1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen,

Wat super B16!! Nu kan het echte genieten eindelijk beginnen.

Weer een jongen erbij hier, leuk Mi!

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd MI, hoop dat het geen suiker is!

B16, wat fijn!! Super goed nieuws, voor jou ook gefeliciteerd!

Hier ook placenta aan de voorkant. Grappig dat zo veel van ons dat hebben, ik dacht dat het niet zo heel vaak voorkwam, maar blijkbaar wel!

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mi Gefeliciteerd!!!!

4. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    B16: super!
    Mi: gefeliciteerd! 2 zonen dicht bij elkaar is zo leuk! Mijnes schelen 13,5 maand en zijn zulke dikke vrienden!

Ik duim ook dat ik aan de roze kant zit :). Nog 9 dagen!!

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    B16, das geweldig nieuws. Blij voor je !!

MI, welkom bij de boys club!! We hebben met de jongens de meisjes echt ingemaakt hahaha en ik maar denken dat er meer meiden zouden zijn!! En leuk dat je jongens stx niet veel schelen idd

6. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Gefeliciteerd MI!!!

7. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Vraagje: bij de oudste droeg ik vreselijke hema positie onderbroeken. Nu wil ik dat niet, blijven jullie je normale ondergoed dragen of voor welk positie ondergoed gaan jullie?

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb nog gewoon mijn eigen kleding aan Nell, ook verder nog geen ervaring met zwangerschappen, dus ik kan je niet adviseren ;)

Vriendlief en ik gaan over 2 weekjes samen de babyuitzet shoppen.. Nu ben ik in dubio over de ledikant / wiegdekentjes..
    Wat raden jullie aan voor dekentjes en hoeveel heb ik er nodig?

9. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi

MI....gefeliciteerd, leuk een jongen
    En idd een jongens mama, super..

hier vanmorgen leuke moederdag cadeaus gehad
    super blij mee
    Nu drukke ochtend en middag
    hopelijk vanavond wat meer tijd om bij te lezen
    en schrijven...

geniet van de dag meiden
    gr

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Net een bos bloemen van mijn man gekregen! Zo lief :)

Wij gaan morgen een beetje shoppen voor de uitzet, eerst Ikea en dan naar een babyzaak, ook de kinderwagen bestellen! Heb er zin in.

Deze gaan we sowieso aanschaffen, ik vind hem zoooo lief!
    BADET Handdoek met capuchon - IKEA

Lycos aangezien dit ons eerste kindje is heb ik ook niet echt een idee hoeveel je van alles nodig hebt. Alle tips zijn welkom!!! ;)

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nell, ik heb altijd mijn eigen ondergoed gedragen. Nooit van die tenten gekocht ;)

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben ook zeker van plan zo lang mogelijk mooi ondergoed te dragen, moet echt niet aan die tenten denken eerlijk gezegd :$

13. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eigen ondergoed. 9 maanden kan prima hoor. Met sporten had ik nog wel eens een boxer van de hema. Dat zat wat fijner.
    Wieg geen ervaring mee maar had voor t ledikant 3 lakentjes en 2 dekentjes. Heb me daar prima mee gered. Zou niet te veel halen want je kan altijd bij halen.

14. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    En welke soort dekentjes heb je miss28?
    Ik zie zoveel soorten.. Heb geen flauw idee wat ik moet aanschaffen..

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Gefeliciteerd MI!! Echt een jongensgezin!

Ik heb gewoon altijd mijn eigen ondergoed aangehad bij de vorige zwangerschap, zit toch onder je buik:)

Ik ben helemaal weg van koeka dekentjes echt zo lief maar helaas wel prijzig!

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Gefeliciteerd mi!

Hier tijdens vorige zs overgestapt naar hipsters en draag die nu nog.

Koeka is zoooo mooi! Mn pa gaat voor ons mn wiegbekleding, aankleedkussenhoezen en dekentjes maken van koeka achtige stof!

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Vind ik ook aardbei! Maar ook daar heb je verschillende soorten in; flanel, teddy, gewone dekentjes, dubbele dekens etc.. Word er niet meer wijs uit ;)

18. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik had voor me dochter een dubbele deken. In het roze met wit dus mag nu weer een andere kopen haha. Ga ik wel doen maar denk enkele deken, die witte deken kan ik nog wel gebruiken. En miss wil ik een voetenzak voor in de maxi cosi van koeka vind dat zo mooi, maar ja is allemaal zo duur dus nog even kijken of ik dat wel doe;)

19. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lycos ik heb er 1 van babyplanet en 1 van prenatal. Qua prijs prima. Vind t zo zonde om dure dingen aan te schaffen omdat je t vaak niet heel lang nodig bent. Nu krijgen we ws een jongen dus kan ws ook voor een andere kleur shoppen ;)

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Vandaag de kleine toch wel weer regelmatig gevoeld. Gisteren was misschien een soort rustdag ;). Voelen jullie de kleine ook al regelmatiger?
    pff van alle momenten in mijn leven kiest mijn verstandskies om nu door te komen. Ik voelde het net (per toeval) omdat er wat achterin mijn mond bleef zitten. Gelukkig heb ik er nu geen last van en hopelijk heb ik zat ruimte om hem daar te laten zitten. Duimduimduim
    Ik heb dinsdag en woensdag weer twee bezichtigingen. Dus ook daarvoor duimduimduim. Helaas sta ik weer ergens achteraan...

@Lakens/dekens, wie weet wat ze op dit moment aanraden, want mijn moeder en ik wilden weer crea gaan zijn.
    @Koeka, ik wil ze zelf gaan maken. Fleece en van dat speciale ribstof. Scheelt veel geld. :). Als het niet veel tijd en geld kost kan ik jullie eventueel ook nog aanbieden, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer en natuurlijk of jullie interesse hebben .

@Luna zo lief van je man! Ja die is leuk van de ikea :) Ik wil die vogel beddenhoesset van daar, dat groene.

@Ondergoed, ik ben gewoon van plan mijn eigen ondergoed te blijven dragen. Ik zou niet weten waarom dat straks ineens niet meer kan..

Deel Deze Pagina