@nathalieD mooi streepje hoor! zoiets had ik ook, ook zelfde test Hebben jullie al symptomen? Ik twijfel namelijk. was van de week al niet echt lekker, keelpijn, verkouden etc. Nu heb ik ook sinds gisteren zo koud en vandaag viel het echt op. Las dat het een symptoom kan zijn. bij me vorige zwangerschap kan ik me niet herinneren dat ik daar last van had!
Ik heb af en toe last van duizeligheid verder nog niets. Bij mij begon de misselijkheid de vorige keren met 6/7 weken.
Yep, al heb ik ze nu eerder (of herken ze eerder) dan de vorige zwangerschap - krijg weer maagzuur (nu gelukkig nog bij vlagen, de vorige zwangerschap de hele dag door) - Heb het koud (had ik bij de vorige zwangerschap ook) - soms licht in mijn hoofd
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje 2 oktober Lentefris: 34 jaar, 4e kindje Masrya: ... jaar, 2e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Staffie84: 30 jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje 5 oktober 6 oktober 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Afspraken! - -
Zo ben benieuwd of er nog veel bij komen! Bij me vorige zwangerschap had ik toen zelf 28 juli uitgerekend en toen werd het 25 juli bij de 10 weken echo... was dat bij jullie ook zo? Straks wordt het september en behoor ik niet meer in deze lijst zou zonde zijn!
Ik heb de testen van action, gister was het streepje even donker als vrijdag. Vandaag niet getest. Vk heb ik al gesproken (ging vrijdag met schoonzus naar de sauna en moest even weten wat veilig was) en ze belt me vandaag als het goed is voor een afspraak. Ik heb het ook de hele dag koud, bij nr 1 ook (jongetje, bij de meisjes had ik het juist warm) Ik ben misselijk vanaf zaterdag, vooral in de auto Gevoelige borsten, ze voelen ook heel vol (stuwinggevoel)
Het is wel erg rustig hier. Ik had bij m'n 2e zwangerschap juist dat ik een paar dagen werd terug gezet. Een late innesteling waarschijnlijk. Maar dat was wel raar want dan zou ik volgens de vk haar berekening al met 3 weken positief hebben getest. Nu wacht ik gewoon af. Ik ga volgende week de vk bellen als ik in ieder geval 5 weken ben geweest.
Volgens mij zit het niet goed dames Gisteravond veel bloed verloren en vanochtend een heeel licht streepje terwijl ik 2 dagen geleden nog een knaller had. Denk dat het helaas niet goed is gegaan...
Het is inderdaad nog vrij rustig hier maar komt nog wel denk ik. Sommige die rond deze tijd zijn uitgerekend weten het nog niet (denk aan 15 oktober of zo) dus even afwachten! Ohh koud bij een jongetje ilse1980? ik ben benieuwd! kan het me ook niet herinneren bij me dochter! Oh dus bij jullie werd het dus juist later? apart haha! ik heb het zelf berekend met een cyclus van 31 dagen.. dat was mijn cyclus meestal wel. maar ja wachten het gewoon af! Wilde ook volgende week pas de vk bellen, vind het best spannend weer! Hebben jullie het al aan iemand verteld? Ah wat erg lentefris! sterkte!
Hallo moedertjes, ik denk dat ik hier ook bij hoor Ik heb de test op 22ste gedaan, het streepje was niet super sterk maar ik ben niet ongesteld geworden dus ik heb ook niet meer getest. Volgens alle calculators ben ik op 1 oktober uitgerekend. Ik ben zelf 30, uit Rotterdam en dit zal ons derde zijn. Leuk dat hier ook heel veel moeders met "ervaring" zijn Ik denk om dit keer aan zwangerschapsyoga te doen. Iemand hier goede/slechte ervaringen mee? Hier was een vraag over VK, ik zelf dacht maar in week 8 te bellen, vroeger heeft het niet veel zin, eerste echo toch met 10 weken. Groetjes!
Welkom simkins! Gefeliciteerd! Hier geen ervaring met zwangerschapsyoga. Of ja kan je pas met 10 weken komen? Hier volgens mij al met 8 weken intake en dan proberen ze gelijk een echo. Eerst gewoon op de buik en als ze het niet goed zien inwendig. Dat weet ik nog van de vorige keer. Dan rond 10 a 12 weken weer een echo op de termijn vast te stellen. Apart dat elke vk praktijk het op zijn manier doet!
Bedankt aardbei1707 Het zou hier misschien ook zo zijn, maar mijn VK heeft geen echo in haar praktijk, dus wordt ik doorverwezen voor een echo naar star medisch centrum, en dat is officieel met 10 weken maar die eerste keer is altijd zo speciaal, ik kan niet wachten om te zien of alles goed is met het erwtje... ook benieuwd of hier nog iemand met een tweeling zal zijn
@ Lentefris, ohhh nee. Sterkte. @ Simskins, welkom! Ik werd ook op wat later gezet de vorige keer. Ik had het de vorige keer ook koud, maar het is toch echt een meisje geworden Zit wel weer een beetje in de zenuwen, vanmorgen heel licht bruin bloed verlies. Ik was er de vorige zwangerschap ook bekend mee, dus weet dat ik niet meteen paniek moet voelen. Maar heb ook iets meer hoofdpijn, dat is voor mij geen goed teken, want juist tijdens de vorige zwangerschap en de afgelopen 2 weken kenmerkte zich door geen hoofdpijn te hebben. Vind het dus wel weer even spannend
@kh82, hoe vaak heb je gewoonlijk hoofdpijn dan? Probeer niet te veel over na te tobben, misschien komt het nog allemaal helemaal goed