Yay MI wat een goed nieuws! En fijn dat de misselijkheid beter onder controle is Wij willen ook weten of het een jongen of meisje is Hebben jullie een voorgevoel? En ga beginnen met borstvoeding (als het lukt) en dan tegen de tijd dat ik weer naar werk moet switchen denk ik.
Goedemorgen, denk dat wij het geslacht verder wel geheim houden. Zoals ik er nu in sta wil ik eerst wel borstvoeding geven, maar geen maanden..
Mag ik me bij jullie aanmelden? Gisteren 2 positieve testen. Datum staat voorlopig op 11-10-15. Ik krijg 04-03 mijn eerste echo. Spannend! Asn alle andere zwangeren hier gefeliciteerd! Wat een spannende tijd
Ben bamg dat ik jullie een dezer dagen moet verlaten... Bruinverlies... en zo begon t vorige keer ook...
@pascalle, vandaag jouw beurt toch? Spannend , veel plezier. @luna, wat denk jij dan dat het is? @kim, gefeliciteerd! welkom. Zet trouwens die datum van de echo in een kleurtje, dan wordt hij makkelijker opgepikt voor de lijst. @marijke, bruin bloedverlies mag, verlies de hoop niet. Ik ga voor je duimen dat het hier bij blijft! Hier zou ik wel borstvoeding willen geven, maar de tijd zal het leren of het ook lukt. Ik las namelijk dat het niet zo makkelijk is als dat het lijkt. Ik vind het wel meer bijzonder als binding met mijn kind.
Gefeliciteerd en welkom @Kimmartijn ik zou ook wel borstvoeding willen geven maar totdat ik aan het werk ga. @marijke ook ik duim voor je!
Pascal succes vandaag met de echo! laat je het ons weten Ik denk hier dat het weer een meisje wordt maar waar ik dat op baseer geen idee gewoon een gevoel! Ik ga wel een geslachtsecho doen! Hier gelijk flesvoeding. Borstvoeding is echt niet mijn ding. Bij me dochter ook niet gedaan en heb het zelf als baby ook nooit gehad dus denk dat dat ook wel mee speelt! Gefeliciteerd en welkom Kim! @marijke, ah niet leuk! maar wie weet is het niets! ik hoop voor je dat alles gewoon goed is!
@pascalla. Heel veel succes vandaag. Spannend!!! @ marijke88. Ach nee he. Hoop het niet voor je. Ga voor je duimen! @Kim, gefeliciteerd en welkom! Bv sla ik dit x over denk ik. Bij de 1e lukte het niet en vond het toen echt een drama. Eerst aan de borst. Dan bij voeden en dan nog kolven. Mij brak dat wel op. Weet dat het over een 2e niets zegt maar zie dat echt niet weer zitten
Hey dames! Hier is het een achtbaan geweeat de afgelopen dagen! Van 2 propjes verliezen en bloed in een restaurant naar helemaal geen bloed of niets, weer terug naar een hoop bloed en een flinke lading stolsels gister Ochtend Ik moest gisteren middag naar de gynaecoloog om te kijken of ik leeg was! Nou daar was ik zeker van overtuigd! Na al die proppen en hoop bloed kon dat niet missen! Ik was zelfs alweer met goede moed aan een nieuwe cyclus willen beginnen! "hier zit de zwangerschap" zei de gynaecoloog! zonder kloppend hartje...( ben 6 weken precies gisteren) hij zei dat het wat klein was (3mm) en dat het waarschijnlijk fout zou kunnen gaan...maar dat het niet hopeloos was! Volgende weer dinsdag gaat hij kijken of het is gegroeid ( het moet verdubbeld zijn ) en een hartje heeft! Ik heb natuurlijk geen geduld om tot dan te wachten en heb de vk gebeld en ik mag morgen even langs komen voor een kijkje! Misschien is er dan wat te zien! we worden nu echt in het grijze gebied geduwd....een we zijn best zwart wit denkers! Wel/ niet zwanger.....verdrietig/blij ongerust/hoop om gek van te worden! Ik hoop morgen op meer duidelijkheid! Mijn bloeden is in elk geval meteen gestopt na het gynaecoloog bezoek!
