@ Laana, haha herkenbaar. Ik fitness 2 keer per week, ben nog niet heel lang bezig dus heb half google alweer afgezocht of je wel kan fitnessen als je zwanger bent.... Zoals het er nu uitziet word de baby geboren in de herfstvakantie hierzo... dat vind ik best een pittig idee!
Bah ik heb het ook een beetje gehad voor vandaag. Last van mijn rug, hoofdpijn.. Net stad ingeweest na het werk voor fatsoenlijke bh's, heb verrekte zere borsten en ze groeien ook volgens mij. Kom ik thuis pas ik dus ook niet eens meer in min standaard maat..pff. Nu ff moe op de bank, vanavond hondenclub en het regent (is buiten). Heb echt geen zin, maar dan voel ik me weer schuldig naar de hond haha. Weten jullie dit.. ik moet woensdag naar manueel therapeut voor mijn rug, mag dat als je zwanger bent?
@pinac: ik zou het niet weten van die maueel therapeut... Ik zou het aan diegene vragen, die zal het wel weten! Balen van die bh's, nu Moet je weer terug. Ik was van de push ups maar dat willlen mijn borsten echt niet meer dus ik moet ook gaan shoppen!
@Laana; Ik heb vorige week ook niet gesport door de vermoeidheid, maar ik moet van mezelf wel weer wat vaker gaan. Ik heb sinds ik zwanger ben een hoop vreetkicks, dus moet die toch een beetje compenseren @Lovare; fijn dat je vandaag een goed dagje hebt, mag ook wel eens @2moekes; ik ben benieuwd hoe het met je gaat! @aardbei, haha leuk! Ik kan me voorstellen dat je het aan je dochtertje heel snel wil vertellen... @Nell: bij ons is de herfstvakantie dit jaar later (het zuiden) enige dingetje is dat mijn vriend en ik ook allebei begin oktober jarig zijn..
@pinac; ik heb ook geen dus flauw idee van die manueel therapeut. Ik zou even bellen voor de zekerheid
@nell, je kan gewoon sporten wanneer je zwanger bent. Alleen opletten met buikspieroefeningen en rugspieroefeningen. En niet te zwaar sporten als je het hiervoor ook niet deed. In ieder geval ik nu niet meer zwaarder gaan sporten dan je deed. Dat is wat ik lees en om mij heen hoor op het werk. @laana, ik ben ook moeier dan normaal, maar het schijnt je toch extra energie te geven. Met fitnessen bedoel ik eigenlijk zwemmen @pinac hier ook pijnlijke borsten, maar vooral s avonds voel ik ze het ergst. En springen/rennen is ook niet prettig merkte ik vanmiddag Laat staan paardrijden @lycos, ja heh en het gaat nu nog steeds goed, op de verrekte honger na. ETUH
hoi ik zat eerst in het topic van 16 tot 31 oktober. vandaag bloeduitslag gekregen en dokter zei nu 13oktober -ik had eerst 17 uitgeteld..
@lovare: thanx! De buikspieroefeningen gooi ik er helemaal uit, ik a me meer focussen op conditie en de bekkenspieren ipv spieren kweken. Dat komt daarna dan wel weer (als ik stop met de borstvoeding dus dan zijn we ook alweer een tijdje verder ).
Hai! Hier een soort laveloos op de bank..pff..dagje gewerkt en dan is mijn energie wel op. Poeh. Prettygreen: leuk, gezellig. Kom erbij! Pascalle jij kreeg ook al een bloedtest. Hebben jullie dat om bepaalde redenen gehad? Ik heb er verder eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. Pinac: wel balen dat je shopactie niet het goede resultaat had. Zeker nu op dit moment je alles net wat meer moeite kost. Ml en moedervanvascosofi: jullie zijn wel erg beroerd. Lijkt me vreselijk. Succes! Ik moet morgenochtend naar ha voor bloeddrukcontrole. Ik heb wel het idee dat het nu goed zit. Nell: knap hoor dat sporten! Ik heb er nu ff geen puf in. Ik hoop wel voor de herfstvakantie te kunnen bevallen. Moet er niet aan denken dat iedereen thuis is alle dagen. De andere 5x ben ik vroeger ingeleid vanwege die bloeddruk. Dus zoiets zal het nu ook wel worden.
