@mamavascosofia, ik heb dan s'avonds wel wat moeilijker ja, moest ook nog overgeven gisteren, maar het valt hartstikke mee, denk je dat het dan al uitgewerkt zou moeten zijn? Ik sla het vanavond over een zie hoe het morgen gaat. Over de dr. Phil, ik zou er niet in alles geloven, ze moeten toch show maken en veel is gewoon nep of sterk aangedikt Ilse en Marijke, sterkte, ik hoop dat het nog goed komt!
Hey.....een hoop geschreven zie ik! Hier gisteren avond weer flinke klonters en een hoop bloed verloren! Vanmorgen bij de verloskundige was onze wokkel van 3 mm nu al 6 mm na 2 dagen! Ze zag wel iets bewegen maar durfde me niet met zekerheid te zeggen dat het de hartslag van wokkel was! Maar wij hadden weer goede moed Ondanks alle bloedingen! Maar vanmiddag zijn de bloedingen weer begonnen! Een hoop klonters en stolsels maar ook iets wat op een dikke spier lijkt van 5 cm! Geen idee wat dit was...maar ik verwacht dat dat onze wokkel is geweest! Ik heb wel vaker zoiets als ik ong. Ben maar kan me niet herinneren dat het zo groot was! Dus....weer onzekerheid hier! Nu Tot volgende week dinsdag wachten. Dan weer een echo bij de gynaecoloog! Ik voel me zo verschrikkelijk slap en futloos! Waarschijnlijk Door al het bloed wat ik verlies! Geloof me dit is een hoop! En de pijn en krampen maken de gehele ervaring niet prettiger! Sorry meisjes! Ik weet ook even niet waar ik anders met mijn gezeur en onzekerheid terecht kan!
Ok, nu even mijn bijdrage aan de tekstlap van vandaag. Ik moest even bijlezen O_O... @MI, walgen van aardbeiensiroop? Hahaha ik heb het altijd al chemisch en vies vinden ruiken . @Ilse1980, gecondoleerd. Ik hoop dat je bloeding alleen maar door de stress is en ergens een klein inwendig wondje is. Ik duim op een voor de rest goede zwangerschap voor je. @PGE, zal je net zien dat je zwanger bent van een knul en heeft hij later 2 leuke meisjes om uit te kiezen Ik kan me dat koe-idee bij kolven best voorstellen. In de tussentijd lekker herkauwen En laten we even hopen dat je oma voorlopig nog haar achterkleinkind mag meemaken. @roosenkids, gefeliciteerd en welkom. Waarom weet je al dat je een keizersnede moet? Oktobermama's hebben zelfs drie groepen. Je hebt het clubje oktober mama's en de bevallingslijsten oktobermama's 1 t/m 15 en 15 t/m 31.. En geen idee waarom. Misschien omdat je dan iets minder posts in een keer hoeft te lezen... Bij de lijst van oktober 2011 werd ik toen ook helemaal gek van het vele bijlezen. Dit is iets knusser. En wat betreft die drugs/alcohol mensen en mensen die hun kindje verwaarlozen en vermoorden. Bloedlinker kan je mij niet maken. Ik kan daar gewoon echt niet met mijn hoofd bij dat dat soort mensen kinderen krijgen terwijl er liefdevolle ouders zijn die kinderloos blijven... @2moekes, hou de hoeveelheid bloed bij die je verliest (bijv. in de vorm van maandverbanden die je gebruikt hebt). Een vriendin van mij is in het ziekenhuis beland met bloedtekort door een miskraam. Het zou heel goed kunnen dat je het als een grote klont verliest. Jammer dat je dan wel nog iets zag op de echo, je dan hoop krijgt en vervolgens veel bloed. Je kan altijd nog langs de spoedeisende hulp? Pff ik ben kapot. Mijn bovenbeenspieren en onderbuikspieren zijn echt gevoelig door die hormonen. Als ik heel lang sta krijg ik er gewoon spierpijn in. Zo raar en irritant... Geen idee wat ik er ook aan kan doen behalve niet veel staan (wat deze weken niet echt een optie is)
