1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb al een broek...dus alleen nog iets voor de bovenkant.

Oooojaaaa

*dans dans dans* 21 weken!

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Welke heb je besteld Luna bij de Prenatal? ik zoek ook nog wat jurkjes.. over 3 weken naar zuid frankrijk dus jurkjes zijn dan wel fijn!

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben helaas geen bruiloften dit jaar! Had best mijn buik willen showen in een mooie jurk haha

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pfff hoor ik net dat mijn zwager (die de tickets heeft) ze voor reclame aanzag en heeft weggegooid.
    Mijn zusje heeft alles op de kop gehad maar hoogstwaarschijnlijk al mee met de vuilnisman.
    Nu heeft mijn moeder de hele dag mp afgespeurd en alsnog vier tickets weten te krijgen.
    Oooo ze is echt pissed!
    Ik zou met mijn zusje en ouders gaan (als gezinnetje weer even)

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    H&m had trouwens leuke dingen. Zag een wit kanten jurkje en een grote bloem die je als brosje kon gebruiken. Wil ik bestellen is de leverdatum: 26-28 mei
    Das te laat dus. Morgen maar de stad in duiken...

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Mi je kan dan toch maar de ticketmaatschappij bellen??? Staan toch op naam???

Hier ondertussen mega pijn en dan moet t lopen nog beginnen :(

Weet niet meer wie... pijn zit echt in me heup zelf straalt niet uit

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kaartjes gewonnen via postcode loterij

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Helpt paracetamol niet Marijke? Met 4 paracetamol heb ik t werken gered, al beginnen ze weer uit te werken.

Oeps dat is ook lullig MI

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat een heerlijk weertje!
    Hele dag cursus gehad, met het hondje in het bos gewandeld en nu doodmoe op de bank.
    Hebben jullie dat ook nog steeds? Ik ben zoooo moe! Ben niet vooruit te branden..

Yankee; ohh leuk een bruiloft! Ik heb er twee in juni, moet ook nog eens opzoek naar een jurkje..

MI; ohh wat stom van je zwager zeg! Gelukkig hebben jullie nog kaartjes kunnen scoren!

Lovare; verstandige keuze om niet meer te rijden! Je hebt nu echt geluk gehad.

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #4410 Yankee, 21 mei 2015
    Laatst bewerkt: 21 mei 2015
    Thanks voor de tips. Ga vanavond in de stad maar even alles langs .. (prenatal hm zara pri mango )

ik eet echt nooit cake. Maar zie echt de helee dag een stroopwafelcake met caramel stukjes reclame voorbij gekomen dat het in m'n hoofd is blijven hangen.. ben letterlijk op de fiets geklommen ( ik fiets amper tot nooit ) en alles ingeslagen en hij zit in de oven en m'n hele huis ruikt naar verse stroopwafels hahaha nu ma.hopen dat ie lekker smaakt.. Neem t als toetje met bol vanille ijs.. of ik neem het als voorgerecht nog voor het eten😜😜

Ik ben benieuwd of ik een jurkje vindt .. ik laat het in elk geval zeker weten!

11. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me officieel aansluiten bij de mama's die een jongen krijgen. We konden er niet om heen. Alles was goed maar was alleen 1 bloedvat te weinig. Krijg nog extra echo in Groningen. En tussendoor groei echo's om te zien of de kleine goed groeit. Maar tot nu toe ligt hij op schema.

Hij lag nu ook in een stuit. Placenta links en met zn gezicht naar voren. Mn dochter lag ook tot t eind in een stuit en is met 36 weken via draaiing gedraaid :) Hoop dat deze niet zo eigenwijs is.

2 juni weer controle. Wil iemand de lijst aanpassen? Ik kan dat niet met mijn tel

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gefeliciteerd met je ventje! Wel schrikken van dat bloedvat maar ik hoor het wel vaker. Je bedoelt in de navelstreng toch?

Spannend, hopelijk heeft de kleine er geen last van.

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oooo Yankeeeeeee kwijl kwijl kwijl

(kreeg een toblerone in mijn handen geduwd van mn schoonmoeder.... die is in de auto verslonden)

14. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ohhhh heerlijk yankee! Ik heb sinds ik zwanger ben zoveel trek in zoet. Kam elke dag wel chocola eten.. ;)

Miss28: gefeliciteerd! De jongensclub is nu wel heeeeeel goed vertegenwoordigd. Ben benieuwd of er straks dubbele namen tussen zullen zitten :D
    Wat bedoel je precies met een bloedvat te weinig?

Gaan jullie trouwens een 3D echo laten doen? Hier doen ze die het liefs tussen week 27 en 30, dan zijn de Beelden het mooist.
    Ze gaan me bellen voor een afspraak zodra de planning klaar is!
    Op de echo leek het wel al alsof ze mijn neusje heeft.. :)

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    MI; kun je ook niet stoppen met snoepen? Als ik een reep chocola krijg is die ook binnen no time weg ;)

16. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah mi...lekker is dat he!

Ja klopt vanuit de navelstreng. Bij de prenatale screening dacht ze het ook al dus had t wel verwacht. Was voor mij nu meer genieten en horen wat t geslacht nou echt zou zijn. Ze had toen alles al uitgebreid bekeken.

17. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lycos een bloedvat vanuit de navelstreng naar de beeb.
    3d echo doen wij niet. Bij de 1e ook niet gedaan en vraag mr ook af of ik er later nog wat mee doen.

18. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Wij doen geen echos meer. Over 20 weken zie ik wel hoe hij eruit ziet. Andere kids zijn ook goed gelukt dus deze zal ook wel prachtig uitpakken :).

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Gefeliciteerd miss28 met jullie jongetje! Oh toch wel even schrikken als ze zoiets zeggen? Duim dat het niet ernstig is!

Wij doen nog wel een 3d echo. Bij me dochter ook gedaan dus vindt ook dat we dat bij deze ook moeten doen is wel zo eerlijk! En vindt het ook leuk natuurlijk! Waar ik ook wel benieuwd naar ben of hij dan op me dochter lijk dan kan ik vergelijken :)

Sommige praktijken doen ook nog een groeiecho of zo toch? Daar zat de vorige keer zoveel verschil in per praktijk weet ik nog. Bij mij is dat niet standaard maar wilde dat toen nog zo graag en toch nog gekregen, zo rond de 32 weken dacht ik

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hihi Nell, inderdaad onze eerste is ook een knapperd geworden. En doordat wij met twintig weken al in 4d kunnen kijken heb ik de behoefte niet meer om het later nog eens te doen.

Hadden we dit niet dan was ik denk ik wel gegaan hoor. Maarja nu weet ik al dat deze best wel op zijn grote broer lijkt :D

Wij hadden net een smelt moment! Het was de eerste keer dat we hem aan de buitenkant konden voelen. En hoe!
    Mijn man had zijn hand op mijn buik gelegd. Na enkele minuten voelde ik hem schuifelen daarbinnen en ja hoor. Hij ging helemaal in zijn hand liggen. Ik voelde dat hij daar zat en hij was daar continu aan het trappelen en schuifelen. Mijn man voelde hem bewegen onder zijn vingers en voelde ook de trapjes.

Echt heerlijk dit weer! Dat had ik wel gemist :D

Deel Deze Pagina