Ah leuk MI, een mijlpaal! Hier laatste dagje werken! Dan heerlijk 2 weken vakantie! zondag vertrekken we naar zuid frankrijk! Ben erg benieuwd hoe de autorit gaat, zo lang nog nooit gedaan met me dochter, dus best spannend! Fijne zonnige dag allemaal vandaag! of werkse!
Aat een heeeeerlijk vooruitzicht aardbei! pff zooon pijn in t middem van mn rug sinds vannacht .... ook mega misselijk en last van mn darmen dus zal daar wel vandaan komen..
Ik heb er juist één voor een meisje. Maar ruilen is denk ik niet zo erg handig... want je betaald meer aan verzendkosten dan dat je een hele nieuwe speen koopt. Ik ga proberen het te ruilen bij de prenatal denk ik...
Ik kan de speen via mijn werk verzenden en als jij wil kan ik jou het antwoordnummer doorgeven van mijn werk waar je gratis naartoe kan sturen? Dan doe ik er ook nog een envelop voor je bij Laat maar weten hoor, als je m toch bij de prenatal omruilt, geen probleem!
Oh, serieus?? Haha. Okay! Prima! Mijnes zit nog in de verpakking. En envelopje kan er wel vanaf hoor.
Haha komt goed! Stuur jij jouw adres in een privé berichtje naar mij? Ik ben morgen op kantoor, zal m dan versturen en ik schrijf dan op de envelop gelijk het antwoordnummer want die weet ik niet uit m'n hoofd!
Ik ook hoor, durf al heel lang niet op de weegschaal te staan en ben echt dikkig geworden maar dat boeit me even niet 😃 Ik ben lang dus iedereen denkt altijd dat ik heel slank ben.. Not! Haha! Joep slaapt nog een uurtje en moet nog zoveel doen maar heb nergens zinin! Vanmiddag lekker de tuin in met hem. Mama's die voor de 2e keer of meer, zwanger zijn: hebben jullie nu ook meer moeite met plas ophouden?? Zo gênant. Vooral met niezen moet ik goed m'n best doen om alles binnen te houden 😁
Mijn blaas is zeker mijn zwakke punt bij de 3e zwangerschap. Nog niks verloren gelukkig maar wel paar keer de angst gehad dat het zo was.
Hier ook al 2 dagen strontverkouden...Word er helemaal gek van!! @Jossie, Heb ik ook last van niezen en plassen. Nu is het helemaal erg omdat ik ook verkouden ben. Als ik uit huis ga gebruik ik een tena lady. En als ik thuis ben en ik voel een nies aankomen ren ik naar de wc. Ben nu ook heel blij met mijn mega verzameling ondergoed komt het nu eindelijk van pas.
@Lycos, wat een gezellige 4 vrije dagen heb je dan @Nell, haha, ik wist niet dat dat werkte. Misschien dan ook maar doen (als ik er aan denk) @Aardbei, komt wel goed hoor. Mijn ouders hebben dit jaren bij mij en mijn broertje en zusje gedaan. Zelfs helemaal tot Italië. Het grootste gedeelte van de weg zaten we te slapen en spelletjes te spelen. Alleen files zijn wat minder. De grootste redder van mijn ouders was het snoep . Om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds heerlijk om te doen. Zolang ik zelf maar niet hoef te rijden. @Marijke, Als ik s nachts wakker word om te plassen, dan heb ik ook last van mijn rug. Het kan ook door je buik komen denk ik? @Jossie, ik zou me uberhaupt geen zorgen maken over die kilo's. Met dit weer kan je zoveel vocht vasthouden dat je toch sneller aankomt. Hebben jullie ook dat jullie veel meer moeten niesen dan normaal. Het viel mij namelijk al op in de 1e week dat ik wist dat ik zwanger ben.
Bij de Hema verkopen ze nu extra longe tshirts en singlets. Ik kocht er een voor 5,50. Ze zijn perfect als positiekleding! En een stuk goedkoper dan positiehemdjes.
