Ik hoef niet op een ander topic trouwens. T' is hier gezellig zat! Voor mij ff geen fb of whatsapp erbij. Wordt me ern beetje te onoverzichtelijk. Ml87: die zwangerschapsverschijnselen gaan wel onverminderd door! Dat is wel weer hoopgevend! Alhoewel het mij bere-irritant lijkt om als nog met mvb te lopen klooien.
Hoi WhatsApp lijkt mij wel leuk ik heb de hele dag al hoofdpijn en last van mijn rug lekker optijd in bed vanavond en lekker uitrusten ik heb gisteren nog een digitale test gedaan en er stond nog steeds 2-3 Vandaag weer een digitale gedaan want wou de 3+ zien en jaaaaaaa hoor eindelijk maar toch na 8 dagen de 3+ in beeld ben helemaal blij want dan loopt mijn hcg tenminste goed op wel heb ik even flink lopen rekenen en denk dat ik vandaag 5 weken en een dag zwanger ben ik laat hem hier nu op staan als ik zekerheid heb dan verander ik hem wel weer maar voor nu laat ik hem zo staan gr
Babykamer beginnen wij ook niet te snel aan. Nu zouden we die kamer toch al opknappen dus misschien dat we daar wel binnenkort mee gaan beginnen. Maar qua meubels enzo mooi marktplaats hoor, geen behoefte daar veel geld aan uit te geven. Schaffen jullie alles wel nieuw aan? Dus wel echt symptomen nog MI, dat is goed teken! Ik zit nog in de PCOS en zwanger wordt club en lees mee in m'n oude pcos clubje maar daar gaat t niet zo snel.
Hey meiden, Kom mij ook melden. Twee februari voor het eerst getest en het loopt mooi op. Ben volgens mijn berekening op 11 oktober uitgerekend. Heb twee oudere zoontjes en één van bijna acht maanden Ben voor FB! Is er al een groep aangemaakt? Heb al een beetje bijgelezen, maar zal dan vanaf nu reageren. Nog geen afspraak bij verloskundige. Wil volgende week huisarts bellen.
@mammiev6, thanks. Het gaat nog goed als t zo blijft is het ook geen drama, het moet alleen niet erger worden. @pascalle, als je straks een echo gehad hebt wordt je toch weer vooruit of achteruit geplaatst @pinac, ik denk dat ik ook dingen van marktplaats ga halen qua meubels en dan gewoon een likje verf. Matras, kleding (newborn), badje en verzorgspullen ga ik wel nieuw kopen. Ik vind voor een pasgeboorne niet fris voor mijn gevoel als het tweedehands is. @najade, gefeliciteerd! @hier, zometeen naar een feest van een vriendin toe. Best zin in, zeker omdat ik haar al een tijdje niet gezien heb. Ergens wil ik haar al heel graag van mijn zwangerschap vertellen, maar ik hou nog even mijn mond dicht.
