1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Even snel tussen het werk door! Heb even pauze nu! Volgens mij voelde ik zojuist het eerste schopje 😍 heel voorzichtig twee keer achter elkaar...

2. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lycos, gefeliciteerd! Leuk, hè? Ik lig nu ook van de schopjes te genieten:D
    @harde buiken, nee, ik zou ze niet echt als een opgeblazen bal omschrijven, volgens mij als je het een keer ervaart dan weet je dat het een harde buik is, het is met niks anders te vergelijken. Voelt alsof je baarmoeder samentrekt, wat het ook is;)

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Leuk Lycos en Pita! Heerlijk die plopjes/schopjes! Haha :)

Hm ik denk dat ik dan geen harde buik heb gehad, maar zal het wel gewoon even bespreken bij de volgende afspraak.

Vanavond weer naar mijn aqua klasje haha.

4. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Weer terug van Londen. Het was er super druk en heb veel gelopen. Ook veel harde buiken gehad tijdens het slenteren door musea. Ik lees nu dat het slecht is, hoop dat het geen kwaad kan.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tunisiana, leuk dat je het naar je zin hebt gehad in Londen. Lopen kan vast niet zo kwaad

Her vandaag weer eens controle vk. Lang nie gehad dus ben vooral benieuwd hoeveel ik ben aangekomen en hoe 't me kruimeltje is. Vinden jullie ook dat de tijd super snel gaat. We zitten al op de helft!!!!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Harde buik is een teken dat je even wat rustiger moet doen.

Leuk Tunisiana! Londen. Ben er 1x geweest.

Lycos, heerlijk he. Dat geeft weer bevestiging dat alles goed gaat daarbinnen :D

Jeetje hee we zijn met zijn allen al bijna op de helft!!! Waaaaa
    Morgen 20 weken dans!

denk dat wij vrijdag naar het Dolfinarium gaan. Ben er nog nooit geweest. Iemand nog tips welke shows het leukst zijn? Ze hebben er zoveel.
    Ben benieuwd wat mijn zoontje ervan vind.

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Vanmiddag vk.. vind t toxh weer doodeng...

8. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yankee & @Marijke succes vandaag bij de vk :) komt vast helemaal goed!

@Mi ik vond alles leuk aan het dolfinarium Haha

@babykamer vanavond worden in de babykamer de ramen opgemeten voor gordijnen! hopelijk worden ze snel geleverd :-D
    ook gelijk voor de woonkamer iets nieuws uitgezocht :)

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Succes Marijke en yankee!

Mi; alles is leuk in het dolfinarium! Levi zal zijn ogen uitkijken :D

Catlady; leukkk! Bij ons hebben ze gisteren de horren ingemeten voor onze slaapkamer en de slaapkamer van de uk.. Raambekleding hadden we al!

Heeft iedereen al een idee over hoe de babykamer eruit moet koken te zien? Sommige hadden de meubels al besteld toch?

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #4070 Luna30, 13 mei 2015
    Laatst bewerkt: 13 mei 2015
    Succes Yankee en Marijke!! :)

Catlady wat voor kleur worden de gordijnen? Onze kinderkamer wordt een combi van turqoise en wit. En we hebben wall decals besteld voor de muren, super schattig. Dat is ook handig, want wij huren, en als er er ooit uitmoeten kunnen we ze gewoon van de muren halen. Als we er uit gaan moeten alle muren weer wit, dus we hebben niet zo veel zin om te schilderen. Ga wel kijken naar leuke turqoise gordijnen!

Tunisiana leuk dat Londen goed beviel! Ik ben nooit geweest, zou er graag een keertje naar toe gaan!

11. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons kamertje: 1 muur grijs de rest wit, gordijnen grijs, meubels wit (babydump TWF sevilla) en bruine warme laminaat vloer.

De accenten zullen grijs,wit,hout en een beetje blauw worden.

we hebben trouwens ook al de kinderstoel! Stokke tripp trapp met newborn set.

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Mooi!! Wij hebben ook wat grijze accenten in de kamer. Tenminste, dat zullen we gaan hebben. As. weekend maar even alle "rotzooi" uit die kamer ruimen zodat we kunnen beginnen met inrichten.

