1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proudmama: ook van harte welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    vannacht nog eens goed geslapen.. alle stress en twijfels zijn weg nu.. dus het slapen gaat beter hier.
    wat stom dat je zo raar droomt en.niet kan slapen.. we moeten nu al slaapreserves maken om over 8maanden op te gebruiken ;)

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vannochtend alleen maar overgeven. Heb even flink gejankt voelde me zo schuldig tegenover mijn ventje. Die was vrolijk als altijd. Mijn oppas was ziek. Uiteindelijk mijn moeder gebeld en die heeft Levi opgehaald. Misschien gaat het vanmiddag beter. Nu lig ik stilletjes in bed. Mijn eerste partje appel dat er nu in blijft in mijn maag.... Maar ik kan even niet voor mijn manneke zorgen. Pffff bij Levi ook flink beroerd geweest maar hoefde nooit over te geven.

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Welkom proudmama en gefeliciteerd!

@2moekes ah wat ontzettend balen zeg! :( hoop voor jullie dat het de volgende keer wel lukt! Sterkte!

@MI87 vervelend dat je je zo ontzettend beroerd voelt:( hoop dat het snel beter gaat! vandaag ziek gemeld?

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Welkom nieuwe dames!

balen dames die zo brroerd zijn ach t is voor n goed doel moet je maar denken ;)

hier behalve geen eetlust echy nergens last van wat ik ook weer eng vind... vanmorgen nog een laaste zwangerschapstest gedaan en teststreep was duidelijker dam controlestreep

6. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ml87: oh, wat heb jij het te pakken...wel extreem. Kan je er nix tegen gebruiken? Misschien ben je wel misselijk voor 2..

Hier was mijn bloeddruk acceptabel, dus mag nu afwachten tot de eerste afspraak bij de gyn. Duurt nog 16 nachtjes..

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat vervelend die beroerdheid MI, rust maar goed uit vandaag!

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Hier word het ook alleen maar erger met de misselijkheid:( nu alweer last van zo'n leeg boerend gevoel gedsie... en dan zeggen ze dat elke zwangerschap anders is nou hier tot nu toe niet hoor, had dit precies zo bij me vorige zwangerschap..
    baalt wel een beetje:(

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @MI87 ik was zelf zwanger van nr 2 toen nr 1 net 3 maanden was. Nr 1 heeft tijdens de zwangerschap redelijk vaak gelogeerd bij opa en oma omdat ik er doorheen zat (vooral op t einde met bekkenklachten). En na de bevalling zat ie om de 2 uur in de box overdag omdat ik nr 2 weer moest voeden. En nu (6 jaar later) weet ie er niks meer vanje hoeft je niet schuldig te voelen naar Levi! Komt goed. Sterkte ermee en hopelijk ben je snel minder beroerd!

10. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte aan alle misselijke meiden!

@nell ik heb precies hetzelfde, al 1,5 week rare dromen en om half 4 klaar wakker

11. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    @MI87, Hoop dat je je vanmiddag een beetje opknapt. En met Levi komt het allemaal wel goed zoals Nell het zegt. Mijn oudste zat met mijn tweede zwangerschap meer bij mijn moeder dan bij mij. Was op een gegeven moment zelfs bang dat hij haar mama ging roepen. Maar dat viel gelukkig wel mee.

@Aarbei, welkom bij het misselijkheidsgroepje :p.

Was gister en vannacht op het werk zo misselijk dat ik besloot vandaag om maar de dokter te bellen voor Emesafene of iets in die richting. En nu zit ik weer te twijfelen. Vind het nog zo vroeg in de zwangerschap.
    Maar aan de andere kant is niet schadelijk voor de baby en heb er nog twee rond lopen die om aandacht vragen.
    Wat zouden jullie doen?

Ik ga stukje fietsen naar de peuterspeelzaal de jongste ophalen. Beetje frisse lucht doet wonderen hoop ik maar.

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh nee 2moekes wat ontzettend jammer! Heel veel sterkte, hoop dat alles snel weer op gang is en je snel een plakbaby te pakken hebt!

Nell ik slaap ook wat onrustiger, soms ook gekke dromen.

Balen dat jullie zo misselijk zijn dames! Vandaag heel even beroerd gevoeld maar ging snel weg. We zullen zien hoe het gaat. Al hoor ik wel verhalen dat het niks zegt als je in het begin nog niet misselijk bent en later zeker nog gewoon kan opkomen. Vandaag heel moe en kort lontje, haha.. :)

Gefeliciteerd en welkom op de lijst nieuwe dames!!

Mamavascosofia als je denkt dat je anders niet normaal kan functioneren, zou ik even bellen. Je kan het in elk geval overleggen?

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik droomde dat ik een baby had en die in bed legde en haar vervolgens vergat tot 6 uur later. Ze lag gewoon rustig in bed (vreemd) maar ik had de schrik van mijn leven... Verder voel ik me ontzettend jankerig, kan overal wel om huilen. Nooit last van gehad....?

14. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwkomers..
    @2moekes: heel veel sterkte! Wat naar zeg.
    @Mamalique: wat heftig een longembolie, hopelijk krijg je een fijne zwangerschap.
    @de misselijken onder ons: zoo naar. Ik hou mijn hart vast, bij mijn vorige zwangzwangerschap werd ik in week 6 misselijk en ben pas opgehouden met overgeven in week 18! Ik weet hoe gaar je je kan voelen dan.. pff lijkt me helemaal zwaar nu er een kleine rondloopt. Toen kon ik lekker op de bank kruipen, maar dat zal nu echt iets lastiger worden!

Morgenmiddag een aafspraak met MvM! Ben benieuwd!

15. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @2moekes heel erg veel sterkte :(

Hebben jullie zelf contact gezocht met mvm? bij mij vroeg de VK of ze mocht aanmelden, maar ik heb tot nu toe niets gehoord..

16. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een mindere dag. Veel misselijk (gelukkig geen gespuug). Maar op mijn werk is het vanmiddag gelukkig weggetrokken.

Mijn broeken gaan wel meer knellen. Ook wat hooggesloten broeken. Ik word er gewoon naar van.

Ik slaap al weken onrustig/kort. Ook rare dromen.
    Ik ga maar eens aan het eten beginnen!

17. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Jee de eerste echo's komen er aan.. PFf zelf vrijdag aan de beurt.. Kan niet wachteb😍

18. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Catlady: Ik heb me gisteren via de site van MvM aangemeld. Ze belde vandaag al voor het maken van een afspraak.

19. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Net m'n zus afgebeld voor de vroege echo. Ik ga netjes wachten op m'n 1e officiële echo. Ik ga het leren, geduld hebben! Ze kan later altijd nog op me oefenen als alles goed blijkt te zijn.
    Zo, dat lucht op 😃

Ik ben deze keer (2e zwangerschap) al veel sneller opgeblazen zeg! Bolle buik vooral in de avond. Dat wordt wijde kleding dragen de komende weken.
    Familie en vrienden weten het al, op m'n werk wil ik het bog lang geheim houden, net een nieuwe functie😁

Fijne avond!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    2moekes, heel veel sterkte. Bah en dan ook nog in een restaurant.

Bedankt meiden voor de peptalk!!! Ik denk dat de nieuwe zwangerschap en de oude aan hormonen door mijn lijf gieren en ik extra gevoelig ben.

Net de eerste pil emasefane op. Ben benieuwd of het vooral in de ochtend gaat werken... Moet zeggen dat ik wel misselijk ben maar mijn maag al beter aanvoelt.

Deel Deze Pagina