1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Goedemorgen allemaal!

Geniet van deze zonnige vrije dag :)
    Ik mag zometeen gaan werken voor zieke collega..

Hebben jullie dat trouwens ook? Continu een honger gevoel? Jeeeetje ik heb het gevoel alsof ik de hele dag door kan eten.. ;)
    Gisteren zei vriendlief trouwens dat het buikje nu ietsje zichtbaar is, jeeeeej

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Er is op Limango.com een difrax-aanbieding sinds vandaag. Echt behoorlijke korting op hun producten. Helaas zijn de flesjes wel al zo goed als uitverkocht. Ik was net op tijd voor nog 2 sets 200ml flesjes. Ze hebben nog wel zat spenen, bijtringen en andere dingen van hun merk.
    Op limango is er nu ook een uitverkoop van mama-licious. Erg leuke kleding zit er tussen.

@Lycos, dat snap ik ook nog steeds niet... Ik baal daar ook wel van. Hun redenering is dat je zelf kiest voor "gezinsuitbreiding".
    Werkse zo!
    Ik heb zelf sinds ik de 8 weken voorbij ben daar geen last mee van gehad. Gelukkig, want soms frustreerde mij dat wel.

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #4103 Luna30, 14 mei 2015
    Laatst bewerkt: 14 mei 2015
    Balen Lovare :( :(

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Echt balen lovare, hoop dat je toch snel iets anders hebt!!

Nee dat honger gevoel heb ik gelukkig niet meer, de 1e 3 maanden had ik dat ook zo om gek van te worden. Wat ik nu soms nog wel heb is dat ik geen stop heb, geen gevoel van ik zit vol en kan gewoon door gaan. Maar kan soms ook.zomaar een dag zijn dat ik me eten niet goed val en daar dan weer hele dag last van heb.

Mijn ouders komen zo op bezoek voor moederdag nog (zondag konden wij niet) en heb net appeltaart gebakken!

De baby alweer aantal dagen niet gevoeld en die buik groeit ook niet echt meer heb ik het idee of heeeel langzaam wordt je toch best onzeker van, hopelijk morgen alles goed bij de 20 weken echo, voel al wat spanning...

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Zon?? Welke Zon??

Hier gister het kledingpakket binnen echt zulk mooi spul! En oo een enkel dingetje na helemaal mijn smaak!
    Zit zelfs een mama licious broek bij die ik in de winkel te duur vond en een voedingsskussen + 2 hoezen. Supermooie vesten en jurkjes echt een super koop! 1.5 wasmachine vol!
    Alles samen incl verzenden voor minder dan de nieuwprijs van 1 mama licious browk

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Spannend aardbei!!

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wat leuk Marijke! :)

Het zit vast goed aardbei niet te druk maken :) maar snap het wel hoor irritant als je een paar dagen niks voelt. Hopelijk laat de beeb snel van zich horen :)

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Marijke, leuk! Ga je nog een foto maken van de leukste aanwinsten?

@Aardbei, ik voelde de baby gisteren en eergisteren ook niet, maar vandaag weer wel. Misschien was jij wel te druk bezig of de baby te rustig. Ik zou me niet al teveel zorgen maken ;)

Ik heb gisteren ook een pakket babykleding binnengekregen, gratis :D !
    Ze hadden alleen bij een familielid in huis gestaan (die had ze opgehaald) en zij rookt... Dus nu alles toch maar wassen want het ruikt nu in mijn hele huis naar sigarettenrook, blegh.
    Een shirt en wat schoenen heb ik maar gelijk weg gegooid. Ben sowieso helemaal niet van de 2e-hands schoenen en dat shirt was echt helemaal verwassen...
    Mijn eerste babywas hahahaha. Zodra het hangt zal ik even een foto maken <3

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Foto word lastig ;) zijn 5 waslijnen bomvol en dan heb ik al op kledighangers gehangen anders paste t niet :)
    Zaten ook 2 badpakken bij waarvan 1 echt te cute!

10. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk Marijke! Fijn shoppen zo :)
    Oh vies he Lovare. Had ik met iemand die katten had. Overal haren op de kleding. Meeste toch maar weggedaan haha
    Aardbei t zit vast wel goed hoor. Maar snap t wel. Merk nu wel dat ik met de 2e minder onzeker ben. Wanneer heb je de echo?

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Haha marijke hier wel zon! En in limburg bij Lycos ook denk ik:) gewoon hele dag zon gehad en rond 5 uur werd het echt bewolkt, heerlijk dagje!

Morgen om half 12 de echo, spannend!

Vanmiddag heb ik hem gelukkig weer even gevoeld hihi. en ik denk inderdaad dat ik zelf te druk was, afgelopen dagen ook geen tijd gehad om te zitten dus ja hij zal wel veel geslapen hebben door mijn drukke dagen;)

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Spannend aardbei! Succes alvast voor morgen..

Zometeen op RTL 5, kerels met een kleine! Meekijken met vaders in spe..
    Een serie waar je juist meekijkt met hoe vaders de zwangerschap, geboorte etc erváren.. Ben benieuwd!! :)

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ooh die ga ik ff opnemen, thanx voor de tip!

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, wij zijn vandaag naar de babydump gegaan. Jeetje... en hebben best wel wat gekocht.
    Maar o.a. ook een tummy tub want die wilde ik. Maar nu heb ik al een badje en standaard van de hema (gekregen van een vriendin) en nu past die tummy tub daar dus niet echt lekker op. grrr. Totaal niet over nagedacht dus!
    Dus nu moet ik een tummy tub via de hema kopen maar.... die hebben ze niet meer. Blegh... heb ik weer hoor! Lekkere leek hier in ook. Weet iemand van jullie dat? Is er een ander merk die er wel op past?
    Nu moet ik weer terug om te ruilen...

En verder vond ik het erg leuk om daar te shoppen! We hebben wat spulletjes gekocht zoals een aankleedkussen, 2 shirtjes, van die kruiken + hoezen, een matrasje voor in de ledikant. Ook hebben we daar een babydoos opgehaald waar best wel leuke spullen in zaten. Dus helemaal blij. Ik wil ook een keer naar babypark. Maar hoeveel setjes kleding kopen jullie per maat?

En dan nog een vraagje...
    Kopen jullie ook een schommelstoel? Welke? Dat lijkt mij ook wel fijn namelijk....

@ Aardbei, volgens mij hoef je je kindje pas elke dag te voelen bij 28 weken of iets toch? Dus niet te druk maken hoor.
    Ik voel beep nog maar heeeeeeeeeel af en toe en zelfs dan twijfel ik enorm.

Ohja, vandaag trouwens 18 weken dansje. Ben nu 2 kg. aangekomen. :(:$

@Lovare, wat fijn, allemaal gratis. Maar rook is wel vies inderdaad. Hoop dat je dat er helemaal uit krijgt!

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooo heerlijk shoppen pitahaya!
    Balen van je tummy.. kan je niet veder helpen wij hebben alles van bebe-jou.

Hier haal ik 5 sertjes maat 50 en 5-10 in 56

Schommelstoel nemen wij niet, had r een van de praxis bij de oudste maar zat veel liever met hem in ons bed lekker warm.

Hier nog 0.4 onder mn gewicht! Hoopte tot 16 wk niet aan te komen dus doel geslaagd ;) mar ja niet kunnen eten helpt wel mee:p

Morgen komt me vriendin met nog meer kleding zooo fijn eindelijk meer dan 2 broeken die passen:D

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Leuk pita! Ik heb ook zin om te shoppen!!
    Van die tummy tub weet ik ook niet, vervelend zeg!
    Ik ga alleen een badje aanschaffen, we hebben ook een groot bad!

Wat zat er allemaal in de babydump doos? En heb je foto's van je aankoopjes?? Leuk om te zien...

Ik ga wel een schommelstoel aanschaffen, deze wil ik
    Eames Rar Chair - Charles en Ray Eames schommelstoel

Aantal pakjes geen idee... Tips zijn welkom! :)

17. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lycos jaaa die nemen wij ook!!! zoo gaaf

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

19. Lycos