Hè, hè! Ik heb ook eindelijk een afspraak bij de gyn! Vandaag precies over 2 weken op 18 februari om 15:00. Ik wilde dat het al vandaag was!
Hey dames! Ik heb 4 maart pas intake vk. Niet vandaag haha Hier veel last van 1 heup! Is dat niet wat vroeg? In de avond opgezette buik en snel koud! Ben normaal helemaal geen koukleum... Gister aan ouders verteld! Leuke reacties!!!!! ik slik vsm mama puur en vsm puur visolie Moet ik nog iets anders slikken, en wat slikken jullie?
Nu omdat ik een beetje slecht eet gravitamon. Maar das een restje van de vorige keer. Verder kreeg ik altijd foliumzuur voorgeschreven. Maar heb ook gewoon potje van de etos staan. Ik at zelf op een dag al 4 stuks fruit veel groente enz. dus had verder niet het idee extra nodig te hebben. Dus de multi is echt alleen voor deze dagen dat ik niet zoveel naar binnen krijg En ik heb een gezonde beer gekregen!
Waar ik wel erg last van heb dat ik dingen vergeet of gewoon stomme dingen doe, terwijl ik anders heel precies ben... net zoals maandagavond we aten spaghetti met gehakt en had ik dus kipfilet uit de diepvries gehaald. ik kwam er zelfs pas achter toen ik het al aan het bakken was haha zulke stomme dingen!
Hahaha aardbei, geniaal. Zwangerschapsalzheimer . Je bent er vlot bij al, dat beloofd wat. Ik heb echt al sinds zondag gewoon geen concentratie... en continu een warme blos op mijn wangen.
Ja erg he!! ik had dit ook heel erg bij de zwangerschap van me dochter en het is ook nooit helemaal meer goed gekomen.. Bij me dochter ook iets heel stoms. Ik stond voor het stoplicht voor rechtdoor helemaal vooraan. Opeens springt het stoplicht naar rechts op groen en ik ga dus ook gewoon rijden (mijne stond nog steeds op rood) en ik keek in me achteruitrij spiegel en iedereen bleef staan ik denk huh?? opeens had ik het door!! zo stom poeh!! achteraf kan je er wel om lachen maar op dat moment is het zo irritant!
Ik slik van kruidvat huismerk vitaal zwanger. Ga van de week nog even naar de tuinen en een flinke pot visolie kopen. @Aarbei, dat beloofd nog wat de komende maanden
Jullie gebruiken wel veel vitamines zeg! bij me vorige zwangerschap ook alleen foliumzuur.. die visolie wat is dat precies ook vitamines?
Visolie is een bepaalde selectie van dierlijke olie, die je niet veel binnenkrijgt als je geen vis eet. Je moet namelijk omega 3, 6 en 9 in een bepaalde verhouding binnenkrijgen. Een 1 van die drie zit voornamelijk in kiempjes en in vis... Zo, die grap is nog best gevaarlijk aardbei. Ik heb t wel een aantal keer gezien, maar altijd gelukkig goed afgelopen.
Hm oke, naja ik eet wel vis maar niet heel vaak. Zal het eens even goed uitzoeken op internet! Ja best gevaarlijk idd, ik schrok ook echt toen ik het merkte, van waarom doe ik zo stom...
Zo ff alles weer bijgeleZen.. Flink geklets vandaag zeg.. Wie kan mij vertellen hoe het werkt met zwangerschapstermijn.. Mijn eerste dag laatste menstruatie was 20-12-2014 maar mijn eisprong was vermoedelijk 11-12 januari Mijn cyclus is dus bijna 10 dgn langer als normaal
Mie88 volgens mij moet je bij die rekenmachientjes op internet ook altijd de duur van je cyclus invullen. Dus daar word rekening meegehouden. En daarna word het bij de vk nog eens bekeken.
Oeh das ook wat door een rood stoplicht rijden! Ik slik ook alleen foliumzuur, we eten hier wel veel groente en min. 2 stuks fruit per dag. Die visolie is misschien wel wat, wij eten weinig vis. Ik had op dag 15 mn eisprong en dag 29 (vandaag) mijn nod. Dan ben ik zeker vandaag 4 weken ipv gister?
@pinac, dan ben je inderdaad vandaag pas 4 weken en dan is je uitgerekende datum ook een dag later. @mie88 weet je wanneer je eisprong was? Want ik moest vanwege mijn pco uitgaan van mijn eisprong die op de 17e was (ik temp dus weet t heel zeker). Of is je cyclus steevast 10 dagen langer dan gemiddeld? Is die alleen voor je eisprong langer of aan beide kanten?
Ik had mijn eisprong 14 januari, laatste men. 31-12-2014. Ik heb op internet ergens alles ingevuld, en kwam op 7 oktober. Klopt vast wel Hier Davitamon mama met extra visolie. Ik eet veel brood/fruit/zuivel. Groente is altijd wat lastig Hier ook weinig symptomen nog. Lekker van die onzekere krampjes, hebben jullie die ook?
Ik had ook een mama-met-visolie-en-ingebouwde-foliumzuur maar die was vorige week op rn nu heb ik gewoon alleen foliumzuurtabletjes. Ik eet tegenwoordig namelijk bijna dagelijks vis.... Hihi Ik ga nog even weer reclame maken voor de Fb groep 1-15 oktober mama's, wil je ook op Fb meepraten dan ben je van harte welkom, laat het me even weten en stuur me een vriendschapsverzoek (ilse Koppelman) dan kan ik je toevoegen
Ik twijfel nog Ilse, ik zit hier namelijk omdat je dan nog een bepaalde anonimiteit hebt... maar als straks niemand meer hier komt kletsen ben ik misschien eenzaam . Ik klets namelijk ook nog met mijn vriendinnen van zwanger worden 2014, zij zijn inmiddels allemaal bevallen of hoog zwanger. Maar omdat ik met hun op fb klets (wel in een priveclub) voel ik me eerder geneigd om niks te zeggen ivm geheim houden nog voor ouders en omgeving. Dus zij weten ook nog van niks, tenzij ze me opzoeken via hier.