1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Trouwens.. Even trots mijn (eindelijk begint het) buikje te showen! 😍
    Gisteren gemaakt met 19+3:

Bekijk bijlage 457380

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ooooh, haha. Ik dacht al: Zijn jullie gek ofzo?! :$
    Maar dat is dus gewoon een nep-versie ervan of niet??
    Wow, die zijn zeker een stuk goedkoper!! Vind het wel leuk... kun je ook in andere kleuren doen. Maar klikte meteen weg vanwege de prijs!
    Vind juist zo'n 'ouderwetse' ook weer heel erg leuk. Deze is wel designy.

Lycos, jahoor, je buikje begint echt te komen!!

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha 500 euro gaat mij ook wat ver! een schommelstoel is niet iets wat je nog 10 blijft gebruiken

kreeg vandaag een mail dat over 3 weken de meubels enz al bezorg worden!!! kan nu al niet wachten Haha

@Lycos mooi beginnend buikje!!

Dit is de mijne eergisteren! Zo op de foto lijkt het al heel wat haha maar de kapster geloofde me niet dat ik al bijna op de helft was

Bijgevoegde bestanden:

4. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Na anderhalve dag tig pagina's moeten bijlezen .. gaat hard hier

@kleding ik heb al 8 setjes maat 50 gekocht en 9 maat 56.. ga misschien nog wat bijkopen maar hoor dat het zo snel gaat dat ik denk dat ik vanaf nu alleen maat 62 koop.

@schommelstoel jaa die is leuk.. wil er ook eentje maar weet nog niet welke.

Ik wil trouwens wel een muurschilderij. Heb al.wat berichten verstuurd naar schilders. Kiest iemand hier nog meer voor of toch verf/behang?

Vanmiddag sponaam besloten morgenvroeg te vertrekken naar parijs voor 3 dagen. Dus schoongemaakt en wasjes gedraaid. Ga nu lekker inpakken en een dutje doen

Lovare, hoop echt dat je snel een woning krijgt

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Veel plezier in Parijs!

Ik doe mijn '20 weken dansje'!!!!!

Op de helft. Pfoe wat gaat het snel!!!! O en deze draak trapt voortdurend tegen mijn blaas en richting van onderen. Voelt zo vervelend. Hoop dat ie snel wat hoger gaat trappelen. Mijn buik kan meer hebben dan mijn organen :D
    Hij is echt in twee weken heeeeel sterk geworden.

6. Pitahaya

Wow, jij bent gewoon al 2 weken verder dan mij! Ik wil ook 20 weken zijn, haha.

Wow Yankee, wat heb jij veel gekocht zeg!!
    Is dat niet een beetje overdreven? Ik denk dat ik 5 setjes maat 50 en 5 setjes maat 56 koop of zo?
    En dan ook nog grotere maten of kun je daar beter even mee wachten?

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pita; ik combineer oud met nieuw, brocante met design op de babykamer. Daarom vind ik deze stoel wel heel gaaf! Maar zo'n ouderwetse is ook erg leuk!

Yankee; ohh wat leuk zeg! Veel plezier in Parijs!

Mi; wowwww de helft! Gaat super snel hè nu.. Ik mag zondag dansen :p

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Is jullie buik trouwens ook al stevig? Mijne voelt een beetje flubberig, terwijl ik normaal een strakke buik had...ik dacht altijd dat zwangere vrouwen zo'n mooie strakke ronde buik hadden.. ;)

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen,

Veel plezier Yankee!

Jeetje 20 weken alweer! Gaat sowieso hard nu vind ik, in tegenstelling tot de eerste weken.

Qua kleding heb ik nog niks gekocht, komt later wel. Als het goed is wordt zondag laminaat gelegd en kan kinderspel die kamer in. Dan bij 20 weken echo maar eens kijken wat het wordt en ga dan wel de kleinere dingen aanschaffen. O ja en de kinderwagen haha.

Mocht je echt kleding etc tekort hebben is het snel bijbesteld.

Heb sinds paar dagen echt rugpijn uit mijn bekken. Zal Fysio eens vragen. Altijd al wat rugproblemen maar of dit nu zwangerschapsgerelateerd is of niet.

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Mijn buik is best wel stevig Lycos!

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lycos, mijn mini buikje is juist best stevig/hard

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @lycos hier ook echt een stevig zwangerschapsbuikje.