Hier ook geen sporter, maar ben ik nooit geweest ben alles zo beu! Nou hier toch voortaan maar me mond houden tegen dochterlief. ze begon zelf opeens al over zusje, oeeps! morgen gaat ze naar me moeder en als me moeder het opvalt zeg ik gewoon of ze bedoelt soesje die heeft ze van het weekend op en vond ze zo lekker haha! en verder houden we dus toch even ons mond tegen haar! @pinac ik heb ook geen idee van die manuel therapeut maar lijkt me wel dat hun daar zelf van op de hoogte zijn en anders even googlen? Leuk PrettyGreenEye kom gezellig hier kletsen! Hier gaat het redelijk met de misselijkheid tot eind van de middag dan komt het weer op zetten en nu nog steeds wat last van
@PGE, welkom, oh wauw lekker een stukje vooruitgezet dan @Nell, graag gedaan . Ik heb in ieder geval geen energie meer om vanavond ook nog te gaan zwemmen. Deze dag was veel te lang... @mammiev6, ik hoop ook niet in de herfstvakantie. Of op mijn eigen verjaardag Ik ben zelf namelijk ook van oktober en ik hou niet van verjaardagen delen, dat voelt zo goedkoop. Helaas gaat dit verdacht veel richting mijn eigen verjaardag...
@aardbei dat is een goed woordspel hahahah. Jammer dat je misselijkheid zo blijft hangen. Ik ben bang dat die van mij misschien ook komt met ongeveer 10 weken...
Nee, dubbele verjaardagen hebben we genoeg. Ik heb 2 zoons op dezelfde dag jarig. Zijn wel van eind september, laten we daar nou geen driedubbele van maken Maar goed, mijn ervaring leert dat het zich weinig goed laat plannen haha.
Oh ik hou van dubbele verjaardagen haha. Grote familie en dan ben je elke keer net een inkoopster en serveerster. Afgelopen jaar waren we op vakantie, kwamen we makkelijk af haha. Dan moet ik het woensdag de therapeut maar vertellen. Vertellen klinkt nog heel eng haha, bang dat het dan misgaat ofzo, slaat ook nergens op. Hondenclub afgezegd, ter compensatie lang stuk met de hond gelopen dus zo na m'n bakkie thee lekker douche en op bed. Hoe is het met de dames die war bloedverlies hadden? Dan maar aan de soesjes aardbei haha
Haha klopt, ik denk dat we weinig te kiezen hebben. Ik ben al gewoon ontzettend blij dat ik zwanger ben en ik ben nog blijer als alles goed gaat en er een mooi gezond kindje op de wereld komt
Inderdaad pinac en lovare; laten we hopen dat het bij ons allemaal goed gaat en dat we een gezond kindje op de wereld mogen zetten
Jaa PGE gezellig!! onze 2 zoons zijn op verjaardagen van ml oom en mijn oom geboren dus wie weet weer ohh nee niet in herfstvakantie please.... maar ja anders is t zo krijgen er hopelijk.iets moois voor terug Ik kan naast bijna niks eten nu ook bijna niks drinken... vind al het drinken vies... zelfs gewoon water... Nu veel thee met honing,.wat ik voorheen NIET luste, en cola Vandaag veel drukkende pijn, soort spierpijn, in mn bovenbuik, net onder mn borsten, denk van al het hoesten en niezen
@Marijke, zal je middenrif wel zijn. Als die niet goed getraind is kan dit door het hoesten beurs aan gaan voelen. Cola moet je trouwens niet te veel van drinken hoorde ik toen mijn nicht zwanger was en ook met groene thee moet je helaas oppassen. Hier had ik vandaag enorme trek in appelsap, dus waarom niet. Net even een pak appelsap gekocht omdat ik toch al brood moest kopen en ik er voor vertrek ook nog achter kwam dat mijn groente ook alweer op is. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik moeite heb met groente eten nu. Ik heb er gewoonweg geen trek in en als ik het eet dan gaat het moeizaam. Terwijl voorheen was ik wel een groot groente eter. Nu alleen maar behoefte aan pizza, patat en aardappel.. Alles met veel koolhydraten. Waarschijnlijk omdat ik continu honger heb...
Hoi. Ik wil me graag bij deze groep aanmelden. Ik heet Angelique en ben 35 jaar. Dit is mijn vijfde zwangerschap en vierde kindje. Ik ben als het goed is 9 oktober uitgerekend. Ik heb 2 meisjes van 7 en 11 jaar en 1 jongen van 9 jaar. Mijn eerste zwangerschap is bij 11 weken geeindigd in een miskraam helaas. Mijn 3 oudste kinderen komen uit een eerdere relatie en met mijn vriend verwachten we nu dit wondertje. Mijn vriend heeft ook al een zoontje van 3 jaar. Dus dat wordt straks met 5 kinderen een gezellige drukke boel. Morgen heb ik mijn eerste echo en afspraak met de gynaecoloog omdat ik een longembolie heb. Ze willen dan kijken of er een goede zwangerschap te zien is. Zo ja, dan moet ik dagelijks fragmin gaan spuiten. Spannend dus...