1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Haha nou hier groeien mijn borsten totaal niet dus dat bovenstukje blijft wel passen! Ze zijn alleen even een cupmaat groter als ik bevallen ben en last krijg van stuwing, au!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo dankje aardbei!!! Nu voel ik me niet meer alleen.

3. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    @borsten, hier ook alleen maar een beetje voller meer niet. Zi jammer had gehoopt dat door de zwangerschap ik eindelijk eens "echte" borsten zou krijgen haha

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jeeej nog eentje in de 'twee erwten op een plankje' club :D

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Haha heerlijk die borsten haha! Ben zo blij dat in weer iets moois heb, had al niks maar na de borstvoeding was het echt helemaal niets meer.. Nu zijn ze weer even terug en ga ik na de voedingsperiode lekker sparen voor nieuwe haha! Voel me veel meer vrouw!

6. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Hier minstens 1.5 cupmaat gegroeid;) had van mij niet gehoeven had al geen kleine borsten.. Vriendlief vind het wel prima zo hahaha

7. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Gisteren trouwens 20 weken echo gehad... Alles was helemaal goed!! Zal zo met mijn. Mobiel nog een mooie echo foto plaatsen als het lukt;) het was nog steeds overduidelijk een jongetje.. Volgens de verloskundige geen preutse hahahah jammer genoeg zelf een veel te lage bloeddruk 95/55 mjah.. Niks aan te doen.. Beter dan al die misselijkheid...nier vandaag naar de openlag geweest van het nieuwe moeder kind centrum! Super moo! Wat een luxe haha

8. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    image.jpg

Waarom die nou op z'n kop zit weet ik ook niet hahaha

9. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat fijn Ilse! En die lage bloeddruk weer minder. Kan je daar wat aan doen?

Heeft iemand nog wat van misscandy gehoord?

Hier ook van mezelf geen kleine borsten en nu ook weer gegroeid. Na de bevalling van de 1e ook op dezelfde maat gebleven. Mocht van mij wel wat minder haha

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mooie echo Ilse! Fijn dat alles goed is met je kleine uk!

Borsten ; pfff ze blijven groeien:p had 75b, nu zit ik op 75c.
    Mijn buik daarentegen groeit ontzettend langzaam. Je ziet er niks van als ik kleren aan heb..
    Vandaag zei de mevrouw bij de verfmengafdeling van de gamma waarom we eigenlijk al verf kochten voor de babykamer; tijd genoeg toch, ik zie nog niets! Waarop ik snauwde dat ik al 21 weken zwanger ben..
    Haar reactie; goh dat zou je niet zeggen ;)
    Pfff word er soms zo moe van!

Hier vandaag onze beste vriend gevraagd om Peetoom te worden dmv een vacature, daarna heerlijk gaan uiteten samen.. Ik zal zo de vacature plaatsen, hij vond het helemaal geweldig :D

11. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Vacature
    Wegens expansie zijn wij op zoek naar een gemotiveerd persoon om de functie knuffel/peet oom in te vullen.

Profiel;
    Speels
    Stressbestendig
    Goede kennis van kinderliedjes of de mogelijkheid deze te leren
    Knuffelbaar
    Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
    Inzet is belangrijker dan ervaring

Talenkennis;
    Nederlands
    Babybrabbel

Wij bieden;
    Een super leuk nichtje
    Een contract voor onbepaalde tijd met ingang van oktober 2015

Lieve ....
    Mijn papa en mama hebben jou geselecteerd als de meest geschikte kandidaat voor deze functie. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij de juiste keuze maken. Lijkt dit je wat?
    Laat dit dan gauw aan mijn papa en mama weten :)

Xx ........

Daarbij hadden we nog een slabbetje met; i love oom

Hij vond het helemaal super :D

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Bijna vergeten *21 weken dans dans dans* :D

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super leuk gedaan lycos!!

En ik ook van 75b naar 75c terwijl m'n buik pas deze week is begonnen met groeien. Maar ik was van nature al heel slank dus denk dat het daardoor langzamer op gang komt.

14. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Wat leuk lycos!

Mijn boobs zijn van een slappe e naar een forse f gegaan. Ik ben er niet heel erg gecharmeerd van ( ik zie geen vlekken zitten onder mijn borsten en ze hangen zelfs als een beetje op mijn buik) maar manlief is er erg enthousiast over. Ach, we zien wel hoelang t duurt.....