Nell, goeie!! Moest ook wat nieuws. Ga snel eens kijken Lovare, onder zit zijn eerste tandje Blaas: vergeet mijn post niet van vorige week... toen ik in mijn broek pieste omdat ik moest niesen Nee, heb totaaaaaal geen last van piesverlies bij niesen en hoesten oe en bijna vergeten: 24 weken dans!!!!
@aardbei heerlijk Frankrijk!!!!! Fijn vooruitzicht Ik heb net een proefles zwangerschapsyoga gehad! Best zweverig en inderdaad met ademhalingsoefeningen maar toch best prettig! Mocht ik ze onthouden lijkt het me wel prettig tijdens de bevalling
Dames even vraagje tussendoor. Volgens mij had ik net een harde buik, twijfel alleen nog. Me buik voelde echt als een bal en alles was opeens vermoeiend kon alleen maar zitten, lopen voelde zelfs al zwaar.. is dit nu een harde buik dan? Herken het niet echt van me vorige zwangerschap...
Aardbei: echt relaxed om nog op vakantie naar het zuiden te gaan! Dat klinkt inderdaad wel als een harde buik ja! Ik pies gelukkig nog niet met niezen in mijn broek, maar als im moet spugen wel. Heel irritant! Verder gelukkig niet. Ik had bij de eerste sub-totaal-ruptuur. Echt narigheid. Het enige voordeel is dat ik bij de anderen nix meer gescheurd ben. En ze worden min of meer gelanceerd. Bij de jongste was persen 1 minuut ☺ Dat is dan het enige wat goed was aan die rotbevalling. Vandaag al weer een allerheerlijkst weertje zeg. Lekker met de kleuters buiten gespeeld. Echt geen straf!
Ik heb een knip gehad puur om de vacuüm te kunnen plaatsen. Weet dus niet of ik anders was ingescheurd...of is het UITgescheurd? Hahaha Maar heb nooit wat gesmeerd daar beneden maar ben daar heel gevoelig. Dus weet niet of het mij gaat irriteren die middeltjes...
Kokosolie irriteerd niet hoor! Ik vind het zelf een beetje vreemd om te doen maarja als ik dan niet uitscheur heb ik het er wel voor over...
Olie; inderdaad een beetje gek idee, maar ik ben er vandaag wel meteen mee begonnen. Baad het niet dan schaad het niet. Lovare; ik heb dat inderdaad ook veel meer nu, niezen. Mammievan6; ieder nadeel heeft z'n voordeel Ga je nu wel smeren? Nou de mooie dure zwangerschapsjurk heb ik helaas terug moeten sturen.. Het was net een hobbezak. Heel mooi als je aan het einde van de zwangerschap bent maar het zag bij mij dus echt niet uit Morgen de eerste bruiloft, denk dat ik maar gewoon een eigen jurkje aan trek, dat past nog wel redelijk. Voor over twee weken maar opzoek naar iets anders.. Volgens mij hebben ze bij ouders van nu een foutje gemaakt. Ik heb vandaag per post box nr1 van ouders van nu ontvangen (de box die je bij Etos kunt ophalen) ik heb de Etos box twee maanden geleden opgehaald, maar vandaag kreeg ik dus precies dezelfde box thuisgestuurd. Dezelfde inhoud alleen wat nieuwere tijdschriften.. Zo gek! Je krijgt eigenlijk box 1 tijdens je zwangerschap en box 2 als je bent bevallen. Tenminste, zo staat het op dat kaartje dat erbij zit..
Haha lycos dat komt me bekend voor! Ik heb toen ik bevallen was nog 2 keer de doos thuis gestuurd gekregen! De 2e keer was me dochter 9 maanden en ik zeg aan de deur ja stuur hem maar terug hoor. Ze is al 9 maanden en ik ben niet zwanger! Ze snappen het daar niet echt he Zal straks wat uitgebreider reageren nu even via me telefoon in bed. Zo maar is eruit!