2moekes: er is dus nog hoop! We duimen mee! Ik heb mijn andere kinderen bv gegeven, nr een klein half jaar toen droogde t op ivm zwangerschap en nr 2 14 maanden. Ik ga zeker proberen een half jaar vol te houden en de rest is meegenomen. Ik werk thuis dus kan mijn tijd makkelijker indelen en hoef ook niet te kolven op werk (dat lijkt me een ramp).
2moekes: jee, wat rot die onzekerheid! Goed dat je gebeld hebt naar je vk. Een week wachten is lang! Nu hopen dat er toch een kloppend hartje te zien is morgen! @marijke; bruinverlies hoeft niets te betekenen. Het komt heel vaak voor vertelde de vk. @kimmartijn gefeliciteerd en welkom
Thnx dames voor ee opbeurende woorden... alleen dankzij mn voorgeschiedenis kan ik alleen t ergste denken..
@2moekes oh er is nog hoop! jeetje! spannend! en idd goed dat je de vk heb gebeld zolang wachten en zoveel onzekerheid is niets. Hier snap ik er niets meer van meiden. Sinds gisterenavond lijkt het of alle symptomen zijn verdwenen ik snap het niet. Ben vanaf zondag misselijk en dan kan het toch niet opeens dat alles over is? Ik had wel ergens gelezen dat magnesium en vitamine b6 geloof ik kunnen helpen tegen de misselijkheid. Die vitamines die ik sinds gisteren slik zit dat in, maar zou dat de misselijkheid helemaal doen afnemen? ik heb er geen goed gevoel over ik ben helemaal nog niet bang geweest maar nu dus wel, ik snap het gewoon niet. Zou het hartje gestopt zijn? ben bang en ben er veel mee bezig. en pas over 2 weken de 1e echo..... Iemand zoiets mee gemaakt?
@2moekes. Jeetje....wat spannend nu weer. Hoop met je mee dat er morgen wel een kloppend hartje te horen is! @aardbei. Bij mij voel ik de ene dag wel symptomen en andere dag niets. Zegt niets hoor
Wat een hoop onzekerheden zeg! En het enige irritante is: afwachten afwachten afwachten. Daarom vind ik die eerste drie maanden geen reet aan Met symptomen heb ik bij Levi wel gehad dat ik ineens met 9 weken niet meer misselijk was. Ineens over. Was aardig in paniek en twee weken later begon het weer. Echt heel vreemd. Heb uiteindelijk uit ellende de vk gebeld en die heeft meteen een paar afspraken ingepland puur om alleen even te kijken en/of het hartje te luisteren. Dat hielp mij op de been.
ik voel vooral 's avonds veel, voornamelijk een opgezette buik. mijn buik is in een week tijd al 10cm gegroeid,
Hey Ladies! Ik kom gezellig meekletsen, vorige week positief getest. Volgens eigen berekening zou de uitgerekende datum 12 oktober zijn. Het is mijn 2de zwangerschap, in juni 2011 ben ik bevallen van onze zoon. op 03-03 heb ik een afspraak voor de termijnecho en op 12-03 een intake afspraak bij de VK. Ik ben super onzeker, niet echt kwaaltjes, dus nog heel onwerkelijk allemaal. Vanmiddag komt MvM langs, dus dan nog een keer testen. Spannend allemaal.
Als ik een tijdmachine had, dan nam ik jullie allemaal 6 weken verder in de tijd mee. Vind het zooo langzaam voorbij gaan de eerste drie maanden . @2moekes, er is nog hoop! Wat spannend allemaal. Gelukkig mag je eerder naar de vk. @marijke, Niet leuk, hoop dat het niks is, gewoon een gesprongen adertje. @Aardbei, Symptomen komen en gaan echt heel irri. Misschien ben je nu weer kotsmisselijk! Hier gaat het vandaag verrassend goed, pillen werken goed. Hoop dat het de komende tijd zo blijft. Borstvoeding ga ik weer proberen te geven. Bij de andere twee ook gedaan. Hield het bij de oudste 10 weken vol, en bij de jongste een week. Kwam voornamelijk doordat ik zo ziek werd dat ik weer in het ziekenhuis aan het infuus lag en de kleine mocht dat spul absoluut niet binnen krijgen. Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Pfff mijn onderbuik gaat echt zeuren van dat vele staan. Ik kan het echt nergens mee vergelijken t zeurt gewoon... En ik kan nu weinig gaan zitten, dus kan het probleem niet oplossen