Hoi, het gaat steeds beter met mij, gisteren al kunnen eten en vandaag voel me nog beter. Gebruik elke avond een emasafene pilletje, en dus niet weet of het daardoor komt dat het beter gaat? Moet ik blijven gebruiken of niet, ik ben bang dat als ik ermee stop het weer heel erg wordt.. Ik weet het niet Volgende week bel ik vk, het wordt eens tijd denk ik Welkom nieuwe zwangeren
Dat is fijn, ik zou er dan nog even mee doorgaan geloof ik. Ik voel ook weinig, moe en echt zere borsten. Maar sportbh's ingeslagen en nu een stuk minder last. Wacht eerst echo volgende week af voor ik vk bel..
Vanmorgen inwendige echo gehad.. Alles wijst op zwangerschap en vruchtje gezien maar was echt piepklein.. 4 maart mag ok weer PFf dit maakt pas onzeker
Nee ze kon me niks zeggen.. Te pril Zit ook bij huisarts onder controle en die doen sinds jaar echo's.. Heb dus nie alle vertrouwen in de echo als ik vergelijk met vroege echo bij m'n dochter op dit termijn.. Of tja mss zit wel nie goed Gaat nu alles door m'n hoofd en maakt alles lekker onZeker
Welkom keepvogel en gefeliciteerd! Mie snap dat het je onzeker maakt, nog even volhouden tot 4 maart ik duim voor je! 2moekes en Marijke duim ook voor jullie!
Mie: spannend. Maar op deze termijn kan het nog makkelijk dat er nog niet veel te zien is. Maar ik snap je grote spanning!!! Hier echt heel misselijk vanmorgen. Staan kokhalzen, maar daar bij gebleven. Nu net een boterham met kaas op...en dat lust ik niet eens! Hormonen... Ik slaap al paar weken heel beroerd, herkenbaar dus!
@mie oh niet leuk! maar dan denken ze dus dat je minder ver bent? hopen dat op 4 maart wel meer te zien is! Welkom nieuwe en gefeliciteerd! Hier zijn de symptomen weer terug, jullie hadden gelijk, gek hoor want bij me dochter ging het nooit een dag weg. was gewoon elke dag tot ongeveer 15 weken of zo. Maar vandaag ook best moe.
Oh ja welke vitamines zijn wel goed te eten? echt ik vind die van de kruidvat zo smerig en ben zo lang bezig om ze weg te krijgen. me dochter staat me allemaal raar aan te kijken als ik ze neem, mama niet lekker?? nee niet lekker idd haha.. wil het liefst wel die je gewoon kan kauwen ben niet zo'n held in grote tabletten in slikken
Hoi Kh82 en Jossie, Volgens mij herken ik jullie namen ook uit het juni 2013 forum . Ik heb daar niet heel veel megekletst, maar kan me nog wel vaag iets herinneren. Grappig dat we nu weer in dezelfde maand uitgerekend zijn!! Ik zal even kijken of ik de lijst bij kan werken, wish me luck!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (1) Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober (3) NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 3 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober (4) Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober (4) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (3) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje 7 oktober (1) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje 8 oktober 9 oktober (2) Mom13: 32 jaar, 4e kindje Mamalique: 35 jaar, 4e kindje 10 oktober (5) Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje 11 oktober (5) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (5) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Laana: 28 jaar, 2e kindje proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Pinkcloud: ? jaar, 2e kindje 13 oktober (2) Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Prettygreeneyes: 22 jaar, 1e kindje 14 oktober (3) Pinac: 29 jaar, 1e kindje Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 15 oktober Totaal: 42 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Afspraken februari! 13-02 Mie88: Echo Ha 14-02 NonAmanda: Intake Vk en echo 16-02 Mom13: Echo Gyn 16-02 Jade86: Intake Vk en echo 16-02 Rkd: Echo Gyn 16-02 Ilse1980: Echo Gyn 19-02 Mamavascosofia: Intake Vk en echo 19-02 Catlady25: Echo 20-02 Pinac: Echo gyn 23-02 Lycos: Echo Vk 23-02 mloes899: Intake en echo 25-02 Veetje83: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 26-02 Mammie van 6: Echo Gyn 27-02 NonAmanda: Echo Vk Afspraken maart! 