Mooie schommelstoel die moeten wij ook nog hebben. Bij me dochter had ik daar niet aan gedacht (hoe stom) en toen ik er 1 nodig had gewoon een simpele stoel was niet echt leuk maar gelukkig was het van korte duur!

Hier iemand ervaring met zo'n wip/schommel stoel voor de baby? Ik had die niet maar op het kdv lag mijn dochter er vaak in vond ze heerlijk maar ja weet dus niet van te voren of deze dat wel fijn vindt en zijn toch prijzige dingen...

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Wij hebben bij de kringloop een grote blauwe fautuill gekocht met zachte zijsteunen. Zat een stuk comfortabeler dan een schommelstoel, ook al ziet dat er wel leuker uit.

Soms verfoei ik mijn praktische aard maarja ik kan er niks aan doen :).

14. Pitahaya

Daar ben ik ook benieuwd naar. Je bedoeld dan zo'n 1 die zeker op batterijen beweegt of niet?
    Wij hebben wel zo'n gewone wipper maar vraag mij inderdaad af of het nog verstandig is ook zo'n automatische aan te schaffen.

15. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Haha, nou ik ben ook meer van praktisch dan mooi Nell, dus kan je de hand schudden :D.

16. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wow Pita jij hebt al flink wat dingen of niet? Foto's! ;)

Wij gaan dit weekend de kinderwagen in elkaar zetten en de kamer leegruimen van alle troep die er nu in staat haha.

Mooi buikje Lycos! Jij ook Catlady! Ik heb een foto van mijn buikje op mijn ZP-profiel staan, (ik denk dat je "vrienden" moet zijn om het te kunnen zien, dus dan moeten jullie me maar even toevoegen als jullie dat willen zien). Mijne is ook best stevig, maar echt pas sinds 17 weken aan het groeien. Nu gaat het wel redelijk snel!

Schommelstoel: Wat cool dat daar ook een schommelstoel van is! Ik heb mijn oog al langere tijd op de eetkamerstoelen daarvan ;). Heeft iemand van jullie die schommelstoel ook uitgeprobeerd? Is hij ook daadwerkelijk comfortabel om in te zitten? Mijn man zei meteen: ziet er supercool uit, maar zit je daar ook lekker in sraks met de baby?

Muursticker: Hebben wij ook besteld! Met koala's, superschattig. Zal een foto plaatsen! Aangezien wij huren en de muren weer terug wit zouden moeten verven als we er ooit uitgaan, houden we ze lekker wit en kleden we ze aan met de stickers :)

Ik heb morgen een seminar "health during pregnancy" gerund door het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ik wat nieuws ga leren! Normaal werken mijn man en ik op zaterdag, dus hij moet nu 's ochtends even alleen werken (hij kan dus ook niet mee, maar dit is toch meer op de zwangeren gericht volgens mij).

Aardbei succes vandaag!

Fijn weekend alvast iedereen!

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Even tussendoor.
    Net van de tandarts terug. Mijn doorkomende verstandskies zal geen problemen opleveren zolang ik m goed schoon hou. Daarentegen blijk ik aan de andere kant een gaatje te hebben :( (echt heel typisch weer). Nu willen ze dat 3 juni gaan behandelen. Ik zit dus echt niet te wachten op verdoving, maar zonder verdoving kan ik zeker niet... De tandarts zegt dat het "in principe" geen kwaad kan, maar dit is voor mij niet genoeg. Ik ga sowieso nog met de vk bellen. Kan iemand van jullie mij nog geruststellen?

Wat buik betreft, de mijne voelt gewoon stevig aan.

18. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @lovare tandarts heeft speciale verdoving voor als je zwanger bent dus kan gewoon hoor!!
    Vorige zwangerschap 2 keer wortelkanaalbehandeling gehad en gewoon verdoving gehad! Vond die verdoving zelfs veel beter;)

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Vanochtend onze kleine baby boy mogen zien!!!:)
    Alles was goed helemaal blij! nogmaals bevestigd echt een jongen hihi
    Hij was wel iets kleiner dan de termijn. vandaag officieel 19+5 en hij zat nu op 19+2 maar is helemaal niet erg, we zijn zelf ook niet groot en me dochter was ook altijd kleiner, wat ik niet erg vindt hij moet er ook nog uit haha!

20. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Wat leuk aardbei!! Ik mag volgende week. Hopen dag het dan nog steeds een meisje is 😃

Deel Deze Pagina