Leuk Kh! Thanks voor de info Het dekentje hebben ze nu niet meer bij leenbakker volgens mij.. Zie het tenminste niet op de site staan helaas! Edit; ik heb ze gevonden! 19,99! Helaas niet in het mintgroen.. Ilse; wat fijn dat je weer langzaam een beetje je 'normale leventje' op kunt pakken!
Welkom terug kh82, jeetje dat is schrikken!! Die persoon moest zeker heel nodig? En gefeliciteerd met een meisje! Lakentjes: 2014 moest alles katoen zijn. Molton, hoeslaken, laken. Dekentje niet perse. Hier ook een trappelkoning. Geloof dat ik bij twee weken oud al een trappelzak had gehaald. Dat kind trapte alles van zich af en lag dan kou te vatten. Dus hier koop ik misschien twee lakentjes en 1 deken en verder trappelzakken. Heb ik bij mijn zoon nu ook. Tip! Vergeet de kinderwagenbak niet! Heb daarvoor wiegenhoeslakentjes bij hema gekocht. Die pasten er prima omheen.
Vind het best wel lastig wat je allemaal nodig hebt en wat goede keuzes zijn. Maar eerst grote dingen maar af, ervaringsdeskundige hier zijn wel fijn! Hebben jullie ook bandenpijn? Gister hele dag zowat gestaan, zou net naar wc maar kon m'n bed niet eens uit, aauuu!! Net wat rondjes gelopen nu wat beter, maar voelt net of er een spier scheurt. Zal wel bandenpijn zijn denk ik, straks maar eens horen op afspraak bij gyn. Voel me nu ff 90.
Welkom terug kh! Was Mallorca buiten het incident om wel een fijne bestemming? Wij gaan de 25e!! Zinin!! Autsj pinac, goed dat je zo controle hebt! Anderen ook zo last van hooikoorts en alternatieven voor medicijnen?? Word er gek van!! Dekentje: heb toen een deken van Nijntje bij de prenataal gehaald voor wieg en ledikant en lakentjes erbij en dat was prima. Slaapzakjes pas vanaf later gebruikt maar verschilt per kind.. Ik ga mezelf het bed uitschoppen, sinds onze kleine man uitslaapt kom ik er zelf ook niet meer uit haha
Dank jullie dames. Ja, het was heerlijk! Gelukkig gebeurde t incident ook echt op t laatst en kon t daarna ook gecheckt worden in NL. Moet er niet aan denken dat t in het begin ofzo gebeurd was. Jossie, welke plaats ga je? Gelukkig nog niet zoveelbandenpijn hier. Bij onze dochter wel. Ik merk wel dat ik t bij t niezen heeeel moeilijk krijg om alles binnen te houden. Vrijdag bij de vk maar even in de groep gooien Goeie tip MI. Ik gebruikte in de wandelwagenbak de hoezen die om t verschoonkussen gaan. Ging ook prima!
Oja dat kan ook prima. En het enige waar ik veel van heb bijgehaald waren hydrofiele doeken. Daar heb ik er echt zoveel van gebruikt! Nog steeds! Pinac, jij gaat ook twee keer zo hard dus het word twee keer zo snel opgerekt. Maar ik heb gister heel eind gefietst met de kleine man en ik kon gister mijn bed nauwelijks uitkomen. Wie heeft er ook al last van zijn lijf in bed? Ik merk dat ik nu al niet meer zo lekker lig. Veel draaien, pijn aan mijn heupen, vaak plassen. Pfffff of de kleine trapt tegen mn blaas...dan moet ik ook. Volgens de vk was mijn buik wel groter dan normaal omdat dit kindje dus wat dikker is. Vandaar de suikertest... hij gaat nu ook ineens erg snel. Dat word nog zwaar op het einde...
Ja die hydrofiele doeken hoor je overal! Ga ik ook van inslaan! Op bed verder weinig last, op buik ligt echt niet lekker meer helaas. Volgens de mensen om me heen groei ik nu al een speer, zal t wel van komen. heb t zelf niet zo in de gaten maar zie mezelf elke dag . Nou zal eens naar gyn, standaard procedure is 45 min wachten dus rus aan .
Ik vind slaapzakken voor de kleintjes ook een uitkomst. Geen angst dat ze onder een dikke deken woelen en ze liggen nooit koud. Mijn kinderen droegen ze wel tot ze ruim 2, misschien wel drie waren. Rits op de rug en dan konden ze mooi ook niet uit bed klimmen .
Goedemorgen! @KH een meisje gefeliciteerd!! Gelukkig dat alles goed is! @Bandenpijn ik heb soms bij het opstaan last van pijn maar verder nog niet @Buik sinds gisteren hoorde ik voor het eerst collega's zeggen dat mn buik goed te zien in is nu dus ik zal van de week wel een groeispurt gehad hebben. Ik slaap nu wel al met een voedingskussen want zonder slaap ik echt slecht. een vriendin gaat met katoen een wiegdekentje haken en ik sla zeker ook trappelzakken in! hoor van iedereen dat ze ideaal zijn @hooikoorts ik gebruik nu alleen neusspray met zoutoplossing om te spoelen verder niets. Edit: oja!!! 19 weken dans!!!
