Ons2ewonder. Gefeliciteerd en tevens gecondoleerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Heel veel sterkte en liefde toegewenst!
Jeetje ons2dewonder, wat een compleet mooi kindje al.. Heel veel sterkte.. Gaan je kinderen er wat goed mee om? Wat zullen jullie een rare tijd tegemoet gaan.. Dat is fijn Lovare, kun je je ook richten op toekomst en uitzet etc!
Lovare! Wauw, helemaal fijn!!! Het is jullie gegund! Vanmorgen suikertest. Prima! Nuchter 5,1, na het (gore) drankje 7,2. Ook nog naar gyn geweest. Bloeddruk prima! Echt top deze zs. Baarmoeder staat hoog, maar kind is juist kleiner dan gemiddeld, veel vruchtwater. Hij zit dus ruim in het sop 😊
Bedankt dames. Ik ben pas echt 100% happy als de papieren getekend zijn en ik de sleutels heb! @mamv6, fijn dat de uitslagen goed zijn ! Nu hoef je niet meer terug toch?
@lovare, mooi dat je een nieuwe woning hebt! Kan je je lekker op de spulletjes en inrichting gaan richten. @Mv6; fijn dat de waardes goed waren. Ik moet as vrijdag ook voor de suikertest. Wij hebben vorig weekend het kamertje voor de baby leeg gehaald dus komend weekend beginnen met verven.
Mammie van 6, vies drankje he. Moest jij er ook twee volle bekers van wegkloeken? Mooi dat je geen suiker hebt. Lovare, super meid!! Oo heerlijk je eigen nestje. MissCandy, na-aper!! Wij hebben de kamer ook leeg gehaald vorig weekend en gaan dit weekend de boel schilderen Taakjes: Kozijnen schuren Kozijnen + wand verven (is een kunststof wand waar het dakraam inzit) Dan vliesbehang Daaroverheen verven. Ene kant mint, andere kant wit Meubeltjes verven en nog op zoek naar een commode. Mdf boom bestellen en op witte muur plaatsen Vloerbedekking eruit en laminaat leggen (hebben we al gehaald) Dan kan ik daarna eindelijk eens kijken wat voor spulletjes ik nog moet hebben. Ben trouwens met de eerste les haken begonnen. Kan nu een losse en het stokje Ben wel links dus moest even kijken hoe ik dat andersom hing doen want degene die het mij leerde was rechts. Gelukkig hebben we youtube
Lovare; voorzichtig gefeliciteerd met je huisje! Het is je gegund! Mammievan6; fijn dat de Suikertest goed was MI; ik heb het haken ook via YouTube geleerd, is helemaal niet moeilijk hoor! Vanochtend controle gehad, zag er allemaal prima uit en weer even naar het hartje geluisterd. Meteen een afsprak gemaakt voor de 3D echo Daarna naar babypark gebeld, spullen worden over twee weken geleverd
Miss Candy: schiet dan lekker op hé! Welke kleuren gingen jullie doen? MI87: ja, 2 bekers inderdaad. Ik heb ze binnen 5 minuten weggeklokt... die vrouw was helemaal verbaasd. Tja, ik ga me zelf daar lekker een kwartier lang martelen. Het wachten is me heel erg mee gevallen. Jullie ook aan de babykamer beginnen! Het haken is erg verslavend. Bij linkshandig haken helpt het ook wel om tegenover degene te gaan zitten die het je leert. Lycos: nog twee weekjes geduld 😉 Fijn dat de controles oke waren! 3D-echo is leuk! Wanneer heb je 'm? Fijne dag allemaal! Hier zo aan de taart. It's my b-day!
Ik denk dat we de kamer licht roze doen en een donkerbruine boom met verschillende kleuren bladeren doen. We moeten eigenlijk alleen alles schilderen, verder niets. De meubels komen over 4 weken. @haken, wil ik ook zo graag leren via een cursus. Heb het eens via youtube geprobeerd en kon toen wel stokjes enzo haken maar een mutsje bijvoorbeeld is me nooit gelukt, ook niet na uren tobben Gefeliciteerd mv6! Ga je het ook vieren?
Lovare: wat super dat je nu een mooi huisje krijgt. De kinderen gaan er redelijk mee om Die van 3,5 wil haar steeds vasthouden en aaien ( gaat niet meer want ze gaat met de dag achteruit ) Oudste 2 vandaag weer naar school en Psz, ze hebben een foto mee. Die van 16 maand wil spelen met Yulin maar hij is zo lomp maar bedoelt het zo lief
Mammievan6; van harte gefeliciteerd! 3D echo met 28+1 (13/7 dus) ben zo benieuwd naar haar Misscandy; leuk zo'n boom! Ik wacht met de muurbekleding totdat de meubels er zijn.. Eerst alles neerzetten en daarna bekijken welke muur een kleurtje of behang krijgt.. Ons2ew; knap hoor hoe je kinderen er mee omgaan.
Ons2ewonder. Zoooppn respect voor hoe jullie ermee omgaan! @suikertest.. moet hier tussen de 24 en 28 weken. Dus kijk nog even wanneer ik ga. @kamer. Ik wil ook!! Nog eventjes geduld. Over 3 weken start de zomervakantie hier en dan gaan we de jongste bij de oudste op de kamer neerleggen. Hoop dat t wil lukken... Als t niet lukt gaat de oudste naar zolder @lovare. Voorzichtig gefeliciteerd met je huisje! @haken. Kan t echt niet! Maar schoonmama heel goed dus als ik iets wil schakel ik haar in.
Gefeliciteerd Lovare met je huisje. Komt vast allemaal goed. Ons 2e wonder: Knap inderdaad hoe je kinderen er mee omgaan.... Pff, echt heftig hoor. Hier gisteren controle verloskundige maar ik heb nu steeds dat mijn buik helemaal hard is. Ik dacht dat dat beep was, maar verloskundige zegt dat mijn baarmoeder gewoon heel hard is. Ik moest echt meer gaan ontspannen. Het zijn dus niet echt harde buiken, maar meer de hele dag door een harde buik. Beetje gek toch? Herkent iemand dat?
Ik heb ook regelmatig last van een harde buik.. mijn vk zegt dat dit komt door mijn sterke buikspieren.. Ze kan precies mijn buikspieren voelen.