Oh my, was dit hele topic kwijt😑 (las mee via mn telefoon) Gelukkig na lang speuren gevonden!! jeeeeejjh!! Gelijk een abbo genomen Heb heeeeeeel wat terug te lezen.
Goedemorgen . Zo wat ben ik brak van bekkentherapie, maar niet te gek vandaag. Zal zo even langs schoonzus, die had zolder opgeruimd en kwam allerlei babyspul tegen, zien of er wat bij zit.
Goedemorgen! Welkom terug Sterre Heerlijk zo'n ochtendje uitslapen! Heb avonddienst dus ik kon wat langer blijven liggen vandaag. Leuk pinac! Ik ga komende week op zoek naar zwangerschapsbroeken. Ik heb ze nu echt nodig!! ,momenteel loop ik met mijn knoop open en een elastiekje ertussen..
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (2) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje 6 oktober (5) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (4) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 12 oktober (1) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 31 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 34 zwangeren waarvan 18 jongens en 14 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Afspraken juni! 02-06 Miss28: controle vk 03-06 Aardbei1707: Controle VK 05-06 Lovare: Extra echo 08-06 Mamavascosofia: Controle VK 09-06 MI87: suikertest 10-06 Marijke88: controle VK 15-06 Mammievan6: Suikertest + controle gyn 15-06 Lycos: controle VK 17-06 B16: controle VK 18-06 Catlady25: controle VK 24-06 Catlady25: Pretecho 25-06 Najade: Controle Gyn 30-06 Luna30: Controle Afspraken juli! 01-07 Lovare: controle VK 08-07 Marijke88: controle VK 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 21-07 Luna30: Controle 26-07 Marijke88: controle VK Afspraken augustus! 17-08 Lovare: Afspraak erasmus
Hebben we nu alle 20 weken echo's gehad? Dacht het wel toch? O hier ook met 30 weken weer een groei echo...maar omdat ik volgende week een suikertest heb omdat het kindje te 'dik' is volgens de curve neem ik aan dat ze wel weer eerder gaan kijken. Lijkt mij dat ze dat toch in de gaten willen houden... Iemand al eens zo'n test gehad? Waar smaakt dat drankje naar? Ben echt bang dat ik twee uur lang kotsberoerd ga zijn...
Mooi dames met de goede 20-weken echo's @Lycos, klonk als een leuke dag jullie beleefd hadden . En supergenant al die opdrachten @Misscandy, wat een pijnlijk onzekere situatie. Ik hoop dat het meevalt en ze kan herstellen van deze ritmestoornis zodat jullie haar straks in de armen kunnen sluiten. @Mi, gelukkig dat de bult niks "ernstigs" is. Hopelijk herstelt hij snel en komen de klieren tot rust. @Ilse dropjes eten wanneer je bloeddruk te laag wordt @Pita, van zo'n man moet je het hebben XD. Hopelijk is hij wat meelevender bij je bevalling @mamv6, de puk houd het dus lekker spannend voor jullie @schoonmaakdwang. Ik heb echt een opruimdwang, maar ik denk dat dit ook werk ontwijkend gedrag is @Pinac scoren bij je zus is altijd goed Hier nog steeds last van mijn darmen en dat doet best pijn. De afgelopen dagen best veel felle steken daar gehad en krampen. Vooral links. Gelukkig weet ik vrijwel zeker dat het mijn darmen zijn, dus maak me er niet veel zorgen. Hopelijk wordt het snel weer normaal en anders moet ik maar aan de vk vragen voor een oplossing.
22 weken dans!! Wat gaat het snel eigenlijk! Nog maar 18 weken! Wordt er nog gekletst op fb/whatsapp? @Lovare sinds ik aan de rosevice laxo siroop en activia zit is het bij mij een heel stuk beter geworden! Ik had ook last van die pijnlijke steken. @MI87 ik heb ergens gelezen dat het vreselijk zoet moet zijn
Toch apart dat de meeste hier toch een liggingsecho krijgen bij ongeveer 36 weken. ga het morgen toch nog eens vragen, is tenslotte ook alweer 3 jaar geleden dus wie weet doen ze het nu wel, hoop het! Hier vandaag wat last van menstruatiekrampen, denk ook dat het van me darmen komt...
Ik zou het toch even vragen... Bij mij zeiden ze dat de verloskundige dat steeds gaat voelen maar is voor een extra check. Als het kindje dan in stuit ligt bijv. dan word het een keizersnede. Maar laten we hopen dat het kindje dan gewoon met zijn hoofdje naar beneden ligt.
Haha ik heb t berichtje ook net gehad! hier zoiezo echo mt 36 wk. Ik wou n lijstje maken met wat we allemaal moeten aanschaffen maar heb geen inspiratie haha. vanmorgen wel al de adressenlijst gemaakt voor de geboortkaartjes. Nog heel wat ontbrekende adressen dus heb kk dan lekker de tijd voor.
@Marijke goed idee! Ga ik ook deze week mee beginnen! @Nell 50 ongeveer denk ik (zoiets hadden we ook met onze bruiloft)
Goed idee om adressen te up-daten. Wij versturen er zeker 150. We hebben veel familie/vrienden en van het werk van mijn man ook nog een heleboel. Hier vanmiddag na het werken ff wat geslapen. We hadden 2 spugers... bleeeh. En daarna kon ik niet snel in slaap komen pfff.