1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nee dacht het niet. Gewoon dopjes om af te sluiten. Voor invriezen kocht ik dan gewoon bakjes bij de hema of zo. Maar ik hoef verder niet op mijn werk te kolven dus hoef geen kolf met koeltas etc.

Pinac, je hebt echt last van je bekken meid. Misschien is het tijd om eens in gesprek te gaan om minder te werken? Je draagt er tenslotte twee en daar gelden andere regels volgens mij. En even een lief meisje zoeken die jullie paard wil verzorgen? Zou huishouden een beetje met franse slag doen. Van die vochtige schoonmaakdoekjes kopen en even mee over de wc en oppervlakken, beetje chloor door de pot, stofzuiger door het huis en het oogt alweer een stuk netter/schoner.

Marijke, hier ook even voetjes omhoog. Naar de jumbo gewandeld en weer terug... merk nu echt wel dat het meer van je gaat vergen. Jij ook rugpijn in de avond? Ik wel...maar zal ook wel te maken hebben dat ik een kind van 10kilo draag de hele dag :D

Hmmmmm weet je met de kleur zou ik licht grijs met licht roze/poeder roze doen.
    Puur omdat je na alle jongens nu echt eens voor Roze mag gaan ;)

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    @marijke zou grijs met lichtroze of zeegroen met lichtroze doen:)

Wij gaan ook voor grijs met turquoise! Ben weer helemaal omgeslagen, hormonen;)

Vanochtend vk, hartje weer gehoord maar verder ben ik niet veel wijzer mbt de vakantie en muggenspul, vk dacht dat deet wel ging nu weet ik het helemaal niet meer, moest het maar navragen bij de apotheek.. zucht...
    Helaas is de echo bij 36 weken hier niet standaard:( ze voelen gewoon en alleen als ze twijfelen hoe de baby ligt krijg je een echo maar komt bijna niet voor omdat ze het wel goed kunnen voelen. alleen bij mensen met overgewicht kunnen ze het vaak niet goed voelen dus die krijgen wel zo'n echo... pff baalde wel een beetje.. denk dat ik gewoon weer ga zeuren tegen die tijd.. vind het stom.

@pinac wat vervelend zeg:( snap je frustratie wel! sterkte

Ik heb opeens last in me lies beide kanten. denk door het fietsen... vanochtend dochter naar de psz gebracht en daarna even naar de winkel.. is helemaal niet ver hoor maar ja wil vanmiddag naar de buitenspeeltuin hier in de stad, ik ga dan altijd met de fiets omdat je anders betaal voor het parkeren.. maar ja twijfel nu:(

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Oh ik heb een mailtje terug van Wij. Ik krijg de uitnodiging van de Blije doos gelijk met het blad Wij van de maand juni, dus per post dan? Jullie kregen hem toch allemaal via de mail? ze reageert ook helemaal niet op mijn vragen pffff lekker service

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Rug valt mee mi, wel mn heup is pijnlijk in de avond en mn benen zeurderig.

Zit nu op beweging te wachten... ben vol tegen de openstaande deur van de auto gelopen.... best hard en vol in mn buik...

5. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Oh bah marijke! Ik denk dat t kindje wel goed inpakt zit i je buik maar toch snap ik je angst.
    Even rustig gaan zitten en een beetje plagen dan voelt je vast weer beweging!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O das schrikken Marijke!!! Kun je daar niet de vk voor bellen?

Aardbei, ik moest online mijn status naar 'zwanger' veranderen. Daarna ging alles vanzelf met de tijdschriften en de box.

7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pinac jeetje misschien inderdaad tijd om minder te gaan werken...

@Marijke ik zou voor alle zekerheid de vk bellen..

@MI87 ziet er inderdaad goed uit! Scheelt toch weer 100 euro!

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ik weet het ook niet meer met die stomme blije doos, zie het wel!

@marijke oh schrikken:( en heb je al iets gevoeld ondertussen?

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Nee niet echt... dacht net iets heel lichts te voelen... maar meer niet...

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Net vk gebeld en ze denkt dat er niks is maar moet toch even langs om hartje te luisteren...

11. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marijke verstandig! Voor jezelf ook prettig lijkt mij

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Verstandig Marijke, beter keer voor de zekerheid erheen dan niet!

Ik zit al deels in de ziektewet, maar huishoudelijk werk en zwanger is geen goede combi ben ik achter gekomen. Tijd voor een goed gesprek met vriend, vorig jaar goede afspraken gemaakt dat zijn werk wat normaler zou en nu gaat het op oude voet verder. Blijft ie maar eens een avond thuis.

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Stofzuigen en dweilen is hier echt funest voor mijn bekken.
    Mijn man doet het nu gelukkig.

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Vk komt zo hier thuis omdat mn jongste nog slaapt Zo lief!
    Hoop dat ze snel komt want dit is echt vervelend...

Hier stofzuig ik ook niet red ik niet... ml zuigt ik veeg met de rubberen bezem..
    Bed verschonen in etappes.
    Was brengt ml vast naar zolder want dat red ik niet

15. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Sorry dat ik het zeg maar vind het wel een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben die last heeft. Maar ja stofzuigen en dweilen moet ik op werk ook, morgen zelfs op 3 adressen, dus dan denk ik kan ik thuis ook. Zal ook wel moeten met een vriend die er nooit is. Grasmaaien deed me vorige week echt pijn, heb alleen achtertuin gedaan. Voortuin lijkt nu wel van de tokkies.. Maar ik red t niet. Uiteindelijk irriteer ik me er zo aan dat ik het wel doe, maar ja.

Wat lief Marijke van vk, dat is wel ideaal!

Gelukkig stuk lekkerder weer dan gister, lijkt alles weer stuk vrolijker.

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Vk is weer weg .. buik was soepel en hartje klonk goed. Wat een opluchting.
    Wel even in de gaten houden komende dagen en als ik t niet vertrouw aan de bel trekken maar voor nu was alles goed

17. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marijke fijn dat ze langs gekomen is zeg!!

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Marijke; gelukkig dat alles in orde is! Lief dat ze meteen langskwam :)

Hier nu veel last van mn buik! Denk groeipijn ofzo! ;)

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Gelukkig Marijke!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gelukkig Marijke!!! Volgende keer maar een laag bubble rap over je buik ;)

Pinac, pfff zwaar zeg. Ik werk in de huishouding maar Ik ga niet meer dan 1 per dag. Anders vind ik het te zwaar. Heb mijn vorige zwangerschap tot 36 weken gewerkt...maar denk dat ik nu eerder stop. Laatste weken was echt zwaar met veel buikpijn als moest zuigen en dweilen...

Deel Deze Pagina