Ik herken je gevoel Nell, had het ook wel een beetje. Maar inmiddels ontzettend verliefd op deze deugniet. Maar ontzettend fijn dat de echo goed was!
Wauw gefeliciteerd met alle goede echo's! Nell; ik had bij jou ook echt een meisje gedacht.. Ik ben best nerveus voor morgen, hopelijk is alles goed met onze kleine meid! Duimen jullie voor me mee? Gewicht; nu bijna 3 kilo bijgekomen, maar pfffff ik ben al de hele zwangerschap in de ban van chocola en snoep. Waar ik voor de zwangerschap overal makkelijk vanaf kon blijven, kan ik me nu niet meer beheersen..
Ik snap je helemaal Nell! Ik hoop ook stiekem op een meisje, maar heb mezelf ingesteld op een jongen. Denk ook wel echt dat jongen is. Maar wij hebben van beide soorten wat, dus dat is makkelijk praten. Ik heb zoveel gedroomd voorafgaand dat ik al blij was dat ze als eerste keek naar de hersenen. Ik dacht...pfieuw...het is in ieder geval levensvatbaar! Gezondheid (bedoel ik niet als cliché) is voor mij toch het belangrijkste. Pascalle: fijn dat bij jou ook alles goed is! En mooie plaatjes van jou en MI87!
O, ja...ik ben nu net weer bij 0 kilo uitgekomen. Ik was flink wat afgevallen in de eerste maanden en is er langzaam bij gekomen.
Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's! Lekker genieten nu. @Lovare wat heftig zeg. Hopen dat je snel de oude bent. Wij nog 2 dagen wachten op de 20 weken echo. Spannend. Qua kilos nog net geen 2. Bij de 1e 9.5 aangekomen en hoop nu rond t zelfde.
Mi ik zat op de scooter en ik rij keurig volgens de regels. Deze automobilist overtrad de wet en reed mij daarmee omver. Er zijn idd ook sukkols op de scooter, maar daar ben ik er niet een van...
Goedemorgen! Fijn die positieve echo's. Dat is toch het belangrijkste! Ik vind het echt ongelooflijk wat je allemaal te zien krijgt met de echo. Ik zag gewoon haar hersentjes en het bloed in en uit het hartje stromen. Wow. Ik ben ook iets van 2kg aangekomen. Ik baal wel een beetje van mijn gewicht. Ik wou altijd een gezonde slanke zwangerschap. Door alle vruchtbaarheidsbehandelingen was ik al 10kg zwaarder Na de zwangerschap maar veel lopen met de kleine. Lycos veel plezier met de echo. en andere die vandaag moeten. ik heb de lijst al een tijdje niet gezien.
Goedemorgen, Dus 3 jongens Nell, dat heeft ook wel weer wat! Gezondheid is belangrijkst idd, maar kan me voorstellen dat je meisje ook wel leuk zou vinden. Ik begin sinds deze week meer aan te komen volgens mij, stond net op weegschaal en was kg zwaarder dan zondag. Toen was ik ook ong. 2 zwaarder maar gaat nu hard.
Ooi verkeerd begrepen. Dacht dat jij was aangereden door een scooter. Maar jij ZAT op de scooter en werd aangereden.
Thanks! Ben best nerveus.. Hoop zo dat alles goed is met onze kleine meid.. Blij dat ik haar weer even mag bewonderen. Afspraak is pas om 15.00 uur..
Ik zei tegen manlief dat ik wel even afscheid moest nemen van het isee nooit een dochter te hebben. Toen zei hij (die eigenlijk geen derde wilde): ach, deze keer in elk geval niet maar, maar misschien de volgende keer want 3 kinderen is ook maar zon raar getal.... Zucht.... mannen, ik zal ze nooit begrijpen!
Succes dames met de echo vandaag. Het is inderdaad echt een wonder wat ze allemaal kunnen zien met dat apparaat, echt ongelooflijk. Hartkamers, aderen, hersenen. Ongelooflijk.
Wat leuk om te lezen al die positieve 20 weken echo's!! Wij hebben hem vrijdag, ben benieuwd! Hier de eerste tijd 9 kilo afgevalle.. Inmiddels hier weer 2 van aangekomen.. Gelukkig weer de goede kant op Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Vind dit een fijner gevoel.
Succes Lycos! B16, gefeliciteerd!!! Zeg, laten jullie ook alles uit he handen vallen? Ik ben zoooooo onhandig op het moment. Word er zelf niet goed van. Zucht....
Qua aankomen doen we het dan allemaal vrij netjes toch?? Wat een goed nieuws zeg, die 20-weken echo's die allemaal goed zijn. Hier nog 12 dagen... Duurt zoooo lang!!
Gelukkig b16 fijn dat alles goed was! MI; ik laat al mijn hele leven veel uit m'n handen vallen, dat is nu alleen maar erger geworden haha Nell; tja mannen! Vriendlief wilt ook maar 2 kinderen, maar ik weet zeker als nr2 ook weer een meisje zou worden, zou hij toch voor een derde gaan (ik wil er eigenlijk drie) Ilse; fijn dat je weer wat aansterkt nu!