1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Haha dat is ook niet echt iets, staand plassen:cool:

2. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shendari: sterkte! Voor de zekerheid vk bellen!

Aardbei: ik heb ook maar 1 test gedaan ;)

3. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    K doe ook mee aan mvm. Vandaag is de eerste urine-opvang-dag
    Het valt me niet tegen. De geur uit de flessen ruik je amper als je de opening van je fles van je af houd. Het plassen in de maatbeker gaat ook prima.

Ik vind mvm een mooi initiatief. Zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen niet mee te doen, alleen omdat de lucht uit de flessen me niet bevalt? Daarbij; Zoveel extra werk is het niet :)
    Iedereen met een kinderwens moet deze in vervulling kunnen laten gaan en daar draag ik graag mijn steentje aan bij.

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Aardbei: ik heb twee testen gedaan, dag 26 van de cyclus (lichte streep) en dag 28, knaltest.
    Afgelopen vrijdag is mvm hier geweest met nog een testje.. Dikke knaller :D

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Oke dank jullie wel!

@mie88 en lycos jullie kunnen wel gewoon normaal in die kan plassen?

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Mvm: ik doe ook mee en inderdaad die kan is erg groot. Ik moet staand plassen hahaha
    Niet ideaal maar goed. Ik vind het fijn om iets te kunnen doen voor vrouwen die pregnyl nodig hebben om hun kinderwens in vervulling te laten gaan.

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Shendari, weet je het zeker?
    Ik ben namelijk ook niet zeker. Of is het echt overduidelijk mis?

8. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik had mij ook aangemeld, sorry dat ik niet eerder reageerde! Ik ben zelf 30, het is mijn 3e kindje en 4e zwangerschap. Ik ben zelf nogal overweldigd de afgelopen dagen. Dat je wereld in zon korte tijd zo op zijn kop kan staan, blijft vreemd. De eerste dagen dat ik wist dat ik zwanger was, was ik alleen maar aan het googelen en doodsbang voor een miskraam. Ik tel de dagen bijna dat ik naar de VK mag, en dan voor de echo.

Deze zwangerschap was vrij onverwachts voor ons, net als de vorige die toen helaas eindigde in een miskraam. Daardoor ben ik nu bij vlagen ontzettend gespannen, gestressed en vrijdag had ik echt een paniekaanvalletje van het idee dat ik een miskraam kreeg. Mijn vorige zwangerschappen was ik zo relaxt en geduldig... en nu....? Pfff, de dagen duren lang af en toe!

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Hoe doe ik dat met die lijst trouwens?

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Dat heb je mooi gezegd Lycos en zo denk ik er ook over. Ik heb ook pregnyl nodig gehad op zwanger te worden en heb gelezen dat ik sommige ziekenhuizen er een zwaar tekort aan is. Zo kan ik wat terugdoen en ook als ik zo zwanger was geraakt had ik zeker meegedaan. Maar het is ieder z'n eigen keuze, maar zo denk ik er over.

Wacht echo 20 febr. af en geef me dan op als het goed is. Dan ben ik een dikke 6 weken zwanger.

11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Gewoon kopiëren en aanpassen Nell!

Wat leuk, we zijn precies even ver!

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Spannend zeg :). Wanneer mag jij naar de VK? Of ben je al in de mallemolen?

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik heb de 20ste echo in het ziekenhuis en geloof dat ze met 8 weken nog een keer doen. En daarna naar VK maar die kun je pas bellen na 6 weken staat op hun site.

En jij?

14. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Nell! Ja spannend hé! Ik heb ook een keer een mk gehad, je bent niet meer zo onbevangen als daarvoor.

Met hoeveel weken krijg jij nu je eerste echo?

Ik plas nu niet voor mvm. Ik zie dat met die pubers hier in huis niet zitten. Ik wil het graag nog geheim houden.

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Jeetje ik ben weer een dag werken en ik moet gelijk een half boekwerk lezen :D

@miss28, die mensen die weten dat altijd wel goed te linken aan een zwangerschap heh. Gelukkig kan iedereen gewoon wel eens zeggen dat je die keer geen zin hebt om te drinken.

