnlijke borsten en dan ineens weer een dagje niet. Nu ook al paar dagen geen kramperig gevoel meer in mijn buik. Wel een bijna constante druk gevoel aan de onderkant. Niet echt in de vagina, maar meer een globaal gevoel in de schaamstreek. Lekker vaag verhaal dus ;)

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mi, wat een droppie toch

Hier ook een mega opgezette buik, ik lijk wel 20 weken joh... Zal morgenochtend wel weer weg zijn :p

@bloem, het lijkt me wel dat de dagen straks voorbij zullen vliegen ;)

@lentefris, gezellig en gefeliciteerd. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het heel spannend vind dat wachten...

Deel Deze Pagina