Spannend al die afsrpaken! hier bel ik voorlopig nog niet... eerste die 8 weken voorbij zien te komen... voor de lijst, ben 27 jaar krampen enzo horen er idd bij hoe vervelend ook... tot nu toe weinig last van. wel beginnen mijn darmen op te spelen en mn borsten ook
Bedankt voor het bijwerken. Bij de eerste was ik verschrikkelijk misselijk tot week 18! Ik hoop zo dat dit nu niet gebeurd.
pfff ben me de afgelopen uren toch een partij misselijk!! hahaha we gaan straks bij mn schoonouders eten. ik zei al tegen mijn vriend we vertellen het wel voor het eten want weet niet of ik een hap door me keel krijg .
Ik was wel misselijk bij me eerste zwangerschap inderdaad. tot een week of 14 maar niet met overgeven of zo erbij hoor. moest alleen dan wel steeds iets eten. chinese kalender hier ook een meisje had ook al gekeken bij me dochter klopt die wel dus ben benieuwd!
Veel plezier Ilse! Vertellen jullie het alleen aan de ouders en schoonouders zo vroeg of al helemaal?
Hier pas met 12 weken rond bazuinen. Ouders misschien met een week of 10. We kijken ff hoe het loopt. O, ja mijn afspraak van 18-2 is verzet naar 26-2
Veel plezier Ilse! Hopelijk krijg je wel een hap door je keel! Trouwens, zouden jullie het leuk vinden om ook op whatsapp een klets groepje te maken? Ik hoor het wel Stuur mij anders maar een PB met je nummer. Dan zal ik een groepje maken!
Een vriendin weet t en nog 2 vriendinnen weten dat we in de mmm zaten dus die zullen binnenkort wel vragen. Maar verder houden wij het ook nog tijd stil hoor. Niemand wist verder dag we er mee bezig waren dus dat scheelt. Met een app groep kom ik helemaal niet meer aan werken toe haha. Facebook opzich wel leuk maar dan wordt het hier wel erg stil denk ik.
@lovare.. Ik ben voor het gemak uitgegaan van eisprong bij 12 januari Die ochtend had ik positieve ovulatietest (minder dan de 11 e en avond duidelijk nog minder. Hier weten mijn familie en schoonfamilie het.. Ook 3 goede vriendinnen en 2 collega's Ik kan Zulke dingen niet zolang voor mezelf houden haha En mocht het mis gaan, horen ze het toch😏 En tja manlief vond als mijn ouders et wisten de Zijne et ook mochten weten 😉 Nog 1 week en dan echo 😍 Die buik gaat echt al harder dan bij de eerste PFf Toen liep ik met 20 week nog in gewone spijkerbroek maar hebt idee dat nu al opvalt😳 En mocht er een app groep Komen,, wil ik wel meedoen ma verwacht wel drukte hele dag door 😁 haha
Pinac, even nieuwsgierig. Omdat je met icsi zwanger bent geraakt ( toch?) heb je er wel aan gedacht dat je anders moet rekenen? Namelijk de dag van de punctie en daar twee weken bij optellen. Op freya is een rekenmachine die rekent vanuit ivf/icsi Misschien ben je dan net ietdje verder tenzij je dat al wist. Sterkte aan de dames die zo misselijk zijn. Hier blijft het bloeden. Het is niet veel, maar ook niet weinig. Beetje tussenin... De een na laatste dag van je menstruatie ofzo. Maargoed als het mis gaat: waarom heb ik dan geen buikpijn? En waarom komen er geen stolsels? Ik heb met 7 weken eens een mk gehad en dat was een mini bevalling met weeennen al...
alleen aan ouders en schoonouders rest pas na de echo schoonmoeder sprongen meteen de tranen in der ogen ze waren super blij morgen mijn ouders!
Zooo, dat is weer even veel bijlezen... @shendari, gefeliciteerd! @aardbei, konden we maar de tijd tot de echo overslaan . Voor een keer vind ik t niet erg. @lycos, mooie mvmtest . Volgens mijn Chinese geslachtskalender krijg ik een jongen. Ik ben benieuwd, maar persoonlijk maakt het mij niet uit. Die van mijn moeder klopte in ieder geval voor alle kinderen O_O... @pinac, die ongikrampen heb ik soms ook heel licht en branderig. Ik krijg dan gelijk gloeiwangen. Ook zo af en toe een steekje. @mamavsof, hopen dat je t deze zwangerschap beter uithoud. Ik had de vorige keer een zeer mooie vrijwel misselijkvrije zwangerschap. Alleen last van pastasauzen en brood... @marijke, ik snap je voorzichtigheid, maar is het niet handig om je alvast aan te melden omdat je anders nog langer moet wachten op een echo? @miss, voor jou is het dan helemaal lang wachten... 10 weken jeetje. Ik wil het nu eigenlijk al @MI87 ik weet het echt niet. Het is wel zo rot dat het zo onduidelijk blijft. Met een echo kunnen ze misschien nu niet het vruchtje zien, maar wel waar het bloed vandaan komt. Is het niet wellicht een idee om gewoon even de ha te bellen? Wie weet dat je iets voor elkaar krijgt. Gewoon voor wat duidelijkheid... Ik zou zeker gek worden. Ik ben kapot na vannacht wakker gelegen te hebben. Volgens mij toch een branderig groeispurtje van mijn baarmoeder (hoop ik). Net uit eten geweest, maar ik kon veel minder op dan normaal. Werd er ook een beetje misselijk van (van het vol zitten dan). Is op zich wel prettig, want ik ken mijn eigen grenzen normaal niet... Ik wil t hier in ieder geval geheim houden tot na de 1e echo, maar het liefst zelfs tot 12 weken, al merk ik nu wel dat het lastig is. Mijn moeder begint verdacht te worden dat ik geen thee meer drink en ik drink altijd thee.... @lijst, kletst iedereen van die lijst hier nog mee? De harde kern ken ik wel bij naam, maar ik zie ook namen die ik niet ken..
Ik ben nog niet zo handig hier.. Hoe krijgen jullie het voor elkaar iedereen persoonlijk iets te sturen. 😉 Vreemd @miss dat je pas met 10 weken terecht kan. Hier ook menstruatie achtige pijntjes. Dat maakt het wel spannend vind ik. In 2011 heb ik een miskraam gehad met 5 weken. Dat ging gepaard met hevige krampen dus ik durf er ook weinig van te zeggen MI87. Hier weet alleen 1 (zwangere) vriendin het. We willen sowieso wachten tot de eerste echo.. Whatsapp groep is wel een leuk idee. Hoeveel dames doen er mee?