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 03-03 Jossie81: Echo 04-03 Pinkcloud: Termijnecho 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 04-03 Ilse 1986: Intake en echo 04-03 Laana: Echo Vk 04-03 proudmama90: Echo Vk 04-03 Kimmartijn: 1e Echo 04-03 Mie88: Echo Ha 05-03 PrettyGreenEye: 1e echo 06-03 Lovare: Intake Vk en echo 06-03 Beautevil: Intake Vk 09-03 MOMMY1987: Echo Vk 10-03 Nell: Echo Vk 11-03 MI87: Termijnecho 12-03 Pinkcloud: Intake VK 16-03 Luna30: Intake en echo 16-03 Beautevil: Echo Vk 18-03 Veetje83: Intake Vk 18-03 PrettyGreenEye: 2e echo 31-03 Luna30: Echo Afspraken april! 01-04 PrettyGreenEye: 3e echo 12 wkn + nekplooimeting
@mie, de vorige keer was er bij mij met 6 weken ook niks te zien behalve dooierzakje. Een week later had ik een mooi kloppend hartje. Niet teveel zorgen maken
Welkom nieuwe zwangeren! Hier erg druk met alles. En de emesefane werkt prima! Kan weer redelijk normaal eten. Maar wel extra moe en dottig ervan. Gisteravond mijn eerste walgingsaanval gehad. Mijn man had een kop aardbeien aanmaak op tafel staan. Die lucht!!!! Werd er zoooooo misselijk van! Heb hem bevolen dat ding op te drinken en in de keuken te zetten en ook even niet mijn kant uit te ademen. Brrrrrr Iedereen, ik ga mijn besy doen de tijd wat harder te laten gaan tot voorbij het eerste trimester. Goed???? Hou je vast, daar gaan we!!!!!!
Hey meiden, Ik heb de hele week niet gelezen dus ik zal heel veel gemist hebben. Ik heb een heftige week achter de rug. Zondag kreeg ik het bericht dat een neef van mij op sterven lag. Hij was sinds kort ziek en zondag was hij niet meer aanspreekbaar. Ik was contactpersoon, kreeg de informatie door van zijn dochter en gaf dit door aan de familie. Maandagochtend werd me gevraagd met oma te komen zodat ze afscheid kon nemen. Dinsdagochtend is hij overleden. Hij was een erg geliefd persoon en zat actief in veel verenigingen, er werden 200 kaarten verstuurd en zo'n 500 mensen verwacht op de uitvaart vanmorgen (in besloten kring). Omdat al deze mensen niet in de zaal konden ben ik gevraagd met mijn bedrijf een tent te plaatsen, stoelen en tafels te leveren. Vanochtend was de uitvaart en toen we de begraafplaats opliepen voelde ik al iets, toen ik later naar het toilet ging werd mijn vermoeden bevestigd. Ik vloei.... Ik ben dus bang dat het mis is. Maandag heb ik een echoafspraak staan voor een vroege echo, die laat ik dan maar gewoon staan. Ik bel maandagochtend de poli wel. Nu sta ik te wachten op de ANWB want mijn bedrijfsbus (die ik heel hard nodig heb vandaag want de tent moet zsm weer weg) wil niet starten.... liefs
onze voorkeur gaat uit naar een dochter mijn man wil zowizo een dochter en mij maakte het eerst niet zo uit. mijn metekindje is een meisje en zal 1jaar en 3maanden schelen met mijn kindje en de buren hebben ook pas een dochtertje gekregen dus lijkt me fijner voor als ze groter zijn en bij elkaar kunnen gaan spelen enzo
@ilse, wat een heftig verhaal zeg! Ik hoop echt dat het vloeien niet met een miskraam te maken heeft. Heel veel sterkte, en laat het snel maandag zijn! En oja, laat de ANWB ook even opschieten!
Hoi ilse1980....ohhh dit meen je niet meid het hoeft niets te betekenen he duim voor je dat het goed zit laat je het ons weten maandag? Gr
ik zou graag borstvoeding willen proberen maar denk max 6maanden. toch lijkt me het handig om ook flesjes te kunnen geven, maar zie het afkolven niet zo zitten zou je borstvoeding en flesjes(poedermelk) kunnen combineren? als de kleine dan eens bij oma en opa moet blijven of bij papa alleen.. zou dat wel handig zijn. Heb het idee dat ik me net een koe zal voellen als ik ga afkolven