O Pinac, de easywalker stopt niet maar ze gaan geen duo meer maken. Daarom zijn de wagens die nu nog in de winkel staan de laatste en goedkoper. Dus ik zou daar zeker even voor rondkijken. Zag er bij babypark voor 650 staan nog eentje staan. Wij hebben dan het showmodel voor 450 inclusief assecoires en babynestje (wieg) Misschien kun je ook zo'n deal maken?
Leuk al die aankopen! Haken heb je ook los heb ze toen bij babydump gehaald en passen om elk handvat ideaal geen gesjouw meer! Ben dr hier nog steeds niet over uit welke kleur t gaat worden.... ach we beginnen toch pas in de zomervakantie dus heb nog even Na donderdag eerst op zolder alles uitzoeken. Vind t weer zooooo spannend! 🎉🎉20 weken dans🎉🎉
Voor de easywalker ook haken gekocht Marijke. Geen enkele tas past om die brede stang Nee bij de maxi cosi zitten hele kleine knopjes. En aan de tas kleine vormpjes die je er precies overheen kan plaatsen. Heel subtiel. Dus niet van die grote haken.
Goedemorgen, 20 weken dans! Weer een mijlpijl! Wij hebben vorige week 1 van marktplaats overgenomen MI, ook EasyWalker duo, echt super netjes. Moet alleen nog even een reiswieg erbij zoeken. Heb je ook een zwarte? Is wel krap door de deuren, goed sturen is een vereiste . Maar stuurt idd super licht! Iedereen al druk aan de uitzet zie ik, leuk! Hier vanmiddag 20 weken echo, zo spannend! Als het positief lijkt mag ik daarna ook los van mezelf haha. Via marktplaats 2 boxkleden voor tweelingbox gevonden, die zal ik vanmiddag ook ophalen. Zijn echt zo weinig voor tweelingboxen.
Mi, leuke wagen!! Is die heel breed of past die overal wel doorheen? Over het aankleden.. ik vind pasgeboren baby's zo eng om te badderen of om te kleden. M'n zussen en broers hebben allemaal kids dus ben ermee opgegroeid en vaak geholpen en dat durfde ik nooit.. ben benieuwd stx met m'n eigen kind. Want heb niemand anders die het voor me.doet haha
Goedemorgen! Spannend Pinac, succes vanmiddag MI; lijkt me idd lastig zo'n 'bakbeest' vooral door smalle paadjes (lees in de supermarkt bijv) of smalle deuropeningen! Al een groot voordeel dat hij heel licht stuurt. We laten ons vandaag maar goed adviseren over de kinderwagens. Ik wil inderdaad nu ook een goede uitzet aanschaffen, die we mogelijk ook voor eens tweede/derde kunnen gebruiken. De meeste dingen ga ik voor neutrale kleuren en mintgroen. Toch wil ik ook wel wat roze accenten.. Zodat ik bij een tweede toch nog moet shoppen als het dan een zoontje blijkt
20 weken dans!!! Joehoe!! Ik heb de baby 2 dagen niet gevoeld. Moet ik mij dan zorgen maken of niet? Pinac succes vandaag met de echo!
Goedemorgen! Wij wilden in eerste instantie de stokke xplory maar bleek voor ons niet zo praktisch, uiteindelijk de Mutsy Evo nomad gekozen Bij ons wordt alles over 2 weken bezorgd! Kan niet wachten Voor de gene met controles en/of echo's heel veel succes en plezier!! Oja 21 weken dans!!! @Nell volgens mij hoef je nog niet je kindje elke dag te voelen dacht ik maar als je twijfelt gewoon bellen met de vk! Daar zijn ze voor
@Nell: Nee, je hoeft je kindje pas elke dag te voelen vanaf 28 weken zwangerschap. Hier dit weekend begonnen met verven van de babykamer. Een mooie oranje muur, best heftig. Maar zo leuk! Van het weekend verf ik hem nog een keer want hij dekt niet goed en dan kan ik alle spullen er neer gaan zetten en indelen enzo. Zo leuk!!! Heb er mega veel zin in. En dan maandag de 20-weken echo. Ook spannend weer!!
Goedemorgen dames! Wat is er veel gekletst! Hier een druk lang weekend gehad, heerlijk, dus even niet veel tijd gehad om mee te lezen, maar heb net alles doorgelezen! Iedereen al druk met de uitzet, hier begint het langzaam ook te komen! Wij hebben een bugaboo (roze bekleding) en gisteren samen met me moeder andere stof uitgezocht via internet, echt super leuk wordt ie met sterren! wacht zal een voorbeeld foto plaatsen.. Zoiets wordt ie, alleen dat bruine is bij mij zwart. Dit is trouwens wel het zitgedeelte. eerst nog een bak met ook zo'n soort dekentje erover Gisteren ook gezocht naar mintgroen behang,, maar kan gewoon niets leuks vinden.. zo stom he. Je heb zoveel accessoires in mintgroen maar leuk behang, niet dus.. nu gaan we dus ws voor een muursticker op de witte muur en 2 muren met effen mintgroen behangen! Begin er nu wel zin in te krijgen! Pinac succes straks met de 20 weken echo! Oh ja Lycos het begint langzaam te groeien bij jou he! zie ook wel wat verschil! Zal straks de lijst eens bijwerken, is wel weer nodig!
