Sinds vanmorgen heb ik bloedverlies dus ik denk dat het een miskraam word. Ik heb geen krampen nog. Maar geen goed gevoel. Vanmiddag om 3 uur heb ik een echo. Hopelijk dan zekerheid en als het niet zo heeft mogen zijn dan zij het zo. Als ik maar zekerheid heb straks.
Meiden ik meld me af.... Waar ik al bang voor was...mn mooie duidelijke 2e streep werd lichter en lichter totdat hij op de officiele testdag niet meer zichtbaar was. Ben inmiddels ook ongesteld en hopelijk over 2 weken weer een cryo tp. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en heel veel geluk toe!
Oh nee wat een nare berichten! Nathalie ik duim voor je dat het niks slechts betekent, hou je ons op de hoogte? Dikke knuffel! Oh Staffie wat naar!! Hele dikke knuffel!!
Oh neeeee wat een slechte berichten!!! word ook een beetje bang Nathalie sterkte vanmiddag ik duim voor je!
Nathalie, ik hoop echt het beste voor je, nog even volhouden tot de echo! Dikke Internetknuffel en hou je sterk! Staffie, veel sterkte en zoals je zei, je weet het nog, volgende cyclus weer en kans, heel veel succes!
Hai allemaal, Ik mag 13/2 gaan voor een eerste echo. Ik krijg een vroege echo (zal dan precies 7 weken zijn) ivm een ICSI zwangerschap. Vind het wel erg spannend allemaal. Heb weinig symptomen, dat maakt me erg onzeker. De laatste 2 dagen heb ik er echt geen goed gevoel over, hoewel ik geen objectieve reden kan geven hoe dat komt. Mijn oma is vandaag na een korte ziekte gestorven, dat bevordert de gemoedsstemming natuurlijk ook allemaal niet. Ach ja[SIZE=2], we zien wel zeker, we kunnen erg toch niets aan veranderen... [SIZE=2]Ik hoop voor iedereen dat die verlossende 1e echo er gauw aan komt![/SIZE] [/SIZE] Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje 7 oktober 2moekes: 29 jaar, 1e kindje Chayennah: 34 jaar, 4e kindje 8 oktober 9 oktober Mom13: 32 jaar, 4e kindje 10 oktober Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje 11 oktober Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 12 oktober Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Marijke88: ? jaar, 3e kindje 13 oktober Pinac: 29 jaar, 1e kindje Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje 14 oktober Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje 15 oktober Afspraken! 11-02 MI87: Intake Vk en echo 12-02 Pascalle1980: Intake Vk en echo 13-02 Mie88: Echo Ha 13-02 Echo Gyn Vk 14-02 NonAmanda: Intake Vk en echo 16-02 Mom13: Echo Gyn 16-02 Jade86: Intake Vk en echo 16-02 Rkd: Echo Gyn 16-02 Ilse1980: Echo Gyn 18-02 Mammie van 6: Echo Gyn 19-02 Mamavascosofia: Intake Vk en echo 19-02 2moekes: Echo zh 19-02 Catlady25: Echo 23-02 NathalieD: Intake Vk en echo 23-02 Lycos: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 27-02 NonAmanda: Echo Vk 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 04-03 2moekes: Intake Vk 04-03 Ilse 1986: Intake en echo 06-03 Lovare: Intake Vk en echo 09-03 MOMMY1987: Echo Vk 16-03 Luna30: Intake 31-03 Luna30 Echo
Hoi dames! Ik stapel er even bovenop helaas. Vannochtend tijdens het werk weer een bloeding. Lijk wel alsof ik gewoon ongesteld ben geworden. Heb geen buikpijn. Maar ik ga er even vanuit dat dit mis gaat tot het tegendeel bewezen is volgende week. Ik hou me dus even afzijdig voorlopig. Zet hem op iedereen! En een dikke knuffel voor de andere pechvogels. Bah. Geen leuke tijden.
Ja lijkt me ook. Hopelijk krijg ik het vandaag al binnen! Pfoe half maart pas, wat lang! Ik kan al bijna niet meer wachten tot 23 febr! vind het zooo spannend allemaal.
Jeetje wat een nare berichten, schrik er helemaal van.' MI87 en NathalieD heel veel sterkte komende tijd ga voor jullie duimen.
Poefie: gecondoleerd met je oma Staffie: wat.. Kl*te! Hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk!
Ik breek eventjes in voor de dames met bloedverlies. (Zit zelf op de valreep in het september topic) Ik ben vandaag 6+1 en heb zaterdag bruin bloedverlies gehad en maandag helderrood en behoorlijk veel. Zondag echo, voor de termijn alles prima. Gisteravond weer echo en het hartje klopte! Dus bloedverlies hoeft niet direct einde verhaal te zijn meiden! Ik duim voor jullie!
Bedankt dames! Bij Levi had ik ook bloedverlies de eerste 11 weken. Ook een keer zoveel dat ik wel ongesteld leek maar alles zonder buikpijn. Nu dus weer. Maarja deze keer weet je weer niet welke kant het opgaat. Maar ik voel me dan op de zwangerlijstje niet zo fijn. Omdat ik er al vanuit ga dat het toch niks word. Ik blijf nog wel lezen. En met de echo weten we meer. Ben erg benieuwd wat er bij nathalie uitkomt met de echo...
Ahhh wat een rot bericht!! Kan je niet eerder gaan voor een echo dan weet je in ieder geval al iets meer? Ik duim ook voor jou en hoop dat het allemaal goed zit!
Welkom Poefie en gefeliciteerd met de zwangerschap en gecondoleerd met je oma. is allemaal een beetje dubbel, sterkte!
Wat een nare berichten lees ik! Staffie, veel succes met de cryo tp! Hopelijk blijft deze wel plakken! Nathalie hopelijk een goeie echo en heeft het bloedverlies niets te betekenen! MI voor jou hopelijk ook geen narigheid! Poefie gecondoleerd met het verlies van je oma, veel sterkte!