1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wow gefeliciteerd! Wat spannend een tweeling!! :) Hoop dat je hier af en toe nog meekletst. Heb je een eerdere eisprong gehad dan gedacht?

Oei ik krijg het nu toch wel weer een beetje benauwd na jouw berichtje over de echo's van mensen waarbij het niet goed zit..
    Argh deze weken duren zooo lang! Ik vind het zo spannend.. Maar ja goed beseffen dat ik er niks aan kan veranderen, alleen ondergaan :)

2. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    @Lentefris, een tweeling gefeliciteerd. Heel erg leuk kado. Ben wel erg benieuwd hoe je buik gaat worden.

@MI, Wat een schattig mannetje heb je, en zijn lachje echt lief.

Hier nog geen zwangerschapskleding maar knoopje open.
    Merk wel dat mijn buik wat boller is in de avond.
    Krijg ook steeds meer zwangerschapsverschijnselen, vaker misselijk en een vieze ijzersmaak in mijn mond.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Goedemorgen!!

Lentefris, dikke gefliciteerd! Double trouble :p. Die kunnen straks lekker samen streken uithalen hihi. Tuurlijk mag je hier blijven meeschrijven! Ben jij nou gek :D
    Als je net niet in oktober bevalt word je niet op staande voet ontslagen hoor whahaha ;)

Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames!!
    Dit kan ik bijna wel in elke post zetten. Er komen er steds meer bij! Leuk! Hoop dat we allemaal lekker actief zijn en lekker klagen en steunen, maar ook dromen en zwijmelen.

Ik ben vannochtend misselijk opgestaan. Mannetje riep. Dus blijven liggen geen optie ondanks dat ik vrij heb vandaag.
    Nouja ik heb mijn kop thee naar binnen gesipt. Het beschuitje kan ik me nog niet zo toe zetten.
    Maar och... Met mijn ervaring is dit nog niks!!!!

Vandaag is mijn krullebol 6 maanden!!!! En wat is het hard gegaan! Geniet nog elke dag van zijn vrolijke lachjes en stemming! Echt een heerlijk mannetje. Mag echt niet klagen!

2moekes, jij bent de eerste straks voor een afspraak. Weet even niet meer wanneer precies... Deze week al? En gaan ze dan ook een echo maken? Schrik nog niet als er niks te zien is hoor van een hartslag. Heel normaal.

Zie dat het vandaag is ;)

Iedereen een fijne dag toegewenst!!!!

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mamavsof, en grappig genoeg zijn we "blij" met deze verschijnselen :p

5. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zonet de gyn gebeld voor een vroege echo (ivm miskraam in het verleden) en ik heb een afspraak op 16 feb om 9:30. Dat kan moii want waarschijnlijk gaan we die week een midweek op vakantie naar een roompot park in Duitsland.

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dan heb je dus wat zekerheid voor je vertrekt? Is trouwens ook wel een mooie periode om je eerste echo te krijgen.

7. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    hoi dames! zou ik met jullie mee mogen kletsen? ik weet nu niet precies wanneer ik ben uitgerekend... maar vandaag precies 4 weken! wel nog een lichte streep! maar ik voel me helemaal zwanger.
    ik ben 24 jaar en bijna 5 jaar samen met mijn vriend van 26. We zijn al iets langer als 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. in oktober een mk gehad... nu dus als alles goed blijft gaan in oktober een mooi klein wondertje!! Zo spannend allemaal..

ik had vorige week dinsdag oud bloed verloren en voelde gelijk dat het raak was! gek he?

hele fijne zwangerschap allemaal!!!

liefs

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Zo dames ik kan het niet bij houden haha wat wordt er veel gekletst!

@lentefris wat ontzettend leuk!!! jeetje! gefeliciteerd hopelijk blijf alles goed gaan! maar ze dachten bij de 1e echo toch dat het bloedverlies kwam door dat andere vruchtje? dat daar geen leven meer in zat? maar dat was dus gewoon niet!
    snap jou man ik zou het toch ook wel even benauwd krijgen haha maar ja het is ook gewoon erg wennen!

@MI87 gefeliciteerd met de halve verjaardag van je zoontje! wat een schattig mannetje heb het filmpje even bekeken :)

Welkom nieuwe en gefeliciteerd leuk dat jullie ook mee kletsen!

zijn er hier toevallig ook die helemaal nog geen klachten hebben? tis dat me ongesteldheid weg blijf en de test positief was.... maar klop het wel heeeeel hard af!!! bij me dochter wel misselijk geweest maar weet niet goed meer wanneer dat begon... dus ja zal nog wel komen hoor!

Me dochter vanochtend weg gebracht naar de psz en ze moest een beetje huilen, denk door de vakantie veel aandacht gehad van ons allebei en nu weer zonder pappa en mamma...

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Gefeliciteerd unbelieveble!