Wat een verhaal kh82. dat is echt schrikken! Leuk dat dekentje op de foto Hier ook veel slaapzakken (en nog steeds) me dochter wilt niet zonder. maar heb wel gezegd als het grote bed er is dan ook zonder slaapzak dat zegt ze nu zelf ook, maar ben benieuwd als het zover is haha! Ik heb in het begin ook een puckababy gehad (wat een uitkomst) me dochter hield der zelf wakker door met der armpjes te slaan. Bij een puckababy doe je ook der armpjes in der slaapzakje, zag er wel gek uit haha, alleen dat kopje kwam er boven uit, maar ja het hielp wel! Hoor wel dat heeel veel baby's om mij heen hier last van hebben! Ik heb soms ook last van bandenpijn en dan is het al lastig om op te staan, gelukkig is het nog niet elke dag. Fijn ilse dat het beter gaat!
Ohja 18 weken dans! En net weer helemaal goedgekeurt bij de VK. Hartje was lekker pittig en ik kon mijn eigen baarmoeder voelen, dat was cool! Nog 1 week en dan de echo!
spannend!! Ben benieuwd wat het word. Ik denk dat ik misschien mijn beep heb gevoeld vanochtend. Echt tot 4 keer toen leek het een klein mini-schopje van binnen. Zeg maar iets van druk aan de binnenkant. Kan toch bijna niet anders? Ook wel ongeveer waar beep nu hoort te zitten... Vond het zo leuk. Durfde niet te bewegen en adem te halen. Hihi.
Jaaaa pita! Geweldig gevoel he! Welkom terug kh! @nell, superfijn! Spannend!! Voorgevoel? @bandenpijn, af en toe last van niet zo vaak @slapen, geen problemen mee lig zelfs nog gedeeltelijk op mn buik. Ik heb vd week wel al mn eerste harde buik gehad... hoop dat dat verder rustig blijft... was reactie op een vrij harde trap van de kleine... ###18 weken dans!!###
Wow, 18 weken al. Ik mag donderdag dansen. Heb jij eigenlijk nog steeds af en toe bloedverlies? Bij mij is het na 14 weken opgehouden gelukkig. En harde buiken... dat is best wel vroeg toch? Hoe voelt dat? Ik dacht dat pas aan het einde van de zwangerschap gebeurt.
Aardbei; Die puckababy lijkt me ook handig inderdaad, maar die schaf ik pas aan als het echt nodig blijkt! Via internet heb je het binnen één dag in huis.. Ik denk dat ik voor de teddy deken van koeka ga, twee dunnere dekentjes voor bijv in de zomer en spuugincidentjes en een slaapzak (of 2)... Is dat voldoende??? Pita; wat fijn! Ik wil het ook zo graag voelen Marijke: oeff.. niet fijn! Jij had de placenta niet aan de voorkant he? Dan komen schopjes natuurlijk nog harder aan
@pita, t is net of je een voetbal ingeslikt hebt alles hard vanbinnen, onpretttig maar niet pijnlijk. Schijnt bij een 2e, 3e etc vaker voor te komen en is gelukkig niet erg. @lycos, eerlijke gezegd heb ik geen idee waar mn placenta ligt maar aan de hardheid van de schopjes denk ik niet aan de voorkant dit keer. Ik heb nog een mini slaapzakje liggen heb ze bij de jongens nooit nodig gehad die bleven vrij rustig liggen.
Ja, haha, maar nu zit ik toch weer te twijfelen. Heb placenta toch ook aan de voorkant... dus kan het wel? Maar het leek echt zo... Ik wil nog een keer geschopt worden.
O ja de 18 weken dans . Gebruik je dan echt meteen slaapzakje? Mag me er wel eens in gaan verdiepen. En waar slapen die van jullie beneden dan? Om continue met ze naar boven te lopen geloof ik wel denk ik. Wiegjes beneden hebben we eigenlijk geen ruimte voor. Hoorde laatste iemand die had een matras in de box de eerste tijd dan sliepen ze daar in, is dat goed? Hier ook weer terug uit het ziekenhuis. Is idd bandenpijn, is van binnen enorm aan het oprekken dus niet gek. Vanmorgen met warme kersenpittenzak mn bed uit gerold, als ik wat in beweging blijf is het beter maar voel het wel elke stap. Beebs goedgekeurd . De een lag de ander wel tegen het hoofd te schoppen, aardig haha. Maar alles zag er goed uit. Over 2 weken 20 weken echo en over 3 weken weer naar de gyn . Ontkom helaas niet aan de suikertest, bah. Fijn dat jouw controle ook goed was Nell!