@pinac, haha je bent nu testverslaafd :p. Fijn dat je streep nu weer donkerder is, maar uiteindelijk kan hij niet nog donkerder hoor ;)
    Ze zijn bij jou wel lekker vlot met de echo :)

@pascalle, zal allemaal wel goed komen. Gewoon lekker wachten tot de echo.

@luna, een verwaarloosbaar verschil dan

@shendari, nee toch :$ . Zo rot! Heel veel sterkte!

@lycos, een blaasontsteking is niet zomaar weg, dus je zou die smoes nog wel een weekje kunnen gebruiken. Daarna moet je wat nieuws verzinnen :p

@marijke, dat hoesten heerst heel erg dus ik zou je niet teveel daarover stressen.

@mammiev6, gelukkig jij ook maar 1 test, ik dacht even dat aarbei en ik apart waren. Wel is het zo dat mijn eerste test al een knaller was...
    Je kinderen weten ook nog niet dat je zwanger bent?

@Nell, ik snap je stress. Helaas is stressen niet goed en je zorgen maken zal het verloop ook niet veranderen. Dit probeer ik mezelf in ieder geval elke keer voor te houden want dat is de waarheid.

Er zit nog steeds een spiertje vast in mijn nek, erg vervelend...
    ik heb hier een blanco vrolijk hardcoverboekje die ik gebruik voor het bijhouden. Wellicht dat ik na een goede echo ook een 9maandenboek koop, maar tot nu toe voldoet dit wel
    @MVM, waar lever je die flessen dan in? Ik kan die flessen namelijk niet voor de deur zetten buiten... En woon ook niet in een flat dus dat kan ook niet...

16. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Hey dames,

Hier een beetje in paniek!
    De hele dag heb ik al buikpijn! Krampen ( ongesteldheid buikpijn)
    Sinds 2 uurtjes echt erge buikpijn...kkomt en het gaat....maar ook wat roze verlies!
    Geen idee wat ik moet doen! De vk bellen? Of morgen vroeg gynaecoloog bellen?nee

17. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @pinac: Ik ga de 20e naar de VK en heb dan in de week van 8maart ergens de echo. Dat is dan in ergens na de 8w3d echo, eerder mogen ze hem niet meer geven. Dus nog 4 weken wachten op de eerste zekerheid.

Ik heb de neiging om elke week een test uit te gaan voeren om te kijken of het nog steeds zo is. Mja of dat nou stressverminderend werkt 😜?

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik heb echt geen idee 2moekes maar in ieder geval sterkte, hoeft niet meteen ergste te zijn hoor!

Wat houden jullie precies bij?

Nou ik heb een keer 3 of 4 antibiotica kuren achter elkaar gehad voor blaasontsteking die niet weg ging, dus die smoes kun je wel paar weken gebruiken hoor 😜

Ik heb nog aardig wat van die test dipdingen liggen die tot de zomer houdbaar zijn dus dan mag ik 1x per week testen tot de echo van mezelf haha

19. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @2moekes, dat klinkt helemaal niet fijn! Je mag de VK altijd bellen voor advies dus als je dat prettig vind zou ik dat zeker doen. Je kunt denk ik alleen maar afwachten? Heel veel sterkte gewenst!

20. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook de hele dag honger? Ik vreet gewoon ipv eet :D
    Ik ben ook vreselijk moe! Kan de hele dag wel slapen. Dit herken ik niet van de vorige zwangerschap.
    @ 2moekes, als je het niet vertrouwd, gewoon bellen. Daar zijn ze voor.
    @ Nell, hopelijk voel je je gauw wat rustiger. Ik ben niet echt aan het stressen, maar durf ook nog niet te hard juichen! Ik weet niet waarom:(
    @ Lovare. Bij ons is achter het gebouw van de vk een soort kast waar je de flessen van mvm kunt brengen en halen, misschien dat bij jou in de buurt ook een plek is waar je dit kan doen..

Deel Deze Pagina