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Woopwoop, 20 wekendans :)

@Cupmaat, ik heb nooit echt kleine borsten gehad, maar die zijn nu echt flink gegroeid... Zo'n 2 maten... van B naar D..... :)

@Catlady, mooie echo <3 en leuke jurk en tankini :)

@Lycos, ik vind het een zeer mooie jurk, maar voor €175,- zou ik m ook niet zomaar halen tenzij ik zeker weet dat ik m doorverkoop. Maar welke gek zo hem voor €100 euro overkopen is de vraag...
    Arme jij dat mensen zulke vooroordelen hebben omdat ze niks zien. Hihi ik geef je gelijk dat je even de hormonen op haar los gelaten hebt. En een geniale brief :) zal zeker in de smaak vallen

@Badkleding, daar moet ik ook nog een oplossing voor zoeken.. ik pas niks meer...

@B16, ik zou gewoon doen waarin jij je comfortabel voelt :)

@mamv6, haha je begint dan al lekker te vlotten met je buik :p

@Mamvsof, die opmerking snap ik nog steeds niet. Ik kan niet volgen waarom nummer 3 ineens een ongelukje moet zijn?

@Ilse, fijn dat je echo goed was! Misschien wat meer zout/drop eten :p ;) . Geen idee of dat mag . Wat een mooi koppie op je echo!

Het meest vervelende wat ik vind om steeds uit te leggen is dat er geen papa is die dit kindje opvoed... Dus mee gaat naar alle afspraken voor de baby... Ik krijg toch elke keer de vraag. Accepteer gewoon dat ik daar alleen sta.

Het wordt een kwestie van tijd tot ik echt kuitkramp krijg. Nu kan ik elke keer bij het uitrekken voorkomen dat ik in de kramp terecht kom. Maar dan ook net. Wie heeft dat nog meer?

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, ja ik! Al een paar keer dat ik het aan voel komen en dan heel snel strekken en doen om het voor te zijn, is zo'n rotgevoel! Als het echt heel vaak word kun je geloof ik magnesium gaan proberen. Maar ik herken het ja.

Vragen ze daar bij de vk steeds naar? Of de vader mee komt? Of mensen in je omgeving? Erg irritant.

Lycos, erg leuk!
    Ik kwam ook eens een huisuitzetingsbevel tegen voor de baby aan het eind van de 40 weken. Die was echt grappig! Hij was in het engels maar ging over uitzetting wegens verbouwingen zonder overleg aan buitenkant huis, en riolering vernielen en dat soort klachten.
    Eens kijken of ik hem kan vinden....

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    haha MI een huiszoekingsbevel lijkt me ook erg leuk!

Lovare; Jeeemig wat vervelend zeg! Ik snap dat het heel frustrerend voor je is, elke keer weer te moeten zeggen dat je alleenstaand bent, voornamelijk die verontwaardigde blikken die je dan krijgt ;)

kramp: vanacht opeens tot 2 keer toe kramp in mijn linkervoet! Ik had nog nooit eerder kramp gehad, jeeeezus wat doet dat pijn!

Ik vind dat het wel weer tijd is voor buikfoto's :) Ik zal er vandaag ook eentje maken, precies 21 weken nu, de tijd vliegt :D!!
    Ben benieuwd naar al jullie mooie buikjes!

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen!

Fijn dat alles goed was Ilse! Zout eten helpt tegen lage bloeddruk toch? Heb je er geen last van?

Hier in de omgeving hoor je het nooit, maar wat houdt Peetoom in?

Nou ik ben ook al dik 2 cupmaten gegroeid.. Maar nu buik ook hard gaat is de verhouding weer wat normaal haha.

Begin sinds deze week wel serieus last van mijn bekken te krijgen, vooral staan is echt niet leuk. Heb een bellenbanen gekregen dat helpt al flink en voor vrijdag afspraak bij bekkenfysio gemaakt.

Wat een heerlijk weer vandaag!

19. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Mamavascosofia. Neee vragen ze dat bij jou ook?! Hier ook kan daaar zoool kwaad over worden! Alsof een 3e geen keuze kan zijn ofzo?!

@borsten, hier wel een stuk voller pas net in mn bha nog. Hoop dat t hierbij blijft want heb al E dankzij de vorige kids... raak het na de zs zo goed als niet kwijt...

Leuk lycos!

Buik groeit hier ook echt hard... vorige week heeel veel vandenpijn gehad.. is nu over en weer een stuk boller.

Hier een aanvulling op mm kinderwagen gevonden! In de kleur die ik zoo graag wou!
    En aangezien onze wagen al 2 jaar niet meer word gemaakt is dat echt een mazzeltje! Super happy!

20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Hierbij mijn buik (foto is zojuist gemaakt) met 21 weken!
    Zoals jullie zien is er in kleding nog niet echt iets zichtbaar, vandaar weer blote buik!
    Bekijk bijlage 458571

Deel Deze Pagina