Hoi Meiden, Er is weer lekker veel gekletst!! watsapp en facebook hoeft van mij ook niet Vind het hier prima! Vanmiddag tegen mijn ouders gezegd. ze vonden het super leuk! ons ma moest een traantje weg pinken Wij gaan morgen even kijken bij iemand voor de babykamer.. echt een super mooie baby kamer voor 250 euro! We hebben wel gezegd dat we het pas echt willen kopen als we de 1e echo hebben gehad maar dat vonden ze prima haha als ik die nog niet was tegen gekomen had ik dat nog niet gedaan hoor dan hadden we nog wel ff gewacht maar vonden het zonde om te late lopen. Misschien vinden we het morgen in het echt helemaal niet mooi haha kan ook nog! nu heerlijk een turkse pizza gaan eten!! Mmmmm
@MI87, jeetje wat een onzekerheid! Hoop dat t meevalt! @slapen, geen probleemnhier. Wel wat vaker wakker maar slaap dan bijna direct weer. Slaap ook veel vroeger als normaal @mloes, gefeliciteerd! @najade, jij ook van harte! @babykamer,ons jongwte zoontje slaapt nu nog in de babykamer. Als alles goed loopt gaat die bij zijn grote broer op de kamer en gaan we de babykamer enkel verven en accesoires etc veranderen. hier vandaag nog een tesje gedaan siperblij want de voorgaande keer is ie nooit zo donker geweest, geeft weer beetje extra hoop
Welkom najade, gefeliciteerd! @ Ilse: wat leuk! ik kan ook niet wachten om het mijn ouders en schoonouders te vertellen, ze kwamen net op de koffie en dan is het zoooo moeilijk om m'n mond te houden! Wij willen wachten tot na de 8 weken echo, nog twee weekjes dus. Ik heb ook een feestje vanavond. Ik zie er wel tegenop, normaal ben ik best een feestbeest. Het valt echt op dat ik geen alcohol drink. Denk dat ik het maar op grieperig gooi en dus geen zin in alcohol. Vooral mn beste vriendin zal me niet geloven (ze weet dat we met de pil gestopt waren) Maargoed... Ik zal blij zijn als we de 12 weken gepasseerd zijn zodat het van de daken geschreeuwd kan worden Wat betreft de babykamer, we willen geen complete slaapkamer in een serie/stijl! Ik ben meer van het oud met nieuw combineren.. Dus binnenkort kringloopwinkels afstruinen en meubeltjes opknappen, zo leuk en het geeft dan echt een persoonlijke touch
@lycos, ik moet morgen werken en ik sta achter de receptie mensen te ontvangen, dus ik kan het sowieso niet maken om daar brak te staan. Goed excuus toch (eigenlijk wil ik nu alweer slapen )
Voor de dames met een feestje: zeg dat je een blaasontsteking hebt en aan de antibiotica bent! Dan mag je geen alcohol Hier word mijn ventje in zijn slaapzakje gehezen, flesje erin en tegen 7 uur hebben wij hem al vaak op bed, netjes aan het slapen. Wel lekker hoor! En door tot de volgende ochtend 6 uur! Dan weer een fles en dan slaapt hij direct weer door tot half 8/ 8 uur. Fijne avond iedereen. Hmmm dat afzijdig houden lukt me nog niet zo
Hoi meiden, Jeetje wat is er weer lekker veel geschreven vandaag ☺. Wij hebben nog de kinderkamer van de jongste in een hoekje op zolder staan. Daar hoeven we in iedergeval niet naar om te kijken. In de zomer word eindelijk de zolder verbouwd en dan eindelijk nieuwe dakkapel. Dan gaat de oudste naar zolder en hebben we een kamer vrij. Maar de eerste aantal weken slaapt de kleine in onze kamer in een wiegje. Hebben we bij de andere twee ook gedaan en vond het ideaal met de borstvoeding. Lekker makkelijk en ik vind het zo gezellig. Vandaag voor het eerst met mijn hoofd boven de wc gehangen, dacht echt nu gaat hey beginnen met overgeven. Gelukkig bleef alles netjes binnen. Nu alleen nog zo'n vieze misselijk makend smaak in mijn mond .
Gefeliciteerd nieuwkomers! Ook hier vanavond een feestje en ik ben Bob ,dus heb geen smoesje nodig! Onze zoon gaat op een nieuwe kamer om plaats te maken voor de baby. Ook al heb ik 3 positieve testen gedaan (licht streepje) Ik blijf het spannend vinden. Morgen nog 1 testje doen en dan zijn ze op. Hopelijk dan een dikke vette streep! Ik heb nu al het gevoel dat mijn broek niet lekker meer zit.. Dat zal wel tussen mijn oren zitten. 😊
Was vanmiddag aan het paardrijden en dat was niet fijn met pijnlijke borsten haha. Best irritant, van de week naar eens kijken om goede sport bh. Nog nooit last van gehad, ze beginnen ook te jeuken, fijn haha. Feest ze vanavond voor de feestvierders, wij doen lekker lui bankhangen.
