Oh Lovare wat geweldig!!!!! Ik hoop dat alles goed uitpakt en dan heb je gewoon een heerlijk huisje voor jullie tweeen! Het is je van harte gegund meid . @mislukte geboortekaartjes: wij hadden we een zelf gemaakt Bij de eerste en mijn zwager zou m versturen omdat wij fulltime in het ziekenhuis waren. Er is iets mis gegaan met instellingen waardoor de tekst uitvergroot was en er allemaal tekst buiten het kaartje Viel (bijv ons telefonnummer en een deel van de naam). Echt oliedom.
Wauw wat super lovare! Ik ga voor je duimen!! Nell; ohhh nee lijkt me echt heel vervelend. Ik denk dat ik gewoon een kaartje bestel ergens op internet.. Zelf maken kost zoveel tijd.. En het kan inderdaad eerder misgaan. Naam; we zijn er bijna over uit! Mijn nr1 naam gaat het als het goed is worden , bij mn vriend stond ie op 2/3 en zijn nr1 naam vind ik echt afschuwelijk
Sorry, breek even snel in. Heb barstende koppijn dus ga een andere keer bijlezen en reageren. Vorige week werden wij 'ineens' gebeld dat de extra groeiecho naar voren gehaald moest worden. Niet met 28 weken, maar bij 23. Vandaag de echo gehad en nu de curves gezien en ons kleintje ligt wel heel ver qua groei van het koppie/ kleine hersenen beneden het gemiddelde. Vandaag zakte ze zelfs nog iets t.o.v de 20 weken echo (met 19 weken). Daar moesten we volgens het zkh dan weer niet teveel waarde aan hechten. Ze gaven aan dat wij ons niet teveel zorgen moeten maken en dat het waarschijnlijk bij het kindje hoort, maar ja.... dat kunnen ze makkelijk zeggen. Morgen meteen een GUO erachter aan en dan kijken wat evt de vervolgstappen zijn. Voorlopig ben ik nu even bij de VK weggehaald. Het kan wel zijn dat ik gewoon straks weer onder de vk mag (hoop ik, want ik wil graag bevallen in het bevallingscentrum). En toch vind ik het nu wel ontzettend spannend en kan ik even aan niks anders denken
He kh82 ik kan me je gevoelens helemaal voorstelllen. Probeer jezelf lekker bezig te houden zodat de tijd snel voorbijvliegt! Sterkte en succes!
Kh82, pffff spannend weer. Misschien heeft dit kindje een klein koppie??? Heel veel succes morgen. Lovare, yes!!! Duim duim duim. Heerlijk joh!!! Jij bent zoals ik lees wel aardig handig denk ik dus dat moet goed komen. Hmmm hier moest ik vannochtend niesen en pieste gelijk maar half in mijn broek. Ja hoor, het is weer zover Na de bevalling is het helemaal schaam schaam want dan kun je, je scheten ook niet ophouden. Genaaaaaaaant. Hahahaha maarja gewoon erom lachen. Trekt wel weer bij Vanavond even Levi's nieuwe opblaasbadje inclusief palmbomen opblazen en dan morgen lekker spetteren. Verder een bruiloft. Dus twee uur fiets ik even naar het gemeentehuis om te kijken naar het stel en in de avond feest. (derde bruiloft in zoontje zijn leven al)
Kh, wat een onzekerheid weer... knuf voor jou! Lovare, dat klinkt super!! Duim voor je! Hier voel ik de beeb gelukkig weer volop.. wel een kleine blauwe plek op mn buik maar gaat verder goed... en tsja hoe ik t voor elkaar heb gekregen is voor mij ook een groot raadsel.. Vanavond naar een borstvoedingsavond met mn vriendin.. Zij twijfelt heel erg wat ze wil gaan doen qua voeding dus heb voorgesteld dit samen te gaan doen. Wel grappig allemaal niet gedaan met de andere 2. Is wel super leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn! Schelen 6 weken Al vraagt zij ntrlk veel aan mij aangezien t mijn 3e is maar vind t echt super iemand zo dichtbij die snapt waar je doorheen gaat
Ben nog niet bijgelezen, dus sorry als ik mensen oversla! Lovare dat klinkt positief, voorzichtig gefeliciteerd! KH: Ik snap je onzekerheid, vervelend hoor! Ik duim voor je dat alles gewoon ok is Marijke ben benieuwd hoe die borstvoedingsavond is! Ik heb me ook ingeschreven via het ziekenhuis, maar de mijne is pas met 37 weken haha! Hopelijk komt de baby niet te vroeg Verder is mijn "bevallings informatie avond" van het ziekenhuis (met partner) ook ingeboekt, begint eind juli. Het zijn 3 avonden, vind het wel een investering qua tijd maar wie weet is het de investering wel waard. Hoop dat mijn man niet de schrik van zijn leven krijgt tijdens die avonden
Lovare: ik heb goede hoop voor je! Kan je hulptroepen inschakelen met klussen? Hoop dat je gauw zekerheid hebt! Marijke: is dan wel goed aangekomen zeg als je blauwe plek hebt. Nell: aaarg...dat is geen leuke actie met zo'n geboortekaartje. Kh: ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt. Gelukkig morgen gelijk al een echo. Maar het kan misschien ook nog meevallen? Duim voor jullie! Luna: weet je man al wat voor taferelen hij kan verwachten tijdens de bevalling? Anders dan leert hij vast een hoop 😅 MI87: jullie liggen morgen lekker aan een palmstrandje hihi 😁
Hahaha die van mij was enthousiast foto's aan het maken van dat het hoofdje bijna stond, dat hij eruit kwam shot voor shot en terwijl ik weeën aan het wegpuffen was. Pfffff dat laatste kon ik echt niet waarderen... beetje TE enthousiast
Hahaha hier ook geen fotos svp!! Kh, sterkte meid. We denken aan je en hopelijk is alles gezond Ga toch maar even in op de geboortekaartjes. Ben best een leek en wilde vragen aan de al mama's wat de bedoeling is. Wanneer bestel je ze? Ik heb online leuke gezien. Is het dan zo dat we na de bevalling meteen de kaartjes bestellen? Wanneer komen ze dan aan? En daarna stuur je ze zelf per post per adres? Sorry vast een domme vraag maar weet het dus echt niet. Mijn familie is heel groot en Uber close dus eigenlijk doen we dat niet. Alles gaat heel snel en via de app of telefonisch en voor je het weet is iedereen er.
