Ah nee 2moekes wat irritant!! Ik duim voor je en hoop op goed nieuws vrijdag! Ik heb de lijst aangepast, kwam er net achter dat ik bij de intake ook een daterings echo heb . Nog steeds wel 5 weken wachten
@luna; dat duurt nog wel heeeeeel lang! Hier nog geen misselijkheid te bekennen. Ik had wel zojuist (ik eet altijd Brinta smorgens) een blehhhh gevoel toen ik mijn Brinta at. Heb ik normaal nooit.. Ik moest echt wurgen om alles naar binnen te krijgen Nu vroege dienst, daarna weer eens sporten! Ben hele week niet geweest ivm drukte en vermoeidheid. Wil het toch wel bij blijven houden zeker de eerste maanden. Ben drie keer gaan uiteten deze week
Goedemorgen dames! sinds gisteravond een zeurderig gevoel in mn onderbuik, kon er bijna niet van slapen! iets om mij zorgen over te maken?
@catlady, als het niet echt pijn doet, dan zou ik me geen zorgen maken. Kunnen je banden namelijk zijn. Whoehoei, ik heb een nacht doorgeslapen en ben niet misselijk wakker geworden. Dat is wel even heerlijk voor een keertje.
Ahh Lycos hopelijk blijft het hierbij en zet het niet door tot misselijkheid. Ik heb weleens een weeïg moment maar het zet tot nu toe niet door gelukkig. Ik ga vanavond ook maar weer eens naar de sportschool! Catlady ik heb dat ook weleens, een zeurend gevoel maar geen pijn. Meer een "aanwezige baarmoeder" haha. Zolang het daar bij blijft maak ik me geen zorgen, er gebeurt tenslotte van alles in je baarmoeder, dus het lijkt me niet abnormaal? Yay Lovare, hopelijk blijft het nu zo (een mens kan hopen toch )
Ben jaloers op degenen die niet beroerd zijn hoor. Dit is echt niet leuk. Lig alweer de hele ochtend boven een emmer en nu voor het eerst even het gevoel dat ik niet ga overgeven. Dus knabbel aan een appel. Mannetje ligt in de box. Ik kan slecht overgeven ook. Gaat bij mii niet makkelijk pfffff Hoe komen jullie de ochtend door meiden?
@MI, balen dat je zo misselijk bent... Hopelijk houd het bij jou snel op @luna, jaaa, dat zou betekenen dat mijn darmen eindelijk een beetje gewend zijn Sportschool is inderdaad geen gek idee. Ik werk op een sportschool en ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet zo'n zin heb om zelf te sporten omdat ik er al vaak voor mijn werk zit... Zelfs mijn brinta gaat er deze ochtend goed in.
O verschrikkelijk, bah. Ik heb een kotsfobie geloof ik, heb ook al 20 jaar niet gekotst. Dus hoop ontzettend dat dit mij bespaard blijft.. Nou werktijd, weekend gaat ook veel te snel..
het is ook geen pijn gelukkig! jouw omschrijving klopt precies haha een aanwezige baarmoeder! ik ben weer gerust gesteld
Hé 2moekes hoe is het nu? Ik ben benieuwd en ik duim voor je! Hier vanmorgen geen extreme misselijkheid, maar wel tegen heug en meug iets eten en dan gaat het weer voor heel even goed. Overigens kan ik erg goed kotsen, maar dat is me nog niet gebeurt! Ik weet wel bij andere zwangerschappen dat de piek van misselijkheid bij week 10 lag. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar inderdaad weten onze oudere kinderen het nog niet. Ze zijn wel de eerste die het mogen weten, maar nu nog niet. Ik wil eerst graag zekerheid. En ze kunnen hun mond er denk ik ook niet over houden. Dat is logisch en wil ik ook niet van ze vragen.
Goedemorgen meiden, @2Moekes, hoe gaat het met je vandaag? Hier is de misselijkheid flink toegenomen. Gister kwam het er echt gewoon uit. Stonden 2 kinderen met grote ogen naar me te kijken . mama heeft de griep hebben we er maar van gemaakt. Vind het zo verschrikkelijk. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik het tot aan de bevalling aan het kotsen. Hoop zo dat het nu niet gaat gebeuren. Toen was de emmer mijn beste vriend, dat ding ging overal met me mee. Hier weten de kinderen ook nog van niks eerst wachten op een goede echo en dan gaan we het ze vertellen. De jongste is pas 3 en ik weet niet of zij het dan goed snapt wat er allemaal gaat gebeuren. Aan de andere kant ze is echt een poppen moeder der baby born gaat overal mee naar toe. Ik ga hier maar beginnen met mijn strijkgoed.
Hoi heb vrijdag bloed laten prikken net uitslag gehad Hcg was 2725 Weten jullie wat dit betekend? hoelang zwanger enz gr
@2moekes, hoe is het vandaag? Fijn dat je serieus wordt genomen. Hier ook buikpijn en net even wat bruinverlies. Ik had het met de vorige zwangerschap ook. Denk dat het bij de reiniging van de baarmoeder hoort. Daarentegen ben ik niet misselijk en geen pijnlijke borsten. voor de lijst: dit is mijn vierde kindje, niet de derde
Goedemorgen dames! oh nee het is al bijna middag Hier vannacht erg goed geslapen, geen last van de jeuk gehad en uitgeslapen tot 8 uur, toen werd me dochter wakker! en moet zeggen dat bij mij de misselijkheid pas later op de dag komt opzetten. sochtends tot nu toe dus nog niets. Wij hebben mijn dochter ook nog niets gezegd over de baby (ze is 2,5) maar soms vertel ik wel dat ze grote zus wordt maar dat snap ze toch nog niet haha maar als ik zou zeggen baby in de buik dat dus wel, en je weet nooit waar ze dat dan ook gaat zeggen! @2moekes ben benieuwd hoe het met je gaat vandaag. Wat eten er trouwens veel brinta in de ochtend hier dus ook maar dan wel de appel en rozijnen variant!
@aardbei, blegh ik hou niet van rozijnen door mijn eten. @pascalle ziet er uit als een giede bloedwaarde Hier nu lekker in de theaterzaal pauze houden en voel me tot nog toe vandaag kiplekker. Heerlijk zo'n lichamelijk rustige dag. Ik moet alleen vandaag wel veel piesen...