1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Denk t wel nell. Even relaxen mss warme kruik en kijken of t beter word.

Lycos. De dichtsbijzijnde prenatal is 45 mon rijde beetje overdreven voor een speen ;)

Vandaag dorpsfeest.. lekker weertje voor een buitenfeest op gras....

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Nell, klinkt wel als iets van teveel inspanning. Inderdaad een lekkere warme kruik, douche of bad. En lekker even met je benen omhoog.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nell, hoe gaat het nu? Zou ook even lekker in bad gaan als je die hebt.

Inderdaad wat een weer! Dat word een dorpsfeest met een 'natte t-shirt' thema Marijke ;)

Hier zijn we even heeeeeeel slecht bezig. Net koffie met gebak op. (visite van gister hij is bakker dus had gebak mee) en nu is mijn man naar de kfc wat te vreten halen...

Tis geen gezond weekend :D

Voelen jullie je ook wel eens schuldig? Ik kan maar niet stoppen met snoepen en snacken...en daarnaast eet ik wel gewoon boterhammen, groente en fruit... maar dat prop ik allemaal prima in een dag ;)

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Mi, ik verwen mezelf juist op luxere dingen die ik normaal niet koop. Afhaalbroodjes met beleg, flessen verse fruitsap. Het enige waar ik me wel schuldig voor voel is mijn pizzaverslaving, maar heb dat beperkt naar max. 1 keer per week. Voor de rest niet veel ongezonder dan eerst.

Hebben jullie ook niet dat als je de kleine even niet voelen dat het gelijk zo stiller voelt in je lichaam?

5. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik voel me alleen maar schuldig! Er moet iedere dag wel iets van chocola in. Ik eet ook wel groente enzo, maar mijn voorkeur gaat uit naar chocola en koek ...

6. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    pfff ik voel me ook schuldig. ik denk dit kan niet gezond zijn. ben ook iets van 6kilo aangekomen. ik doe echt mn best er tegen verzetten maar het lukt niet ! nu in de ramadan maand hoop ik dat het beter gaat. alleen avond eten is een grote maaltijd.

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooooo chocolade! Jep! Als ik wakker word heb ik meteen zo'n zin in een paar boterhammen met hagelslag! Hier ook een choco verslaving ;)

Tunisiana, Ooo houd je dat wel vol? Zwanger en ramadan? Of zijn er dan aangepaste regels?

8. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik doe niet mee. alleen het avond eten is pas 22h dus dan wil ik wel met mn man eten. we maken dan veel en ik eet ik zeker meer dan een gewone avondmaal. en in de nacht opstaan voor koekjes! zucht..

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ben soms te lui om gezond te koken voor mezelf... Dan heb ik het over groente stomen, hoe lui ben ik dan. Meestal haal ik dan toch iets uit de vriezer wat al eerder gekookt is (bijv. hutspot)... Ik hoop na deze zware week de motivatie weer terug te krijgen om te gaan koken, maar voor nu is die helemaal weg.
    Stressmodus is nog steeds aan. Ik ben echt zooooo klaar met school

P.s. heb net wel gezond gemaakt. Gestoomde broccoli, aardappelpuree en gestoomde appels.
    Nu te lui voor de afwas..

10. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel gezond hoor Lovare. Ook al komt het uit de diepvries, toch beter dan fastfood/junkfood, diner van koekjes (zoals soms bij mij!!) ;)

11. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Vind het ook gezond klinken hoor lovare😃

Ik snoep vooral veel meer.. alles wat zoet is gaat erin. Daarnaast eet ik ook wel gewoon brood en groente en fruit maar tussendoor blijf ik maar snacken😕

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik ben ook erg ongezond de laatste weken. Zo erg dat ik af en toe gek van mezelf word. Dagelijks crackers of beschuitjes met hagelslag en savonds chocola of chips.. Normaal heb ik er geen moeite mee om dingen te laten staan maar het lijkt nu wel of die rem nu niet meer werkt!
    Ik MOET het gewoon hebben ;)

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hihi, zit nu ook aan de koekjes met de chocofouree. Ik wist toen ik ze kocht dat ik dat beter niet had kunnen doen :p

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hihi en ik ben bezig met die mierzoete lolly's met kauwgom erin en die 'rijtjes'.... die snoepjes van poppetjes aan elkaar...rijen of rijtjes heten ze ofzo...
    Verder na het eten een magnum op....

Gaat goed zeg! Wat een gezond topic :D
    Inderdaad, de rem is weg lijkt het wel.

15. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik vreet ontbijtkoek bij de vleet. Niet normaal en ool niet gezond. Ook waterijsjes en allerhande dropjes vliegt erin. Ik probeer mij in te houden maar vaak heb ik na 4 boterhammen nog honger!

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik probeer drop echt te vermijden, maar ik mis het wel oprecht. Ik had er van de week een van mn zusje en ik snakte gelijk naar meer... En die rijtjes had ik laatst ook trek in (is ook drop toch?)

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Bij mij is het voornamelijk chocola...
    Hagelslag, een reep chocola (milka oreo), chocolade ijs noem maar op ...
    Ik word serieus echt gek van mezelf de hele dag door.
    Als dit nog 15 weken zo doorgaat ;)
    Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met GEEN chocola meer te kopen, alleen in het weekend.. Als er niks in huis is, kan ik het ook niet eten..

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Haha, goed voor de supermarkten dat zwanger zijn.

Heb het zelf niet zo meer, begin zwangerschap veel erger. Zit ook sneller vol. Eerste trimester was ik naast snoeperij ook beste vrienden met de frituurpan, dat is ook weer over.

19. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik ben nu ook erg gek op zoet! Amandelbroodje, suikerwafels, ijsjes...etc.etc... Haha
    Tot nu toe 1 kilo aangekomen dus voorzover gaat het nog goed Haha

A.s. woensdag hebben we een 3D pretecho, ik verheug me er zo op!!

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ja de frituurpan was hier ook in het begin mijn beste vriend maar het is ook weggezakt.

De harde buik is ook weggezakt gelukkig. Deze week ga ik niet de
    Hele tijd klussen en druk doen maar even een stapje terug. Ik slaap trouwens echt belabberd de laatste dagen. Slaap pas na
    01.00 uur en word telkens wakker. Jullie ook?

Deel Deze Pagina