Ach jee 2 moekes. Niet fijn. Nu ook weer die onzekerheid tot dinsdag. Ga je ook niet lekker het weekend in. Hoop nog steeds dat dinsdag alles goed zit!! Maar kan me voorstellen dat je nu weer helemaal onzeker bent. Dikke knuff
Wat een onzekerheid en emotionele achtbaan 2moekes! Het klinkt als een vruchtje die je bent verloren ..😢 hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Idd je bloed in de gaten houden en je mag altijd naar een huisartspost he! Welkom nieuwe dames! Gisteren avond / nacht opgetreden.. Appelsap in een wijnglas bleek te werken, niemand heeft me doorgehad! Hopen dat dat vandaag weer lukt😃 was wel enorm prikkelbaar gisteren zeg! de hormonen maken alweer een monster van me.. M'n lief laat me ff in bed liggen en is met J beneden, kan ik ff rustig bijkomen! Mooi valentijnscadeau
@2moekes: sterkte meid! maar het was toch al een goed tegen dat de kleine er nog was he. het zullen lange dagen worden maar je zal snel duidelijkheid krijgen. dikke knuffel! @loveare: hopelijk gaat die knul van ons dan toch niet voor zen nichtje kiezen @jossie91: goeie truc van je! @hier vannacht slecht geslapen. om 3u30 klaar wakker in bed en kei felle honger! ik wist niet wat ik zou moete eten of wat me zou smaken midden in de nacht. dus toch maar blijven liggen in mn bedje uiteindelijk trg in slaap gevallen maar wel constant liggen draaien en friemelen. HAPPY VALENTINE! ♡
He bah 2 moekes!! Hou het inderdaad goed in de gaten en als je veel bloed verliest of je echt slap voelt even bellen met huisartsen post! Ik duim voor jullie!!! Valt het jullie ook op dat de verschillende banners voor hetzelfde aantal weken een andere foto laat zien? Ik Ben nu 6 weken en zie een Groot verschil met de andere dames (bijv met de banner van Lovare) die op 6 weken zitten maar zo een kleinere banner hebben? En ik heb ook 2 Zwangerschapsapps op mn tel, de ene zegt nu week 6 en de ander week 7 terwijl ik dezelfde datum heb ingevoerd.. Hier alles goed, wel echt moe en nog steeds gevoelige borsten. Ook zeker licht ontvlambaar haha. Af en toe even misselijk maar blijft nooit lang hangen. We zullen zien hoe het deze week gaat! Nog 4 weken tot de eerste echo..
Sterkte meiden die in grote onzekerheid zitten! En ilse jij ook heel veel sterkte met het verlies van je neef!! pff carnaval valt toch tegen zo.. veel staan daardoor last van me rug en mijn buik zetten helemaal op.veel misselijk en super moe!! en het was stik druk en mijn borsten deden al zo pijn haha dus was niet heel prettig en het trekt in mijn buik nu aan alle kanten Ondanks toch een super leuke avond gehad hoor Ben nu wel helemaal kapot was al om half 8 wakker nu lang uit op de bank want we gaan vanmiddag weer verder je bent een carnavaller of niet ahhaha
Jeetje 2 moekes, dat is echt een emo achtbaan. Veel sterkte. Carnaval ze! Zijn jullie ook wat kortademig? Gisteravond was ik aan het paardrijden en toen had ik het al wat, net met de hond gewandeld en gewoon wat benauwd. Schrok gisteravond beetje van mn buik voor de spiegel hihi, die was echt opgezet.
Hier ook wat kortademiger. Gisteravond was het bruin (sorry) en wat dikkiger wat ik in mijn maandverband had. Vanochtend alleen een sliertje lichtbruin slijm bij het afvegen. Ik heb geen last van krampen gehad. 2moekes heel veel sterkte voor jou! Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed is!
