Hier alleen foliumzuur en ik ben geen viseter. Maar is dat dan erg belangrijk voor de baby? Heb het in al mijn andere zwangerschappen ook nooit gedaan.
Ik slik ook alleen foliumzuur en visolie Ik heb nu slaapdienst. Officieel hoef je geen slaapdiensten meer te draaien als je zwanger bent, maar ik wil het proberen vol te houden tot minimaal 16 weken.. Fingers crossed. Hier nog altijd geen misselijkheid te bekennen!
Bikkel hoor, Lycos, hopen dat de misselijkheid ook uit blijft bij die diensten. Eindelijk weer een kiplekkere ochtend. Bijna eng zo goed voel ik me...
Niemand kan zien dat je lid bent want de groep staat op geheim. Maar ik blijf hier ook gewoon kletsen hoor Vanmiddag komt mvm hier.... Spannend! Foto van de mvmtest volgt!
Bij mij is mvm maandag geweest, maar ze hadden geen test stokjes meer helaas! Nu komt ze vanmiddag of anders morgen even Langs. Ik denk er nog even over of ik via Facebook lid wil worden. Misschien als iedereen het weet om me heen..
Goedemorgen! Of eerder gezegd...slechte morgen. Bah wat ben ik misselijk opgestaan zeg! Straks net doen of er niks is ( mijn tante past op de kleine) en dan maar kruipend aan het werk. Pfffff gelukkig slaapt die kleine uk nog... Kan ik even rustig proberen om iets binnen te krijgen. Bij Levi begon het met 6 weken en met 7 weken werd het nog erger! Pfffff kan dus wel kloppen ongeveer.
Goedenmorgen dames, iedereen van harte! graag zou ik hier meekletsen, als het goed is rond 12 oktober uitgerekend van onze 3e. we hebben al 2 heerlijke knullen van bjjna 5,5 en 2. vind het mega eng... 3 miskramen achter de rug waarvan de laatste afgelopen december. ook vrij weinig tot geen syptomen wat het nog enger maakt.
Goedemorgen meiden, Welkom Marijke, Jeetje wat spannend allemaal voor jullie zal hard voor jullie duimen. Zal voor ons allemaal duimen, we zitten met zn allen op het wachtbankje met spanning te wachten, kon me niet herinneren dat het zol lang duurde zeg. Lekker stressen allemaal. Dacht dat een zwangere niet teveel mocht stressen pffff. Sorry hoor moest er even uit. Net nog een testje er tegenaan gegooid. Had nog een digitale liggen van CB klopt als een bus dus dat is een goed teken lijkt mij.
Joepie!! Ik meld me ook hier! 28 jaar, 1e kindje als ik op internet kijk uitgerekend 13 oktober 4 maart intake + eerste echo!! super spannend allemaal!!
Welkom Marijke88 en Ilse1986, gefeliciteerd Marijke88: jeetje, heftig zegt. We duimen allemaal met je mee dat het deze keer wel goed gaat. Had je bij de vorige miskramen wel symptomen/kwaaltjes? Ilse1986: Spannend hè, voor ons is het ook ons eerste kindje.. Gelukkig kunnen we hier onze onzekerheden spuien
@lycos, dank je wel! Kwaaltjes verschilden hier per zs, bij mn oudste bijna nergens last van gehad behalve van erg maagzuur heel vroeg al. jongste erg misselijk geweest tot 14 weken ofzo afgelopen mk had ik praktisch alles wat je kkn bedenken en dat ging mis...
@lycos, daarom vind ik zo forum ook erg fijn Ik lig al vanaf maandag ziek op bed.. koorts is gelukkig gezakt heb een luchtweg infectie.. Heb van genoeg dingen " last" maar weet niet wat er bij de zwangerschap hoort en wat er bij het ziek zijn hoort wij gaan het van het weekend vertellen tegen onze ouders. Heb een boek gekocht. Het grote opa en oma voorleesboek! ben erg benieuwd naar hun reacties!
Ok ik trek mn opmerking van vanmorgen terug.. Ik voelde me kiplekker toen ik opstond, maar eenmaal onderweg echt kotsmisselijk van de hitte... Daarna bij afkoelen weer helemaal ok
Wat cool zeg! Ik vond het heel leuk gisteren, al doe ik volgende week nog wel een beetje rustiger aan. Ik doe regelmatig yoga, maar vind het nu de eerste 12 weken toch nog wel erg spannend! Spannend Lentrefris! Lycos dat boek ziet er goed uit! Ik heb net het "Oei Ik Groei 9 Maanden dagboek" besteld, maar deze gaat op de lijst! Haha aarbei! Bij mij valt het nog wel mee. Wel last dat ik het het ene moment heel koud heb en later opeens een soort opvlieger, alsof ik koorts heb! Ik slik multi voor zwangerschap en vega omega 3/6 capsules. Omega3/6 wat in bijv. visolie zit is belangrijk voor groei hersenen kindje dus wil het niet missen. Welkom Marijke en Ilse1986! Mamavascosofia ik snap wat je bedoelt, zo spannend! Hier 16 maart intake gesprek en 31 maart 12 wk echo en combinatietest. Nog even wachten dus!! Zucht..
Hier ook te vroeg wat gezegd. zit hier met flinke buikpijn, soort menstruatiebuikpijn, gadsie! hoop echt niets ergs
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Staffie84: 30 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje 7 oktober 2moekes: 29 jaar, 1e kindje Chayennah: 34 jaar, 4e kindje 8 oktober 9 oktober Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje 11 oktober Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 12 oktober Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Marijke88: ? jaar, 3e kindje 13 oktober Pinac: 29 jaar, 1e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje 14 oktober Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober Afspraken! 11-02 MI87: Intake Vk en echo 12-02 Pascalle1980: Intake Vk en echo 13-02 Mie88: Echo Ha 14-02 NonAmanda: Intake Vk en echo 16-02 Mom13: Echo Gyn 16-02 Jade86: Intake Vk en echo 16-02 Rkd: Echo Gyn 16-02 Ilse1980: Echo Gyn 18-02 Mammie van 6: Echo Gyn 19-02 Mamavascosofia: Intake Vk en echo 19-02 2moekes: Echo zh 19-02 Catlady25: Echo 23-02 NathalieD: Intake Vk en echo 23-02 Lycos: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 27-02 NonAmanda: Echo Vk 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 04-03 2moekes: Intake Vk 04-03 Ilse 1986: Intake en echo 06-03 Lovare: Intake Vk en echo 09-03 MOMMY1987: Echo Vk 16-03 Luna30: Intake 31-03 Luna30 Echo