1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij dan eindelijk een buikenfoto. Gemaakt door mijn dochter. Ik kan geen foto maken met mobiel van mezelf. Ja sorry, heel kippig 😀

Bijgevoegde bestanden:

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, heb je een foto van de stofjes? Ben benieuwd!

Hier vandaag alle kortingen gebruikt uit de folders :D
    Dus naar gamma, praxis en karwei geweest. Ondervloer voor laminaat, verf voor de meubeltjes, verf voor 1 witte muur, traphekje en vliesbehang + behanglijm.
    Nu hebben we nog korting die volgende week ingaat en dan halen we de mintgroene verf voor de drie andere muren. Heb het staaltje al uitgezocht. De mdf boom word dan op de witte muur gezet.

Heb er zin in! Al doet mijn man het meeste, ik ben niet zo'n ster in klussen ;) maar kan niet wachten om het eindresultaat te zien.

3. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mooie buik mammie van 6

Yankee; leukkk! Wij gaan morgen babyuitzet shoppen! Ik heb een heel lijstje gemaakt van de babypark site, die neem ik mee. Heb er best zin in, al heb ik net als jij een twijfel bij sommige spullen. Je kunt erna niet meer terug haha! We hebben beide geen ervaring met babyspulletjes.

Lovare; ben benieuwd naar de stofjes, heb je een foto?

MI; leuk he dat uitzoeken van verf enzo! Welke kleur mint hebben jullie genomen? Wij hebben bij gamma het staaltje koolrabi' uitgezocht

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #4544 Lovare, 25 mei 2015
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
    @mamv6, ik neem mijn moeder mee. Mijn rots in de branding ;)
    Haha, ja 6 is inderdaad uitzonderlijk tegenwoordig.
    Wij noemden de achterburen konijnen omdat ze vrijwel direct na elke bevalling weer zwanger was. Toen ze uit huis gezet werden was ze net bevallen van nummer 8 .... Waren trouwens geen aardige mensen en hun kinderen jatte gewoon spullen uit iedereens tuinen...
    Jeetje wat een buik heb je al :)! De kleine ligt er royaal bij ;)

@Marijke, hihi dan had je het nodig. Als het maar leuk was toch?

@Mi/Lycos, speciaal voor jullie nog even mijn post aangepast met de foto ;)
    Mi, Jij was vandaag dus een echte 2e pinksterdagganger ;)

Je ziet gelijk ook mijn hand op de foto :p en een stukje buik.. Zit nog een kleine wond op mijn hand en die was grauwer dan rechts...
    Het begint donker te worden in mijn kamer. Ik heb mijn laptop aan om wat documenten te verwerken. Lig in bed en ben te lui om uit bed te gaan en het licht aan te zetten :p Ook doet mn rug nog pijn van het shoppen. Voel me net een bejaarde O_O

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Yankee; wij gaan trouwens voor een badje! We hebben zelf ook een bad maar een badje lijkt me makkelijker wassen dan in een tummy tub! :)

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dat in badje doen vind ik op dit moment eigenlijk nog een best eng idee. Het lijkt me echt zo'n glibberkind te worden O_O. Hier andere first time mommies die angsten hebben over dingen waarover je je eigenlijk nog geen zorgen moet maken...

7. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lycos, leuk!!
    Hier heb ik ook alles van babypark.
    Wat ik er niet bij heb gezet maar ook besteld heb zijn de boxkleed, koeka ledikant deken en een koeka kussentje dat er te snoezig uit zag..

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mooie stoffen lovare! Vooral die blauwe met sterretjes vind ik echt heel mooi :)

Yankee; hier ook op het lijstje staan; koeka boxkleed, de Belize deken, wafel teddy deken en de voetenzak :D daarnaast een bedje, een box, kinderwagen, autostoeltje etc!
    Kreeg je veel korting nog?

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovare; ik ga ook voor zo'n badinzet, geeft je toch wat meer steun denk ik..

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Deze ook van gamma en heet: eh...splint....eh....of niet...hahaha ik lig al op bed en heb geen zin om naar beneden te lopen. Zal morgen eens kijken ;) maar zoiets??? Vond het nog best lastig. Uiteindelijk een artikel daar gevonden in mintgroen en dat naast de stalen gehouden om de juiste te vinden.

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaa lief Lovare! Die blauwe is mooi!