Sterkte 2moekes! Als je het niet meer trekt door de onzekerheid zou ik langs de HAP gaan. We duimen voor je! Hier vanacht en vanochtend krampjes gehad. Vriend is op vakantie en ik moet zometeen werken, ach verschil moet er zijn Ilse1980: heb ik ook regelmatig gehad, bruine afscheiding.. Kan een druppel oud bloed zijn.. Pinac; ik heb geen last van kortademigheid Ilse1986; leuk! ik ga vanaf morgen pas vieren! Welk smoesje heb jij verzonnen om niet te mogen drinken?
@luna, was mij ook al opgevallen. Ik denk dat de afbeeldingen van mijn banner het einde van deze week tonen. Want bij jouw afbeelding zijn er nog geen armen en benen en die worden deze week wel gevormd. @pinac, zoiets als kortademig is een late zwangerschapssyndroom als de baby alles opzij drukt, maar om het nu al te hebben vind ik toch zorgelijk.. Ik reageer nu wel heftiger op luchtjes met mijn astma... @ilse1980, Het is goed dat het bloed nu alleen nog bruin is, dat duid op oud bloed en dat de bloeding gestopt is. Hebben jullie dat ook als het warm is dat jullie draaierig worden? Ik heb echt het gevoel dat ik knock-out ga en sowieso heel misselijk wordt als het warm is. Ik ging vanmorgen even boodschappen doen voor de rest van de week en ik kwam erachter dat ik groente (en met name doperwten) nu echt verschrikkelijk vind stinken...
Ja sterkte Ilse! Ja Lovare dat zal het wel zijn. Wel verwarrend vooral van mijn apps! Welke hebben jullie? Ik heb die van het voedingscentrum (gezond groeien) en die van zwanger.nl Ik merk wel dat ik snel buiten adem ben bij het beklimmen van een heuvel ofzo, maar ben ook erg moe op het moment dus vind dat niet gek.
Ik heb ook de zwanger.nl app Ik ben echt zo chag, bleh... heel de tijd die misselijkheid en honger. Kijk de hele tijd uit naar de maaltijden van eindelijk ik mag weer, gewoon frustrerend maar ja moet er doorheen he. Draaierig heb ik ook soms maar niet per se door de warmte. Straks maar eens naar de optocht kijken hier!
Wow! Moest weer heel wat bijlezen. 2moekes,wat vreselijk die onzekerheid! Heel veel sterkte! Ik merk dat ik alles veel sterker ruik en mijn buik groeit echt al! Ik snap er niks van. Dat kan nu toch nog helemaal niet?
Bij een volgende zwangerschap kan alles eel sneller groeien, dus het zou best al kunnen! Ik ken iemand die vanaf 6 weken al een goeie buik had, ze kon het dan ook echt niet verbergen. Hier niet zoveel tijd om te reageren. Pleegkind plakt erg aan me en gaat huilen als ik uit zicht lijk te verdwijnen dus ik ben behoorlijk bezet en moe.
@Jossie en Veetje, het klopt idd. Heb met jullie ook in de mama's juni 2013 gezeten. Grappig dat we elkaar hier weer treffen. @Ilse, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat alles gewoon goed zit. @2 moekes, wat heftig! Krijg je net weer hoop, zit je meteen erna weer in de vreselijke onzekerheid. Let goed op jezelf en wat andere dames ook al zeggen ga anders toch even langs de vk/ hp. Hier ontzettend moe. Ik ben normaal echt een stuiterbal en bij onze dochter was ik ook niet moe. De maagzuren en misselijkheid ken ik nog wel van de vorige keer, maar deze vermoeidheid overvalt mij. Niet fijn/ handig nu we ook aan het verbouwen zijn. Komt goed. Fijn weekend