Fijn dat alles goed was pinac! Blijft bijzonder 2 tegelijk! Hier moet ik helaas ook de suikertest... blegh... zie ik nu al tegenop
Slaapzak deed ik niet meteen geloof ik, in et begin moet je elke voeding verschonen dus is het wel een enorm gehannes met een slaapzak. Na een week of 4 denk ik begon ik met de slaapzak? Je hebt hele ingenieuze systemen met een winter/zomerslaapzak in een met afritsbare mouwen. Ik heb die van iemand gehad, ben benieuwd of dat wat is. Verder gebruik ik zelf graag een dekbedhoes met een deken erin, dat bed opmaken met lakens en alles is echt niet mijn ding.
Ik vind het echt heel moeilijk om de juiste keuze te maken voor dekentjes / slaapzakken etc! Ik wil niet te veel kopen, maar ook niet te weinig.. het is allemaal al duur genoeg.. haha! Heel mooi pinac! Bij mij begint het nu echt een heeeeel klein beetje te groeien! 's ochtends voor ik naar het toilet ga heb ik echt een heel mooi bolletje! Ik blijf dan altijd even liggen met m'n hand op m'n mooie buikje, want na het plassen is het alweer weg
Kh, das even schrikken! Ben blij dat alles goed gaat met je prinsesje. @lycos ik ben ook echt fan van de koeka dekens .. dus die kopen wij na de 20 weken echo ook. Twijfel tussen mintgroen of babyblauw.. wordt jouw babykamer ook mint? Bandenpijn: heb hier gelukkig geen last van. Gisteren fietstocht gehouden op de hoge veluwe 40 km gefietst (met veel pauzes) met vriendinnen en nergens last van gelukkig terwijl ik de slechtste conditie ever heb! @slapen ja ik merk wel dat ik een beetje ongemakkelijk begin te slapen vooral omdat ik veel op.m'n buik slaap.. nu kan dat nog dus ben benieuwd hoe lang ik dit nog volhou . @dekentjes: ik weet niet precies hoeveel ik van alles insla. Of hoeveel.er nodig is. Maar ik koop in elk geval het nodige en daarna kan ik nog altijd bijkopen. Ik koop idd ook wel een slaapzak. Lijkt me wel handig.
Wat een mooi buikje!! Maar je kindje kan niet vanaf het begin al in een slaapzak? Jeetje, moet mij daar ook nog echt in verdiepen hoor... Moet iedereen trouwens standaard de suikertest? Of hoe zit dat? Ik ben nu 1.5 kg. aangekomen en moet donderdag weer op de weegschaal. Ben wel bang dat ik dan al op 2 kom... het gaat wel erg snel vind ik hoor!
Nee alleen als er een verdenking is door echo of je risicogroep bent. Dus in de familie geloof ik, overgewicht zo wat. In mijn geval doen ze het standaard bij tweeling en door pcos is er ook meer kans. Ik ben nuchter echt niet lekker dus dan autorijden en bloed prikken lijkt me drama... bah..maar heb nog paar weken.
Als ik teveel doe wordt ik weermisselijk en zolangik dochters alles op m'n gemak doe gaat het goed anders komt m'n ontbijt er met de ze,die vaart weer uit,, dus alles op het gemakje maar gelukkig weer de goede kant op
Gelukkig maar! hopelijk word het dan steeds beter. Ik heb wel pcos, maar verder geen overgewicht of iets. Dus vraag mij af of ik dan ook een suikertest krijg. Werd wel in het begin op suiker geprikt al, en daar kwamen gewoon goede resultaten uit.
Ilse; gelukkig gaat het de goede kant op! Yankee; yes! De commode verf ik mintgroen, maar het word een mengelmoes met allerlei pastelkleuren.. Dekentjes doe ik denk ik inderdaad mintgroen of lichtbeige/grijs.. zodat het bij een eventueel volgende kindje weer gebruikt kan worden Ga je de teddy variant kopen, of heb je een andere op het oog?
Fertiliteitspoli zei toen met pcos standaard suikertest bij zwangerschap, maar heb ook wel gelezen dat als je pcos zonder overgewicht hebt ze het soms weer niet doen.
Ik vind Mintgroen ook heeel mooi grote kans dat de kamer die kleur wordt! Hier geen suikertest hoor, in ieder geval zolang alles gewoon goed blijft gaan natuurlijk. Klopt Lycos wij hebben destijds de puckababy ook pas aangeschaft toen het echt nodig was, zou het ook niet van te voren kopen want je weet nooit en die dingen zijn echt duur! Lastig die dekentjes he! Ik weet nog dat ik een dag voor de bevalling een dekentje ben gaan halen voor in de kinderwagen, kwam er opeens achter dat ik die helemaal niet had haha net zoals een overtrek voor in de kinderwagen, oeps! Precies op tijd want dag daarna is ze geboren ach je vergeet allemaal wel wat en gelukkig kan je tegenwoordig veel shoppen op internet of je stuurt je vriend/man snel naar de winkel! Hij moest dag na de geboorte ook gelijk naar de H&m voor van die topjes had alleen beha met beugels hahaha dat ging dus toch niet!
Eek dat klinkt toch wel bekend, moet ik me daar zorgen om maken? Ik weet dus niet of dat het is, ik heb moeilijke darmen, dus ook al voor zwangerschap weleens een super opgeblazen buik gehad. Marijke voelt het anders dan een super opgeblazen buik? Bij mij voelt het dus net alsof er een mega ballon in mn buik zit, is dat hoe een harde buik ook voelt? Ik ben net zoals Nell, dekbedhoes met deken, makkelijker voor mij. Dit soort dingen zoals al dat soort hoezen en dekens voor de kinderwagen heb ik dus nog niet over nagedacht. Aaah... Pita heeft mijn vraag al gesteld over wanneer je een suikertest moet doen en het antwoord is ook al verteld
Oei, dat klinkt dan inderdaad wel als een harde buik. Heb je dat vaak? En is dat alleen een teken dat je te veel doet? Ik heb het nog niet gehad. Maar meestal krijg je dat toch pas vanaf de 20 weken?
Ik vind het lastig te beoordelen, dit gevoel van ballon heb ik da ook al voor de zwangerschap gehad. Misschien maar even overleggen net vk bij volgende afspraak. Misschien is het wel gewoon veel lucht in buik/darmen.