Nell, ik denk dat je kindje dan andersom ligt. Met de benen naar je rug. Dan voel je echt zeer weinig. Even plat op je rug en een paar keer flink diep inademen. Dan gaan ze meestal wel een beetje woelen. Als je dan iets 'vaags' voelt dan ligt ie andersom. Hier is dat altijd heel duidelijk voelbaar maar hier zie je het ook al aan de buitenkant. Alleen deze ondeugd trapt vaak richting beneden (baarmoedermond, organen en blaas) geen fijn gevoel. Hoop dat ie snel wat hoger plekje gaat uitkiezen.
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (2) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (2) Femhe: 30 jaar, 2e kindje Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (6) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 8 oktober 9 oktober (1) Mom13: 32 jaar, 4e kindje Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! mloes89: ? jaar, 1e kindje TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 12 oktober (2) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje B16, 31 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 14 oktober (1) Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 39 zwangeren waarvan 16 jongens en 11 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken mei! 26-05 Lovare: extra onderzoek 26-05 Luna30: Controle 26-05 Mommytje: "20 weken" echo 26-05 Pinac: "20 weken" echo 26-05 Veetje83: "20 weken" echo 27-05 Mie88: "20 weken" echo 28-05 Marijke88: "20 weken" echo 28-05 Mamavasosofia: "20 weken" echo 28-05 Beautevil: "20 weken" echo 29-05 Lovare: "20 weken" echo + controle 29-05 Najade: "20 weken" echo + controle gyn Afspraken juni! 01-06 Pitahaya: "20 weken" echo 01-06 Mammievan6: controle gyn 02-06 Miss28: controle vk 03-06 Aardbei1707: Controle VK 09-06 MI87: suikertest 10-06 Marijke88: controle VK 15-06 Mammievan6: Suikertest 15-06 Lycos: controle VK 17-06 B16: controle VK 18-06 Catlady25: controle VK 24-06 Catlady25: Pretecho 30-06 Luna30: Controle Afspraken juli! 08-07 Marijke88: controle VK 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 26-07 Marijke88: controle VK
Zo iedereen is druk met de kamers bezig!! Ik wil ook zo graag aan de slag maar moet nog geduld hebben tot in de zomervakantie voordat mijn man aan de slag gaat. Wat duurt dat lang allemaal zeg. Gelukkig kan ik genieten van jullie verhalen. Nog 2 dagen wachten voor de 20 weken echo. Moet wel zeggen dat ik steeds meer zenuwachtiger word. Had bij de andere twee dat helemaal niet en nu opeens wel. Heb denk ik de afgelopen tijd teveel enge verhalen gehoord. Vrienden van ons gaan hun zwangerschap afbreken met 23 weken omdat het hart van het kindje niet goed is en niet levensvatbaar zou zijn als hij geboren zou worden. Zaten we bij een verjaardag afgelopen zondag krijgen we te horen dat goede vrienden van ons een miskraam kregen met 13 weken zwangerschap. Zit ik daar helemaal happy te zijn met mijn 20 weken buik. Kon wel janken op dat moment. Moest dat even van mij afschrijven het zit me zo dwars allemaal. Ben zo benieuwd donderdag hoe het met ons kleine gaat. Gelukkig hebben we de echo vroeg in de ochtend en hoef ik niet heel de dag te wachten. Ik ga de jongste van de peuterspeelzaal halen. Zo'n ochtendje vliegt zo voorbij.
De kleine is weer goedgekeurd en net als de vorige echo loopt hij nog steeds een week voor met de groei. Alles zag er goed uit. 2 armpjes en beentjes, mooie placenta en navelstreng, goed kloppendhartje en je kon de vingertjes tellen . Hij was wederom de echoscopiste aan het schoppen
@mamavascosofia ja vreselijk! Die verhalen maakten mij ook zo angstig zelfs ml was zenuwachtig! @Lovare fijn zeg :-D
@mamvsof, Ik vind dat je alle recht hebt om blij te zijn met je 20-wekenbuik. Het maakt hun situatie toch niet beter of slechter. Ik vind het wel enorm rot dat zij in deze situatie zitten en het is goed van jou dat je hierin zo meeleeft. (sorry klinkt misschien wat hard) Nog even een foto van mijn aankopen <3
Jeetje mamavanscofia wat een verschrikkelijke verhalen zeg. Lijkt me heel lastig om daar op een goede manier, wat is goed, op te reageren. En Lovare, wat fijn goed nieuws!!!