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Geen first mommy maar il blijf kriebels houden over de fontanel.
    Heel vaak flitsen er beelden over mijn netvlies dat ik daar niet voorIchtig genoeg mee ben met nare gevolgen. Bij mijn andere kids is er nooit iets misgegaan in dat opzicht maar toen vond ik dat ook van te voren heel spannend.

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mi; ja lastig hè, er zijn zoveeeeeel soorten mintgroen ;)
    wij hadden een aantal staaltjes meegenomen naar huis en een paar dagen op de muur geplakt. Steeds weer bekeken, in de ochtend middag en avond, bij zonlicht en bij regen... En toen een keuze gemaakt
    Ben benieuwd:)

Lovare/nell; hier ook wel licht angstig hoor.. Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super leuk lycos..
    Wafel deken heb ik ook.

Heb je al idee welke kinderwagen je neemt
    Wij hebben deze stokke xplory genomen in deep blue omdat ik die graag wilde. Inclusief alle toebehoren.

Kamertje had ik vorige week gestuurd. Heb toch de Louis Phillip genomen ..

Bijgevoegde bestanden:

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    K denk dat wij voor de joolz day studio gaan in petrol blue of gris :)
    Maar we gaan morgen eens een rondje lopen en vergelijken met de stokke xplory.

16. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh mijn man wilde idd ook graag de joolz in petrol blue
    Maar ik wilde toch liever de stokke. Zag er wat strakker uit .. en vond de joolz leuk zolang de baby in de reiswieg zit. In het zitje persoonlijk minder. Maar daarom is er zoveel keuze . Ieder z'n smaak . Ik denk dat je zeker slaagt bij babypark.

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Nell, oja fontanel is ook nog zoiets...
    Ik ken iemand die als baby van de commode af gevallen is... Dat is nooit meer goed gekomen en die heeft echt een wat minder denkvermogen. Zo eng dan... Wel een heel lief persoon en valt goed mee te praten nog.

@Yankee, leuke kinderwagen :) . Is het niet een beetje weinig bakruimte aan de onderkant? Of heb jij daar niet zoveel mee?
    Ik ga nog steeds voor de mutsy Igo inclusief alle onderdelen. Weet nog niet wanneer ik deze ga bestellen... Ik heb hier thuis echt geen ruimte...

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lovare,nee heb daar idd niet veel mee
    Een kinderwagen is een kinderwagen voor mij, geen boodschappen kar. Haha soms zie ik hele tassen eronder en omheen.

Net onder de reiswieg komt de boodschappentas. Die hoort er standaard bij en is niet groot ofzo. En links komt de luiertas ook van stokke en er zitten twee klepjes waar je de luiertas aan vastmaakt ziet er wel strak uit dan als ik hem er gewoon aan zou hangen.

Ik weet natuurlijk niet of ik er straks spijt van krijg haha maar heb gekozen wat ik nu het mooist vondt. Heb uiteraard gevraagd naar veiligheid etc. Heb ook een aerosleep matras gekocht.

En zoals iemand al zei voor een eerste shop je het meeste. Ik haal dit met in m'n achterhoofd dat het wel de bedoeling is dat we het gebruiken voor een evt tweede of derde ;)

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie stofjes Lovare! Knap dat je daar iets van kan maken.
    Tja, grote gezinnen...hier 2 verrassingen ;) Maar je groeit erin mee en ik zou er geen één willen missen!

Leuke kinderwagen Yankee!

Straks ook wel benieuwd naar alle babykamers!

Brrr...ik vind die kleintjes ook erg kwetsbaar in het begin.
    Ik vind de tummytub heerlijk. Vooral 's avonds ff makkelijk kind erin op de keukentafel. Ze genoten er ook enorm van! Nu hebben we voor het eerst een groot bad in huis met baby. Maar ik zie het nog niet helemaal voor me. Je staat dan toch wel hartstikke krom om je baby erin te wassen etc.

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo en wat ik weer even wennen vind straks is die vingertjes veilig door de mouwtjes krijgen. Mijn zoontje werkt nu mee door zijn armpjes erdoorheen te duwen. Straks weer dat gefrunnik.

Yankee, mooie wagen! Ziet er sjiek uit zo met dat blauw.
    De maxi cosi heeft ook haakjes waar je de luiertas aan vast klikt. Ideaal. Hoef je daar niet meer te sjouwen.

Wij nu met de easywalker ook extra 'bagageruimte' aangezien het twee naast elkaar zijn :D
    Maar ik loop vaak even naar de bakker voor brood of een klein boodschapje bij appie happie en dat past er wel onder.

Deel Deze Pagina