Pinac: Lijkt me inderdaad een pijnlijk gebeuren dat paardrijden. Laana: hopelijk een dikke, vette streep inderdaad! Hier ook lekker bankhangen, wie is de mol terug gekeken en ik duik lekker op tijd m'n bed in!
Wij hebben ook een feestje gehad vannacht (zelf drank meenemen). Ik had alcohol vrij bier in lege light-bierflesjes gegoten. Is goed gegaan! Alleen is er daar wel 1 flesje achtergebleven (vond het zo stom om dat ene flesje weer mee naar huis te nemen, staat een beetje raar). Gelukkig drinkt bijna niemand light bier dus zullen ze het daar wel op gooien mochten ze het drinken... Haha Was wel blij dat ik dat had gedaan want er kwamen allemaal Franse kaasjes op tafel die ik niet kon eten, als ik ook niet had "gedronken" was het meteen duidelijk geweest denk ik! Sorry ben erg druk met van alles vandaar dat ik niet heel veel online kan zijn maar lees het altijd bij!
Zo zo heel wat feestjes! En hoe verging het de andere dames? Nou hier ben ik gistersvond super misselijk geworden. Heb een paar keer lopen spoken. Emmer gehaald. Pfffff Nu lig ik op bed met thee en beschuit. Langzaam opstarten. Het bloeden is gestopt. Heel gek. Gisteren werd het al minder. Gisteravond oud bloed en nu nog niks. Maar kan zomaar weer terug komen. In ieder geval denk ik wel dat ik nog steeds zwanger ben gezien dat ik me steeds beroerder ga voelen. Ben erg benieuwd of er wat zit aan poliep...soms denk ik...misschien waren net er twee waarvan ik eentje ben verloren? Maar ja geen stolsels gehad. Spannend spannend!
Gisteravond geen vragen gehad over waarom ik geen alcohol dronk, dus geen excuus hoeven gebruiken . Ik was echt kapot toen ik thuis kwam. De treinen reden wederom weer niet dus moest weer moeilijk doen om thuis te komen. En uiteraard vanmorgen wakker met darmkrampen en misselijkheid. Ik begin er bijna aan te wennen... @pinac, ja paardrijden en pijnlijke borsten gaan niet samen. Misschien als je je borsten inbind dat t dan minder pijn doet @ luna, dat is ook best een slim idee. Waar ik heen ging was er al drank, maar gelukkig ook jus en water. Zou jij dan t verschil proeven tussen alcoholvrijbier en gewone lightbier. Ik proef wel het verschil tussen bieren, maar zonder alcohol merk ik niet..
@Marijke, wat een knaller zeg! Zo zie ik ze zelden. @MI: bij mijn vorige zwangerschap had ik ook veel bloedingen en buikpijn. Bloedingen waren wel zonder stolsels. Via de huisarts mocht ik toen naar het ziekenhuis en had mijn eerste echo al met vijf weken. Ben toen tot de tiende week bij de gyn geweest, daarna mocht ik over naar de vk. Tot aan de zestiende week heb ik bloedingen gehad. Maar later vooral veel bruin. @ feestende meiden: fijn dat niemand wat gemerkt heeft @pinac: dat klinkt inderdaad pijnlijk, maar wel een goed teken haha Hier ook kamertje via mp. Maar wil wachten tot geslachtsbepaling. Of ik moet iets tegenkomen wat ik niet kan laten gaan. Ik kijk al wel stiekem. Mijn symptomen zijn tot nu toe redelijk gelijk aan vorige zwangerschap. Heb het koud, maar in de nacht zweet ik me dood. Opgezette darmen. Geen zin in koffie. Heel vergeetachtig. Beetje nerveus. Gelukkig niet zoveel buikpijn als de vorige keer en nog geen bloed. Had wel op dag 19 instellingsbloeding. Fijne zondag iedereen!