Goedemorgen!! Niet bijgelezen maar ga ik later vanmorgen even doen. Hopelijk hebben jullie niet teveel last van de warmte vandaag. Zal een zware dag worden voor ons2dewonder..sterkte meid!
Ons2ewonder, het zonnetje schijnt buiten...maar voor jullie zal dit een emotionele donkere dag zijn. Ik hoop dat alles vlot verloopt en de baby zachtjes gaat slapen. Dikke knuffel. Denk aan jullie!
He dames... die olie waar jullie het over hebben om te smeren van onderen. Die mag toch pas vanaf week 34? Je hebt hem van Weleda, maar volgens mij moet je dat nu echt nog niet doen hoor!! Perineum Massageolie - Weleda Manlief vroeg of hij het dan straks vanaf week 34 mag doen.
@ons2ewonder heel veel sterkte vandaag en de aankomende dagen! Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook opeens veel nies, het was me ook al opgevallen maar das echt pas sinds deze week... Ohhh klinkt heftig jou bevalling MI en zit natuurlijk nog vers in je geheugen omdat het nog geen jaar is geleden.. Knip lijkt me echt verschrikkelijk maar ze zeggen dat je daar niets van voelt tijdens een wee toch? kan het me bijna niet voorstellen Hier alleen ingescheurd en verder goede bevalling gehad maar ja je weet nooit hoe het nu gaat.. zou je bij een 2e bevalling wel een knip nodig hebben als dat bij de 1e niet het geval is geweest? dat vraag ik me wel af want ben wel bang voor zo'n knip Ik heb trouwens ook nog een hele leuke jurk gescoord bij de prenatal zal hem eens opzoeken!
Bedankt allemaal. Er was een kleine miscommunicatie ik dacht dat ik ingepland was voor vandaag maar nu bleek dat we nu pas gingen plannen. Als nog voor elkaar gekregen dat ik vannavond eerste medicatie en uitleg krijg. Het was erg druk en ze willen zo goed mogelijke begeleiding bieden anders had het misschien wel eerder gekund. En dan moet ik zondag terug komen en word ik ingeleid. Vanaf zondag blijf ik dan in het ziekenhuis tot ik bevallen ben . Kan snel gaan maar kan ook een paar dagen duren. Gisteravond het kistje opgehaald( is met de hand gemaakt en erg mooi en knus ziet het er uit) Kleertjes kwamen net met de post en gisteren heb ik zelf nog een wikkeldekentje gemaakt. Net op de echo nog steeds hetzelfde beeld een krachtige hartslag maar geen vruchtwater. De hygroma coli zag hij nog onder in de nek maar dat is waarschijnlijk de enigste zichtbare afwijking. De rest zit allemaal van binnen .
Had een ruggenprik gehad dus nee... wist niet eens dat de knip werd gezet. De gyn vroeg wel aan mij op een gegeven moment: wil je weten wat ik doe? Ik zei: nee hoor. Mijn man zag dat ze daarna een knip zette. Dat vertelde hij me later. Maarja anders kan ze de vacuüm niet goed plaatsen. Manneke zat met armpje/handje langs zijn gezicht en ik was uitgeput van inmiddels 3 dagen zonder slaap dus was echt nodig. Knip dus niks van gevoeld en de hechtingen daarna ook nauwelijks. Kon er direct ook op zitten dus de gyn heeft goed zijn werk gedaan
Ons2ewonder, had je post nu pas gelezen. Bah. Telkens als ik eraan denk barst ik in tranen uit. Dus voor jullie moet het duizendmaal erger zijn. Heeeeeeeeele dikke knuffel. Zo oneerlijk dit.
Ons2ewonder; ook ik denk aan je. Vind het zo vreselijk voor jullie allemaal! Die olie mag idd pas vanaf week 34. Ik heb het bij de zwangerschap van mn dochter ook gedaan maar alsnog uitgescheurd. Vandaag hebben wij weer controle van het hartje gehad. Gelukkig klopte het nog steeds goed en zagen ze niks bijzonders aan het hartje. Dus duimen dat dit zo blijft!