Wij hebben verder qua meubilair alleen nog de kinderwagen gekocht! Erg blij mee, as. weekend in elkaar zetten. Zodra de kinderkamer leeg is gaan we het meubilair aanschaffen :)

*Edit: ik lees dit net na. Haha een kinderwagen is geen meubilair natuurlijk ehm, dus we hebben nog niks aangeschaft haha.

Ik vond net deze baby uitzetlijst, wat vinden jullie (dames met kinderen) daarvan? Baby-uitzetlijst

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hebben jullie ook dat jullie in eens weer zo ontzettend moe zijn?? Ik word er gek van! Week 4 tm 12 was ik echt super moe en toen tot nu was ik super energiek. Maar de laatste dagen... Pfff... het kan er misschien ook mee te maken hebben dat beep een groeispurt heeft gemaakt want mijn buik groeit in eens ook flink?

14. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Pita: Hier precies hetzelfde!

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oh, wat irritant zeg!! Wat kan dat nou zijn?
    Misschien volgende week vrijdag maar eens bespreken met de verloskundige...

16. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Tjsa, ook gewoon zwanger zijn? En idd. nu misschien een groeispurtje. Ik moet ook gewoon wat rustiger aan doen denk ik.

Vanavond maar lekker in bad zitten en lekker koken.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmm heb het nu weer en herinner me het van de vorige zwangerschap dat tussen 19 en 25 weken ik heel onprettig vind/vond. Want toen ging mijn buik zo hard. Dan heb je last van je organen, krap gevoel van binnen en je huid gaat beetje jeuken. Je merkt dat de baby hard gaat maar je lijf kan het ff niet bijbenen.

Leuk al die kinderkamers. Ik ben er nog niet uit wat ik wil... zat te denken om vrij rustig te houden en dan een mooie muursticker ofzo...

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier ook ontzettemd moe... heb zondag van 10:00 tot 13:30 bijgeslapen...

Kamertje zijn we nog niet over uit.. twijfel nog over de kleur.. eerst over 2 wk maar s zien of t gezond is en wat we krijgen

19. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pita; ik ben nog steeds heel moe! Ben geen enkele dag nog energiek geweest! De ene dag natuurlijk wel minder moe dan de ander.
    Vandaag een vrije dag!
    Ik ga zo mijn bestelling ophalen bij de prenatal ( een vestje en een shirtje voor ukje wat ik heel graag wilde)

Babykamer weet ik al precies wat ik wil! 20 mei 20 weken echo, hopen dat ukje helemaal gezond is, daarna hebben vriendlief en ik vanaf die zaterdag een weekje vakantie dus dan gaan we de gehele uitzet shoppen en beginnen met de babykamer! Zoooo veel zin in!
    We hebben bij babypark een lijstje gemaakt en moet zeggen, de totaalprijs viel me reuze mee! Ik had het dubbele verwacht aangezien ik de joolz kinderwagen wil (999 euro) twee koeka dekens etc..

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Harde buik, ik weet niet goed wat dat is denk ik. Kan het me ook niet herinneren van de vorige zwangerschap of ik heb het nooit gemerkt;)
    Ik heb soms wel dat trekkerige gevoel maar dat is meer bandenpijn denk ik, wat ook vervelend kan zijn.

@lycos aahh mooi hee!!

Wij zijn nog niet echt met de babykamer en andere spullen voor de baby bezig;) bij een 2e ben je denk ik minder snel haha, bij me dochter waren we ook veel vlugger! Eerst de kamer van me dochter maar klaar maken, dinsdag komt haar nieuwe bed! spannend! dan gaat het ledikantje alvast naar de andere kamer dan eerst in juni nog op vakantie en dan beginnen we pas denk ik;)

Wij hebben een bugaboo kinderwagen en de bekleding is roze:) nu ga ik dus nieuwe bekleding bestellen en via fb zag ik iemand die originele bekleding maakt met sterren of zo! echt super! dat wil ik ook!

Hier verder veel last van moeheid, verschilt wel per dag
    Vrijdag de 20 weken echo, zo spannend, hoop dat alles goed is

Deel Deze Pagina