Je moet rekenen vanaf eerste dag laatste menstruatie toch? Dan zou ik gister 4 weken zijn. Maar vandaag is mijn nod, ben ik dan nu 4+1 of precies 4?

Vanmorgen nog een test gedaan, wou toch een test op mijn nod, nou meteen dikke vette knaller hihi. Gisteravond partij misselijk, bah! Nu wel weer over, eten zakt niet echt maar verder prima.

Zou zo het ziekenhuis bellen maar durf niet haha, wacht nog wel even tot volgende week. Vind het erg spannend deze weken!

O ja zal je filmpje nog even kijken MI87 :)

10. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    pinac; zat je eerst ook in t clubje van pcos? ik heb je vaker voorbij zien komen hihi! ik heb ook pcos en ook al anderhalf jaar aan de gonal f.. spannend hè! ik bel ook pas vrijdag of volgende week het zh! jij krijgt dan ook zoiezo een echo met 7 weken toch??
    vandaag is ook mijn nod dus dan zijn we precies gelijk haha!! leuk zeg.

mijn test is echt nog licht.. in september had ik pas na mijn nod getest en toen was ie super super duidelijk.. morgen gewoon nog een test ertegenaan gooien en dan is het gewoon een mooie test! haha.. maar een streep is een streep he:).

fijne dag!

11. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Welkom unbelievablee, gefeliciteerd met je zwangerschap

Aardbei: Ik heb ook weinig tot geen symptomen. Ik ben alleen vreselijk moe, heb het ijskoud en pas sinds eergisteren pijnlijke borsten. Ik ben nog geen enkele keer misselijk geweest. Daarbij hoef ik ook niet absurd vaak te plassen vind ik...
    Deze tijd is zooo spannend. Ik kan niet wachten tot 23 februari

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier dan vannochtend beetje misselijk.

Verder inderdaad ijskoud! Vooral in de avond ( had ik bij L ook) en moe.
    Verder voel ik ook niks. Ik kan er dan ook niet veel van geloven tot de echo hahaha.

Wel soms vermoeide bovenbenen. Iemand? En hmm trek in hartige dingen. Dus misschien toch wel wat dingetjes maar ik ervaar het niet zo.

Unbelieveble, gefeliciteerd! Op naar een dikke vette knal test!

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ja die lamme bovenbenen had ik vorige week :D. En moe idd, koud ook meer dan normaal 's avonds maar dat zal wel komen omdat ik dan moe ben :).

14. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Zo, het ziekenhuis gebeld. Vrijdag 20 febr. echo :)

15. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Goed gedaan Pinac! Ik onderneem deze week ook eindelijk actie;)

Aarbei & Lycos behalve moeheid en gevoelige borsten heb ik verder nog geen last van misselijkheid, af en toe steekjes en een weeig gevoel maar het zet nooit door!

Gefeliciteerd M187!

En ook welkom en gefeliciteerd Unbelievablee :)

Hier net naar yoga geweest, heb het wel aan de instructrice verteld dus die heeft me wat aangepaste oefeningen gegeven.

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @luna, waar ik werk hebben ze vanaf 14 weken zwangerschapsyoga. Lijkt me ook heel leuk om te doen

Hier heb ik t juist overwegend warmer dan normaal. Behalve vaak honger in hartig eigenlijk niks aan de hand..

17. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

Eerste echo: Bij de 1e echo werd er inderdaad gedacht da het bloedverlies kwam van een vruchtje wat het niet had gered, maar gelukkig heeft die het ook gered! Hopelijk blijft dat goed gaan want er is een kleine achterstand. Kindje A wordt geschat op 6,0 weken en kindje B op 5,4 weken. Scheel niet heel veel maar het is toch spannend of dat goed blijft gaan. Het kan ook zijn dat kindje A gewoon wat voorloopt. Mijn uitgerekende datum ligt eigenlijk dus ergens tussen de 29-09 en 2-10. Net op de grens :)

Symptomen heb ik ook geen last van maar dat heb ik de andere zwangerschappen ook in het begin niet gehad.

Ik heb jullie toch niet allemaal nog zenuwachtiger gemaakt voor de echo he haha ;) Maak je maar geen zorgen! Hopelijk hier helemaal geen sterretjes in dit topic

18. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi

heb ff mijn banner veranderd
    want als ik 26 december voor het laatst ongi ben geweest
    zou ik nu vrijdag 6 weken zwanger zijn
    uitgerekend dan op 2 oktober

Vanmiddag ff voor zoon kranten lopen
    Ff frisse neus haha
    gr

19. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb zojuist bij Bol het 'Ik ben zwanger boek' gekocht geschreven door Carley Roney.
    Ben benieuwd :)

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #420 NathalieD, 4 feb 2015
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    Bevallingslijst 1 - 15 oktober

1 oktober
    NathalieD: 24 jaar, 3e kindje