Hoe snel wil je visite? Zodra de kaarten de deur uit gaan is het stormloop Wij hebben met 35 weken pas kaartjes uitgezocht. Hadden er geen zin in hahaha en daarna wilde we ze op dag 3 versturen van kraamweek maar door de fout van verkeerde kaartjes werd het dag 6 pas.
Oh thanks MI. Bedoel meer wanneer bestel je en hoe lang duurt de levering ? Wanneer verstuur je ze? Wat is gebruikelijk ?
Kh; wat schrikken! Hopelijk morgen een goede guo! ik duim voor je Geboortekaartjes; jaaa ik wil ook wel graag weten hoe en wat? Wanneer bestel je ze? Enveloppen bijv al eerder zodat die geschreven kunnen worden.. Pfff mijn lange dag is eindelijk achter de rug. Ik lig nu lekker in bed. Mevrouw is al de hele dag druk aan het schoppen
Ik had in gedachten om in juli de boeken op te halen en dan 1 te gaan kiezen. Want tekst, gedichtje moet ook nog en waren wij wel even mee bezig! Ik wil ze het liefst zo snel mogelijk versturen dus vandaar gewoon drukker hier in onze woonplasts! Ze zeggen dat bij een 2e de visite wel minder is dus ben benieuwd. Vorige keer viel het bij ons wel mee met stormloop toen de geboortekaartjes de deur uit waren, ik vond het meer vervelend dat sommige na 3 maanden nog kwamen was er toen echt klaar mee! Nou dames geniet dus van deze zomerse dag! Wij liggen nog even in bed (dochter kijkt tv)! Hier voel ik de kleine ook echt vaak, gisteravond was ie ook al zo actief toen ik wilde slapen!
Goedemorgen lieve dames, Bedankt voor de lieve reacties. De hoofdijn is gezakt, dus het leesfestijn is begonnen. Gefeliciteerd Lovare, dat klinkt als super nieuws. Daarbij ben je er misschien even druk mee, maar kan het wel worden zoals je het zelf voor ogen hebt! Ik duim dat alles snel definitief is. Daarnaast echt respect hoor voor de 2 dames die laatst ook veel in onzekerheid zaten, dacht Miss Candy en ons 2e wonder. Jeetje, nu pas ervaar ik echt zelf hoe dat is. Tuurlijk leefde ik met jullie mee, maar hoe het echt voelen moet voor jullie, pffff..... Hoewel ik in principe nog niks weet (het kan dus ng alle kanten op) merk ik dat ik stik zenuwachtig ben. Ik heb gewoon ook niet geslapen vannacht, dat terwijl ik normaal best nuchter kan blijven. Ik 'roep' ook de hele tijd tegen mezelf; 'er is nog niks aan de hand, het kan ook gewoon goed zijn', toch kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Gevolg is dat ik al vanaf 04.00 hier beneden zit, werd gek in bed. Ik heb een nieuwe hobby (handig met straks 2 meiden ) en heb mij daar maar vol op gestort Daardoor tikt de tijd nu aardig door en 11.45 mogen wij ons melden voor de GUO. Voor jullie geniet voor het mooie weer, ik hoop hier en daar toch ook wat zon mee te kunnen pakken! Laten we hopen op een mooie dag!
O wat zenuwslopend kh! Heel veel sterkte straks en ik duim op goed nieuws!!! Wat een schattige speldjes! Daar moet ik me ook in verdiepen, ik kan alleen maar kuiven omhoog zetten haha Lovare wat fijn!!!! Kom het toch allemaal goed voor de baby er is!! Fijne dag allemaal! Wij gaan even heerlijk naar de camping van m'n ouders en dan is de vakantie weer voorbij en ons klusproject helaas niet klaar.. ach ja, tijd genoeg 😬😉
Super schattig kh82! Ja zeker is het spannend. Hebben ze trouwens nog gezegd of het van de operatie kan komen? Dat je kindje misschien ook even moest bijkomen en daaroor de groei iets is gaan achterlopen? Foto's: tja, tijdens de bevalling heb ik nauwelijks gemerkt dat hij die foto's maakte. Was te druk met andere dingen maar toen ik ze achteraf bekeek viel ik zowat van mn stoel. "the horror'!!!! Maar gek genoeg ook wel fijn dat ik ze heb (ergens ver weg gestopt) dat stukje zie je vanaf jouw zijde niet...ik vond het wel fijn dat ik dat stukje ook kon invullen. Er gaat toch zoveel langs je heen en had daarna wel behoefte om alles een plek te geven van wat ik gemist had. Kaartjes: wij hebben gewoon de dag na bevalling gebeld om te bestellen of het ging online... twee dagen later kwamen ze binnen. Via poobies maak je gewoon zelf je kaart en dan kun je een paar keer kosteloos de proefdruk laten opsturen om hem in het 'echt' te zien.