Gefeliciteers simkins!! Nell hoop op n meisje voor je! Dan heb ik ook nog een beetje hoop dat t een meisje kan zijn
Gefeliciteerd Simkins fijn dat alles goed is! Ik vraag me af hoe het met Pascalle gaat. Ze had gisterochtend de 20weken echo maar heeft daarna niets meer laten horen! Hopelijk is alles in orde.. B16: ohh wat fijn! Ik moet morgen tot 15.00 uur wachten.. Ben best nerveus..
Hoi! De echo was helemaal goed. alles uitvoerig getest. het duurde 45min. Nell ik ben benieuwd voor jou ! Erg spannend !
Aaa Nell, moet je zo lang wachten vandaag Simkins, super! Weer eentje voor team blauw!!! Hihi Ooo en wat snel! Dan overvalt het je wel of niet? Veel last van naweeën dan? Of valt dat wel mee. Deze komt er gewoon onder het afwassen uitschieten Marijke, toevallig heb ik vannacht veel pijn gehad. Niet bandenpijn zoals jij beschrijft maar hier juist met omdraaien erg pijn aan mn bekken en zijkanten buik. Moest echt mijn buik meenemen. Erg apart want bij Levi kreeg ik dit pas op het einde... ook toen de wekker ging had ik rugpijn. Kon niet meer liggen. Voel me nu al een ouwe oma. Pffff
Fijn dames dat alles goed was!! en gefeliciteerd simkins een jongen! Je hebt al 2 kids en dat zijn jongen, meiden? Idd ben ook wel benieuwd hoe het afgelopen is bij pascalle, hoop goed nieuws! Hier vandaag me dochter de meubels gebracht maar wow wat is der bed groot!!! dat wordt even wennen zowel voor me dochter als voor mama haha! Vanavond voor het eerst erin slapen ben erg benieuwd hoe dat gaat! ze is nu bij me moeder ga der zo ophalen ben al benieuwd hoe ze erop reageert
Lovare: wat eng! The day after is nog erger vaak 😡 Hopelijk snel niet zo beurs meer. Wat fijn die goeie echo's! Gefeliciteerd! Ik ben ook nog steeds in de wolken!!
Wat eng Lovare! Jij zal je wel lekker brak voelen, gelukkig was de kleine goed! Wow dat gaat dan ook hard Simkins, hihi bijzonder. Fijn tot nu toe gelukkig alle echo's goed, houden zo! Nog een week wachten, spannnenddd. Ja banden hier ook behoorlijk aanwezig. Lig wel eens even met warme kersenpittenzak op de bank, dat helpt wel even. Zal wel komen omdat de boel flink uitrekt.
Vanmiddag controle gehad bij de VK. Alles goed! Baarmoeder groeit goed en het hartje weer gehoord, klinkt goed door!!! Verder in totaliteit 2 kilo aangekomen (vanaf begin zwangerschap). En dat na 19 weken. Nog best netjes. Hoeveel zijn jullie aangekomen??
Ik ben nu ook 2 kilo aangekomen. Maar weeg mij elke donderdag dus misschien dat ik donderdag wel nog meer ben aangekomen. Verloskundige zei dat je bij 20 weken ongeveer 4 kilo mag zijn aangekomen... Dus daar blijf ik denk ik wel netjes onder.
Oh nou dat klinkt netjes 4 kilo bij 20 weken want zit ook op 2 kilo nu! Maar nu gaan de kilo's wel komen denk ik, groeispurt
Hier ook +2 kilo Lovare, mens dat is schrikken!!! Stomme scooters ook die vliegen altijd voorbij, kijken nergens naar. Gelukkig is alles goed met de kleine man. Heel veel beterschap. Je zult inderdaad morgen wel nog meer spierpijn hebben.
Hoi allemaal Hier gisteren de 20 weken echo gehad alles was super goed en het was lekker bewegelijk was geen minuut stil haha en het is nog steeds een meisje... gr.
Pascalle, wat een schatje! Dames, het lukt me maar niet om een echo scherp op de foto te krijgen van ons prutske... Dus doe het maar ff zo...hopelijk doet hij het. https://youtu.be/RqmhubC-Hxc
Nou we zijn net terug. Mijn man krijgt zijn zin want het is toch echt weer een jongen (overduidelijk). Na de eerste lichte teleurstelling van het afscheid nemen van het idee een dochter te hebben ben ik nu vooral heel erg blij dat t kindje 100% gezond lijkt. Wat een wonder !
Gefeliciteerd nell!! Snap je helemaal hoor!! Mar ach 3 knullen is toch ook rijkdom... (zeg ik hopend op een meisje )